صادرات سنگ ساختمانی

فهرست مطالب این نوشته

امروزه،سنگ نقش بسیار مهمی در بناها و ساختمان های ما دارد.سنگ ها از نظر جنس،طرح و رنگ،در دسته بندی های مختلفی قرار می گیرند.ما در این مجموعه با ارائه ی سنگ ها با بهترین کیفیت و قیمت بسیار عالی،امکان خرید سنگ به صورت اینترنتی را فراهم ساخته ایم.

در دنیای امروزه،سنگ نقش بسیار مهمی در بنا ها و ساختمان های ما دارد.سنگ از پر طرفدار ترین محصولات ساختمانی در تمام دنیا است.

 

با وجود معادن مختلف و فراوان سنگ ساختمانی در ایران،این کشور به یکی از قوی ترین صادر کننده های سنگ ساختمانی به کشور ها ی دیگر است.

 

وجود فراوان معادن سنگ تراورتن،مرمریت،مرمر،گرانیت وغیره در ایران،باعث شده تا سنگ های این کشور توجه بسیاری از تاجران در سراسر دنیا را به خود جلب کند.

 

سنگ های ساختمانی پس از برش در سایز ها و ابعاد مختلف،در پالت های چوبی مخصوصی بسته بندی می شوند و به کشور های مختلف دنیا صادر می شوند.

 

کشور های هند،پاکستان،چین،ژاپن،عراق،امارات،استرالیا و برخی کشور های اروپایی،از کشور های معروف و طرفدار سنگ های ساختمانی معادن ایران هستند.

 

ما در این مجموعه،با ارائه ی مشورت و فروش انواع سنگ های ساختمانی با بهترین کیفیت و قیمت بسیار عالی،آماده همکاری با شما هستیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید و فروش و صادرات و واردات انواع سنگ و اطلاع از قیمت های آن با ما تماس بگیرید.

موسوی :                09129529767

www.hoveidastone@gmail.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به اشتراک بگذارید

برای خرید انواع سنگ ساختمانی و یا دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

مدیر فروش :  آقای موسوی

مطالب مرتبط

سنگ تراورتن عسلی تکاب
تراورتن-سنگ نما

سنگ تراورتن عسلی تکاب

سنگ تراورتن تکاب در تم های رنگی مختلف شکلاتی، عسلی، کرم و سفید یافت می شوند. این سنگ یکی از باکیفیت ترین سنگ های ساختمانی

ادامه مطلب »
تراورتن عسلی تکاب بی موج
اخبار و مقالات

سنگ تراورتن عسلی سوپر

تراورتن ها از معادن مختلفی استخراج می شوند و در تم های رنگی مختلفی نیز یافت می شوند. سنگ تراورتن عسلی سوپر، سطح بسیار زیبا

ادامه مطلب »
سنگ تراورتن کرم روشن تکاب سورت سوپر پلاس
اخبار و مقالات

سنگ تراورتن کرم روشن

سنگ های تراورتن کرم روشن از معادن مختلفی استخراج می شود که از معروف ترین آنها باید به تراورتن کرم تکاب و تراورتن آبگرم محلات

ادامه مطلب »