اسلب مرمریت پرشین سیلک

فهرست مطالب این نوشته

سنگ اسلب مرمریت پرشین سیلک یکی از زیبا ترین و باکیفیت ترین سنگ های بازار شناخته شده است. این سنگ دارای تم رنگی طوسی همراه با رگه های ریز سفید می باشد. از اسلب های پرشین سیلک بیشتر در کف ساختمان ها استفاده می شود.


سنگ اسلب مرمریت پرشین سیلک

مرمریت پرشین سیلک دارای تم رنگی طوسی روشن تا تیره همراه با خطوط ریز و اسپایدری سفید می باشد. بازی رنگ در این سنگ بسیار زیاد است و به همین دلیل در کارخانجات پس از برش و فرآوری، سنگ در سورت های سوپر، ممتاز و درجه یک تقسیم بندی می شود. مرمریت پرشین سیلک در بازار با نام امپرادور سیلک نیز شناخته می شود. این سنگ معمولا در ابعاد اسلب، تایل، پلاک عرض 40 طولی و سایز های مختلف پله تولید می گردد. از دو سورت اصلی این سنگ می توان به پرشین سیلک لایت (دارای تم رنگی روشن) و پرشین سیلک دارک (تم رنگی طوسی تیره) اشاره کرد.

سنگ های اسلب پرشین سیلک در بسیاری از پروژه های مدرن و مجلل، در کف ساختمان و یا سرویس های بهداشتی لوکس، با ترکیب سنگ های مرمریت مشکی یا سفید استفاده می شود. این سنگ در کانون توجه طراحان و معماران برتر دنیا قرار دارد و به کشور های بسیار زیادی صادر می گردد.

از نظر ظاهری و ساختاری، این سنگ شباهت بسیار زیادی به مرمریت سیلک امپرادور دارد. برای استعلام قیمت این سنگ و دریافت نمونه عکس، می توانید با کارشناسان ما در صنایع سنگ هویدا در ارتباط باشید.

اسلب مرمریت پرشین سیلک

ویژگی و مشخصات اصلی این سنگ

براقیت و شفافیت بالای این سنگ در کنار کیفیت و مانگاری بسیار عالی آن، از مهمترین ویژگی های سنگ پرشین سیلک می باشد. در فرآوری سنگ های اسلب، از توری های فایبر مش برای پشت سنگ استفاده می کنند و با استفاده از اپوکسی های مرغوب، این سنگ را فرآوری می کنند. این توری ها مقاومت سنگ را بالا می برد و خطر ترک خوردگی سنگ را تا حد بسیار زیادی در زمان جابجایی کاهش می دهند. از ویژگی های اصلی این سنگ می توان اشاره کرد به:

  • تراکم بسیار بالا و میزان تخلخل ناچیز
  • جذب آب ناچیز و مقاومت بالا نسبت به رطوبت
  • ساب پذیری فوق العاده عالی و سطح براق و درخشان
  • مقاومت فشاری و سایشی بسیار بالا
  • ماندگاری و طول عمر بالا
  • قیمت بسیار مناسب نسبت به نمونه های مشابه وارداتی
  • قابلیت تامین در متراژ های بالا

 

کاربرد سنگ اسلب مرمریت پرشین سیلک

از این سنگ به دلیل ویژگی های بسیار خوب و منحصر به فردی که دارا می باشد، در کلیه قسمت های داخلی ساختمان می توان استفاده نمود. استفاده از اسلب های این سنگ در محیط سرویس های بهداشتی ساختمان های لوکس از کاربرد های این سنگ نیز به حساب می آید. از سنگ پرشین سیلک در ساختمان های تجاری و اداری به عنوان سنگ کف و بدنه، استفاده ی بسیار زیادی می شود.

ترکیب این سنگ با سنگ اسلب لاشتر یا سنگ چینی پرشین اسکاتو، در ساختمان های لوکس، نمایی فوق العاده جذابی را ایجاد می کند. به دلیل تم رنگی خنثی و طوسی این سنگ، و قابلیت ترکیب با هر نوع متریال با تم های رنگی مختلف، معمولا از سنگ پرشین سیلک در فضا های تجاری و اداری و قسمت لابی ساختمان های لوکس، به وفور استفاده می شود.

  • نمای داخلی هتل های لوکس و ساختمان های مجلل
  • سنگ کف واحد های تجاری و مسکونی
  • سنگ کف لابی هتل ها و ساختمان های شیک
  • پوشش دیوار های داخلی
  • استفاده از سنگ های اسلب در سرویس های بهداشتی ساختمان های لوکس
  • سنگ کف پارکینگ و بدنه دیوار پارکینگ
  • قاب دور آسانسور
  • ویترین و دکوراسیون مغازه های تجاری لوکس

معدن سنگ پرشین سیلک

معدن این سنگ در استان فارس و در شهرستان نیریز قرار دارد. از معروف ترین معادن این منطقه، معدن پرشین سیلک بیات، معدن پرشین سیلک هاشمی و معدن پرشین سیلک رحمان دوست می باشد.

علاوه بر استان فارس، نمونه های مشابه مرمریت پرشین سیلک در استان اصفهان و معادن جوشقان نیز استخراج می گردد. اما سنگ پرشین سیلک استان فارس، نه تنها در ایران، بلکه در سراسر دنیا شهرت فرآوانی دارد و به صورت کوپ، اسلب و تایل به کشور های بسیار زیادی صادر می گردد. از دیگر سنگ های صنایع سنگ هویدا می توان اشاره کرد به:

اسلب مرمریت نجف آباد _ اسلب مرمریت دهبید _ سنگ مرمریت آباده _ سنگ مرمریت گوهره _ سنگ چینی نیریز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به اشتراک بگذارید

برای خرید انواع سنگ ساختمانی و یا دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

مدیر فروش :  آقای موسوی

مطالب مرتبط

مرمریت دهبید مشکی صادراتی
مرمریت

مرمریت مشکی دهبید

یکی از براق ترین و زیبا ترین سنگ های مرمریت ، مرمریت مشکی دهبید است طرح و نقش بی نظیر و قیمت بسیار مناسبی دارد.

ادامه مطلب »
مرمریت دهبید مشکی صادراتی
مرمریت

مرمریت دهبید مشکی صادراتی

سنگ مرمریت دهبید مشکی صادراتی، زمینه رنگی یکدست با خطوط بسیار کم اسپایدری طلایی دارند که از محبوب ترین سنگ های مرمریت ایران شناخته می

ادامه مطلب »