سنگ لایم استون اسلام آباد

قیمت سنگ لایم استون اسلام آباد سوپر

فهرست مطالب این نوشته

لایم استون اسلام آباد یکی از معروف ترین سنگ های ساختمانی است که دارای تم رنگی سفید یکدست و براق می باشد. از لحاظ قیمتی نیز لایم استون اسلام آباد در دسته سنگ های ارزان قیمت بازار قرار دارد.


لایم استون اسلام آباد سوپر

سنگ های لایم استون از رسوبات مواد معدنی به نام کلسیت که از جنس آهک می باشد، تشکیل می شوند. سنگ های لایم استون جز هر دو دسته سنگ های رسوبی و آهکی قرار دارد که که به دلیل مدت زمان کوتاه تشکیل این سنگ، به عنوان جوانترین سنگ ساختمانی شناخته می شود.

از معروف ترین سنگ های لایم استون بازار، سنگ اسلام آباد است. لایم استون سوپر اسلام آباد دارای تم رنگی سفید یکدست و درخشانی است که از لحاظ قیمتی نسبت به سنگ های دیگر بسیار مناسب می باشد.

 

ویژگی های سنگ لایم استون اسلام آباد

همانطور که در قبل اشاره کردیم سنگ های لایم استون عمر کوتاه تری را در زمین می گذرانند. استخراج زود تر این سنگ ها باعث می شود تا از مقاومت فرسایشی کمتری برخوردار باشند. این بدان معناست که در برابر سایش، ضربه، برخورد با لوازم تیز و … به راحتی خرد می شوند یا ترک بر می دارند.

علاوه بر این جون درصد بالایی از ساختار سنگ های لایم استون از مواد آهکی است، جذب آب بالایی دارند و در قسمت های مرطوب ساختمان نمی توان از آن ها استفاده نمود.

از بهترین ویژگی های لایم استون ها، تم رنگی سفید و یکدست آن در کنار قیمت بسیار مناسب و ارزان نسبت به مرمریت ها و تراورتن ها می باشد.

موارد استفاده از سنگ لایم استون سوپر اسلام آباد

اگرچه این سنگ دارای معایبی می باشد، اما امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی، با استفاده از مواد پوششی نانو، عمده ی این مشکلات برطرف شده است. امروزه از این سنگ به دلیل تم رنگی زیبا و یکدست، در قسمت های مختلف ساختمان استفاده می شود.

  • نمای بیرونی ساختمان مناطق خشک و با بارندگی کم
  • دیوار های داخلی ساختمان
  • سنگ کف واحد های مسکونی
  • سنگفرش قسمت های کم تردد با ضخامت مناسب
  • ساخت صراحی و نرده سنگی

 

قیمت سنگ لایم استون اسلام آباد

به طور کلی سنگ های لایم استون از قیمت بسیار مناسبی برخوردار هستند و در دسته سنگ های ارزان قیمت بازار قرار دارند. اما پارامتر هایی تاثیر گذار بر قیمت سنگ وجود دارد که در ادامه به آنها اشاره می کنیم.

سورت سنگ: مهمترین عامل تاثیر گذار بر قیمت سنگ سورت و یکدستی سنگ است. سورت های سوپر قیمت بیشتری نسبت به سایر سورت ها دارند.

ابعاد و ضخامت سنگ: هرچقدر ابعاد سنگ و ضخامت آن بیشتر باشد، سنگ قیمت بیشتری دارد.

کیفیت برش و گونیا بودن سنگ: برش سنگ باید دقیق انجام شود و سنگ گونیا باشد تا پرتی زیادی نداشته باشد.

کیفیت ساب و فرآوری سنگ: سنگ هایی که ساب خوبی خورده باشند، دارای سطحی براق و درخشان و یکدست هستند و قیمت بیشتری دارند.

اگر چه این پارامترها بر قیمت سنگ تاثیر بسیار زیادی می گذارد، با این حال لایم استون اسلام آباد قیمت بسیار مناسب و ارزانی دارد.

 

معدن لایم استون اسلام آباد

معدن این سنگ در استان کرمانشاه و در شهرستان اسلام آباد قرار دارد. این سنگ در دسته محصولات محبوب و پرفروش بازار صادرات ایران قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

I agree to these terms.

به اشتراک بگذارید

برای خرید انواع سنگ ساختمانی و یا دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

مدیر فروش :  آقای موسوی

مطالب مرتبط

لایم استون اسلام آباد صادراتی
لایم استون

سنگ لایم استون ممتاز

لایم استون سفید اسلام آباد با تم رنگی سفید، به عنوان یکی از مشهور ترین سنگ های ساختمانی در سراسر دنیا شناخته می شود. سنگ

ادامه مطلب »
سنگ پله گوهره درجه دو
لایم استون

لایم استون کرم گلدار

سنگ های لایم استون نوعی از سنگ های آهکی هستند که از تم رنگی روشن و قیمت بسیار مناسبی برخوردار هستند. لایم استون کرم گلدار،

ادامه مطلب »
سنگ گوهره درجه دو گلدار
لایم استون

سنگ گوهره درجه دو

یکی از ارزان ترین و اقتصادی ترین سنگ های ساختمانی بازار، می توان به سنگ گوهره درجه دو اشاره کرد. این سنگ کرم رنگ زیبا

ادامه مطلب »