سنگ لایم استون اسلام آباد

معایب سنگ لایم استون اسلام آباد

فهرست مطالب این نوشته

لایم استون اسلام آباد یکی از سفید ترین سنگ های ساختمانی است که از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است. اما این سنگ معایبی نیز دارد که قبل از خرید آن باید به آن ها آگاهی کامل داشت.


لایم استون سفید اسلام آباد

سنگ های لایم استون از رسوبات مواد معدنی به نام کلسیت تشکیل شده اند. همچنین به عنوان جوان ترین سنگ های رسوبی نیز شناخته می شوند. زیرا مدت زمان تشکیل شدن این سنگ ها در مقایسه با دیگر سنگ های رسوبی کمتر است. لایم استون اسلام آباد یکی از معروف ترین و بهترین سنگ های بازار است که دارای مزایا و معایبی نیز می باشد. در ادامه به ویژگی های این سنگ اشاره می کنیم.

 

ویژگی های سنگ لایم استون اسلام آباد

همانطور که در قبل اشاره کردیم سنگ های لایم استون عمر کوتاه تری را در زمین می گذرانند. استخراج زود تر این سنگ ها باعث می شود تا از مقاومت فرسایشی کمتری برخوردار باشند. این بدان معناست که در برابر سایش، ضربه، برخورد با لوازم تیز و … به راحتی خرد می شوند یا ترک بر می دارند.

علاوه بر این جون درصد بالایی از ساختار سنگ های لایم استون از مواد آهکی است، جذب آب بالایی دارند و در قسمت های مرطوب ساختمان نمی توان از آن ها استفاده نمود.

از بهترین ویژگی های لایم استون ها، تم رنگی سفید و یکدست آن در کنار قیمت بسیار مناسب و ارزان نسبت به مرمریت ها و تراورتن ها می باشد.

موارد استفاده از سنگ لایم استون اسلام آباد

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی، بخش عمده ای از معایب این سنگ را با استفاده از مواد پوششی نانو بر طرف کرده اند. از این سنگ در نمای بیرونی مناطق با رطوبت کم و آب و هوای خشک، سنگ کف قسمت های داخلی ساختمان با ضخامت مناسب و … استفاده نمود.

  • نمای بیرونی ساختمان
  • دیوار های داخلی
  • سنگ کف واحد های مسکونی و اداری با ضخامت مناسب
  • ساخت صراحی و نرده سنگی

 

معدن سنگ لایم استون اسلام آباد

معدن این سنگ با استخراج ماهیانه حدود 5000 تن و ذخیره حدود 5 میلیون تن در استان کرمانشاه، و در شهرستان اسلام آباد واقع شده است. این سنگ در ابعاد و اندازه های مختلف، به کشور های بسیار زیادی صادر می شود. دلیل آن هم قیمت بسیار مناسب در کنار تم رنگی سفید یکدست آن می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به اشتراک بگذارید

برای خرید انواع سنگ ساختمانی و یا دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

مدیر فروش :  آقای موسوی

مطالب مرتبط

لایم استون اسلام آباد صادراتی
لایم استون

سنگ لایم استون ممتاز

لایم استون سفید اسلام آباد با تم رنگی سفید، به عنوان یکی از مشهور ترین سنگ های ساختمانی در سراسر دنیا شناخته می شود. سنگ

ادامه مطلب »
سنگ پله گوهره درجه دو
لایم استون

لایم استون کرم گلدار

سنگ های لایم استون نوعی از سنگ های آهکی هستند که از تم رنگی روشن و قیمت بسیار مناسبی برخوردار هستند. لایم استون کرم گلدار،

ادامه مطلب »
سنگ گوهره درجه دو گلدار
لایم استون

سنگ گوهره درجه دو

یکی از ارزان ترین و اقتصادی ترین سنگ های ساختمانی بازار، می توان به سنگ گوهره درجه دو اشاره کرد. این سنگ کرم رنگ زیبا

ادامه مطلب »