مرمریت هرسین

خرید سنگ هرسین

فهرست مطالب این نوشته

مرمریت هرسین با تم رنگی کرم روشن و سفید همراه با رگه های بسیار ریز در سطح آن می باشد. این سنگ از کیفیت فوق العاده و قیمت مناسب برخوردار است. جهت خرید سنگ هرسین با قیمت رقابتی می توانید با ما تماس بگیرید.


سنگ مرمریت هرسین

سنگ هرسین از دسته سنگ های دگرگونی آهکی با استحکام فوق العاده می باشد. تم رنگی این سنگ کرم، کرم بژ و سفید می باشد که در سطح آن کمترین میزان رگه قابل مشاهده می شود. معدن این سنگ در 26 کیلومتری شرق استان کرمانشاه در شهرستان هرسین واقع شده است. این معدن دارای دو سینه کار معروف با نام های معدن شهاب سنگ و معدن سردار می باشد.

سنگ های کرم روشن و سفید بسیار زیادی همچون مرمریت ارومیه در بازار وجود دارند. اما مرمریت هرسین محبوبیت فوق العاده ای در بین طراحان و سازندگان پیدا کرده است. این سنگ در ابعاد مختلف تایل یا فرشی و پلاک های عرض 40 طولی برش و فرآوری می شود. سورت بندی این سنگ نیز بسیار ساده است و در سه سورت سوپر، ممتاز و درجه یک یافت می شود. سنگ مرمریت هرسین در ابعاد مختلف عرض 40، یا تک سایز 40*80، سایز های مختلف پله به کشور های بسیار زیادی صادر می شود. صادرات سنگ اسلب مرمریت هرسین نیز به کشور های زیادی صورت می گیرد.

 

ویژگی های سنگ سفید هرسین

  • تراکم بسیار بالا و استحکام عالی
  • جذب آب پایین
  • ساب پذیری فوق العاده و سطح براق
  • مقاوم در برابر حرارت و رطوبت
  • مقاومت بالا در برابر خط و خش
  • سطح یکدست بسیار زیبا
  • قیمت مناسب

اسلب مرمریت هرسین سوپر

اسلب مرمریت هرسین

موارد استفاده از مرمریت هرسین

این سنگ در ابعاده مختلف تایل یا فرشی و 40 طولی برش و به صورت صیقلی فرآوری می گردد. از این سنگ در قسمت های داخلی ساختمان استفاده می شود. این سنگ را می توان با سنگ هایی همچون سنگ مرمریت لاشتر ترکیب کرد و فضا های بسیار جذابی را طراحی نمود. جهت خرید این سنگ و سایر سنگ های مشابه، می توانید با ما در ارتباط باشید.

  • دیوار های داخلی ساختمان
  • دستگاه پله و دیواره پله
  • سنگ کف پارکینگ و دیوار آن
  • کفپوش واحد های مسکونی و تجاری
  • سرویس های بهداشتی و حمام
  • میز های پیشخوان و رویه کانتر تاپ ها
  • سنگ کف لابی هتل ها و ساختمان های مسکونی

در گذشته از این سنگ به عنوان سنگ نمای بیرونی ساختمان استفاده می کردند. برخی از سنگ شناسان استفاده از این سنگ را برای محیط های بیرونی تایید می کنند. اما به دلیل ذات آهکی سنگ های مرمریت، بهتر است در فضا های داخلی استفاده شود. شایان ذکر است که این سنگ به صورت تیشه ای و تیشه الگویی فرآوری می شود و به عنوان سنگفرش محوطه بیرونی استفاده می کنند.

 

خرید سنگ مرمریت هرسین سوپر

پارامتر های مختلفی بر قیمت این سنگ تاثیر می گذارد. بنابراین طبق سفارش مشتری می توان قیمت نهایی را اعلام نمود. از مهمترین پارامتر ها می توان اشاره نمود به ابعاد و ضخامت سنگ، کیفیت ساب و برش سنگ، گونیا بودن سنگ، سورت سنگ و میزان رگه های سطح سنگ، کیفیت فرآوری سنگ و … .

به طور کلی هرسین از سنگ های خوش قیمت بازار است که در بازرگانی هویدا می توان این سنگ را با کیفیت فوق العاده و قیمت مناسب خریداری کرد. از دیگر سنگ های باکیفیت مجموعه سنگ هویدا می توان اشاره کرد به:

مرمریت پرطاووسی ارسنجان _ سنگ مرمریت خوی _ مرمریت دهبید پارادایس _ لایم استون اسلام آباد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

I agree to these terms.

به اشتراک بگذارید

برای خرید انواع سنگ ساختمانی و یا دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

مدیر فروش :  آقای موسوی

مطالب مرتبط

مرمریت دهبید مشکی صادراتی
مرمریت

مرمریت مشکی دهبید

یکی از براق ترین و زیبا ترین سنگ های مرمریت ، مرمریت مشکی دهبید است طرح و نقش بی نظیر و قیمت بسیار مناسبی دارد.

ادامه مطلب »
مرمریت دهبید مشکی صادراتی
مرمریت

مرمریت دهبید مشکی صادراتی

سنگ مرمریت دهبید مشکی صادراتی، زمینه رنگی یکدست با خطوط بسیار کم اسپایدری طلایی دارند که از محبوب ترین سنگ های مرمریت ایران شناخته می

ادامه مطلب »