سنگ لایم استون اسلام آباد

سنگ لایم استون سفید اسلام آباد

فهرست مطالب این نوشته

لایم استون اسلام آباد یکی از بهترین سنگ های زمینه سفید بازار است که قیمت بسیار مناسبی دارد. این سنگ از خانواده سنگ های مرمریت می باشد که دارای برخی ویژگی خوب و معایبی می باشد.


سنگ لایم استون سفید اسلام آباد

به طور کلی سنگ های لایم استون نوعی سنگ آهکی از خانواده سنگ های مرمریت هستند که کامل نشده اند. آهک این سنگ ها نسبت به سنگ های مرمریت، زیاد می باشد و از لحاظ مقاومت در ضربه و سایش، دچار ضعف هستند. سنگ لایم استون اسلام آباد دارای تم رنگی سفید و یکدست و درخشانی است که در بین طراحان و سازندگان شهرت فراوانی دارد. از لحاظ قیمتی نیز این سنگ بسیار مناسب می باشد و نه تنها در داخل بلکه یکی از بهترین محصولات صادراتی ایران شناخته می شود. از دیگر شناخته شده ترین سنگ های لایم استون، می توان به سنگ سفید سمیرم اشاره کرد.

این سنگ دارای معایب و مزایایی است که در ادامه به آن ها می پردازیم.

 

ویژگی های لایم استون اسلام آباد

سنگ های لایم استون تا حدودی دارای ویژگی های سنگ های مرمریت هستند با این تفاوت که آهک بالایی دارند. مقاومت این سنگ ها در برابر ضربه و یا خط و خش ضعیف است. اما با پیشرفت تکنولوژی، با استفاده از مواد پوششی نانو، مشکلات آهک زیاد، ساب پذیری ضعیف و ضعف در مقاومت های سایشی سنگ را بر طرف کرده اند.

از بهترین ویژگی های این سنگ می توان به تم رنگی سفید و سطح یکدست و براق آن اشاره کرد. قیمت بسیار مناسب این سنگ در مقایسه با سنگ های سفید موجود در بازار از بهترین ویژگی های این سنگ می باشد.

کاربرد سنگ لایم استون اسلام آباد

از این سنگ با رعایت برخی از نکات می توان در تمام قسمت های ساختمان استفاده کرد. معمولا این سنگ را در ابعاد پلاک عرض 40 طولی و ابعاد مختلف فرشی با ضخامت مناسب فرآوری می گردد.

  • نمای بیرونی ساختمان های مناطق با بارنگی کم
  • دیوار های داخلی ساختمان
  • استفاده در سرویس های بهداشتی
  • ساخت مصنوعات سنگی
  • ساخت صراحی و نرده سنگی
  • سنگ کف ساختمان های مسکونی با ضخامت مناسب

 

توصیه می شود از این سنگ در قسمت های مرطوب ساختمان و نمای بیرونی ساختمان های مناطق مرطوب استفاده نشود. استفاده به عنوان سنگ کابینت به دلیل واکنش پذیر بودن با مواد اسیدی و قلیایی توصیه نمی شود.

 

معدن سنگ لایم استون اسلام آباد

معدن این سنگ با استخراج ماهیانه حدود 5000 تن و ذخیره حدود 5 میلیون تن در استان کرمانشاه، و در شهرستان اسلام آباد واقع شده است. این سنگ در ابعاد و اندازه های مختلف، به کشور های بسیار زیادی صادر می شود. دلیل آن هم قیمت بسیار مناسب در کنار تم رنگی سفید یکدست آن می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به اشتراک بگذارید

برای خرید انواع سنگ ساختمانی و یا دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

مدیر فروش :  آقای موسوی

مطالب مرتبط

لایم استون اسلام آباد صادراتی
لایم استون

سنگ لایم استون ممتاز

لایم استون سفید اسلام آباد با تم رنگی سفید، به عنوان یکی از مشهور ترین سنگ های ساختمانی در سراسر دنیا شناخته می شود. سنگ

ادامه مطلب »
سنگ پله گوهره درجه دو
لایم استون

لایم استون کرم گلدار

سنگ های لایم استون نوعی از سنگ های آهکی هستند که از تم رنگی روشن و قیمت بسیار مناسبی برخوردار هستند. لایم استون کرم گلدار،

ادامه مطلب »
سنگ گوهره درجه دو گلدار
لایم استون

سنگ گوهره درجه دو

یکی از ارزان ترین و اقتصادی ترین سنگ های ساختمانی بازار، می توان به سنگ گوهره درجه دو اشاره کرد. این سنگ کرم رنگ زیبا

ادامه مطلب »