لایمستون اسلام آباد

مزایا و معایب سنگ لایم استون

فهرست مطالب این نوشته

لایم استون ها نوعی سنگ مرمریت کامل نشده هستند که درصد آهک بالایی دارند. این سنگ ها از مزیت های بسیار خوب و معایبی نیز برخوردار هستند که قبل از استفاده از آنها باید اطلاع کافی از آنها داشت.


سنگ لایم استون چیست

سنگ های لایم استون از رسوبات مواد معدنی به نام کلسیت تشکیل می شوند. کلسیت ماده معدنی از جنس آهک است. به همین دلیل سنگ لایم استون جزء هر دو دسته ی سنگ های رسوبی و آهکی قرار دارد. در واقع به این سنگ لقب جوان ترین سنگ رسوبی را نیز می دهند. زیرا مدت زمان تشکیل شدن سنگ در مقایسه با دیگر سنگ های رسوبی کمتر است.

سنگ لایم استون اسلام آباد

ویژگی های سنگ های لایم استون

همانطور که در قبل اشاره کردیم سنگ های لایم استون عمر کوتاه تری را در زمین می گذرانند. استخراج زود تر این سنگ ها باعث می شود تا از مقاومت فرسایشی کمتری برخوردار باشند. این بدان معناست که در برابر سایش، ضربه، برخورد با لوازم تیز و … به راحتی خرد می شوند یا ترک بر می دارند.

علاوه بر این جون درصد بالایی از ساختار سنگ های لایم استون از مواد آهکی است، جذب آب بالایی دارند و در قسمت های مرطوب ساختمان نمی توان از آن ها استفاده نمود.

از بهترین ویژگی های لایم استون ها، تم رنگی سفید و یکدست آن در کنار قیمت بسیار مناسب و ارزان نسبت به مرمریت ها و تراورتن ها می باشد.

لایم استون سفید سمیرم

کاربرد سنگ های لایم استون

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژِی، با استفاده از مواد پوششی نانو، معایب های این سنگ را برطرف کرده اند. در واقع از این سنگ دیگر در قسمت های مختلف ساختمان استفاده گردد.

  • نمای بیرونی ساختمان
  • دیوار های داخلی ساختمان
  • سنگ کف قسمت های کم تردد
  • ساخت مصنوعات سنگی و صراحی

 

بهترین سنگ لایم استون سفید

باکیفیت ترین سنگ های لایم استون از معادن دو شهر اسلام آباد کرمانشاه و سمیرم اصفهان قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

I agree to these terms.

به اشتراک بگذارید

برای خرید انواع سنگ ساختمانی و یا دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

مدیر فروش :  آقای موسوی

مطالب مرتبط

لایم استون اسلام آباد صادراتی
لایم استون

سنگ لایم استون ممتاز

لایم استون سفید اسلام آباد با تم رنگی سفید، به عنوان یکی از مشهور ترین سنگ های ساختمانی در سراسر دنیا شناخته می شود. سنگ

ادامه مطلب »
سنگ پله گوهره درجه دو
لایم استون

لایم استون کرم گلدار

سنگ های لایم استون نوعی از سنگ های آهکی هستند که از تم رنگی روشن و قیمت بسیار مناسبی برخوردار هستند. لایم استون کرم گلدار،

ادامه مطلب »
سنگ گوهره درجه دو گلدار
لایم استون

سنگ گوهره درجه دو

یکی از ارزان ترین و اقتصادی ترین سنگ های ساختمانی بازار، می توان به سنگ گوهره درجه دو اشاره کرد. این سنگ کرم رنگ زیبا

ادامه مطلب »