سنگ ساختمانی با قیمت مناسب

فهرست مطالب این نوشته

از قدیم تا به حال،سنگ،یکی از پرطرفدار ترین مصالح ساختمانی است که در رنگ ها و طرح های مختلف یافت می شود.علاوه بر کیفیت و نوع سنگ،قیمت سنگ یکی از مهمترین فاکتور های هر خریدار می باشد.بازرگانی سنگ هویدا در پیدا کردن سنگ برای ساختمان ،با قیمت مناسب و کیفیت عالی، به شما مشاوره رایگان می دهد.

یکی از محبوب ترین مصالح ساختمانی، سنگ است و از آنجایی که سنگ ها از نظر ویژگی و جنس، به دسته های مختلفی تقسیم بندی می شوند از این رو در انتخاب سنگ مناسب باید آشنایی کافی با سنگ ها و دقت لازم در انتخاب سنگ داشته باشیم.

 

سنگ گرانیت:

گرانیت،سنگی از گونه سنگ های آذرین درونی است.از نظر مقاومت در برابر ضربه،سایش و خط و خش،این سنگ ها بی نظیر هستند.پس استفاده از این نوع سنگ در مکان های پر تردد مانند سنگ کف،راه پله،سنگ کف پارکینگ و … انتخاب خوبی می تواند باشد.

سنگ تراورتن:

تراورتن نوعی سنگ رسوبی همراه با بافت متخلخل است.وزن این سنگ به دلیل وجود خلل و خرج در بافت خود،نسبت به سایر سنگ ها بسیار پایین است.این سنگ،مقاومت بسیار خوبی در برابر شرایط مختلف آب و هوایی دارد.تنوع رنگی این سنگ بسیار بالاست.طراحان و سازندگان از این سنگ،به عنوان سنگ برای نمای بیرونی ساختمان استفاده می کنند.

سنگ مرمریت:

مرمریت نوعی سنگ دگرگونی آهکی است.تنوع رنگی این سنگ بسیار بالا است.علاوه بر تنوع در طرح و رنگ فراوان،زیبایی چشم گیر این سنگ،توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.از این سنگ به دلیل وجود آهک در خود در نمای بیرونی ساختمان استفاده نمی شود.ولی به دلیل مقاومت خوبی که در برابر ضربه و سایش دارد،استفاده از مرمریت در کف پوش ها،سنگ پله و دکوراسیون های داخلی بسیار مرسوم است.

سنگ چینی:

سنگ های چینی نوعی سنگ آهکی دگرگونی هستند و از خانواده ی مرمریت ها به حساب می آیند.

سنگ کریستال یا سنگ چینی ،توده سنگ های آهکی هستند که در اثر عوامل درونی، نظیر درجه حرارت و فشار ،دوباره متبلور شده اند.این سنگ ها دارای زمینه ای روشن و سفید،همراه با رگه هایی به رنگ طوسی و مشکی هستند.کاربرد این سنگ ها همانند سنگ های مرمریت است.البته سنگ های چینی مقاومت خوب در برابر آب و هوا و همینطور جذب آب بسیار پایینی دارند از این رو در نمای بیرونی ساختمان ها هم استفاده می شوند.

قیمت سنگ های ساختمانی:

قیمت سنگ های ساختمانی به عواملی چون،کیفیت،نوع برش،نوع فرآوری،کیفیت ساب،ابعاد و اندازه و ضخامت سنگ بستگی دارد.

بازرگانی سنگ هویدا،با ارائه ی مشاوره ی رایگان و فروش سنگ ساختمانی با کیفیت بالا و قیمت بسیار مناسب و رقابتی،آماده ی همکاری با شما عزیزان است.


موسوی :             09129529767

hoveidastone@gmail.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به اشتراک بگذارید

برای خرید انواع سنگ ساختمانی و یا دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

مدیر فروش :  آقای موسوی

مطالب مرتبط

سنگ تراورتن عسلی تکاب
تراورتن-سنگ نما

سنگ تراورتن عسلی تکاب

سنگ تراورتن تکاب در تم های رنگی مختلف شکلاتی، عسلی، کرم و سفید یافت می شوند. این سنگ یکی از باکیفیت ترین سنگ های ساختمانی

ادامه مطلب »
تراورتن عسلی تکاب بی موج
اخبار و مقالات

سنگ تراورتن عسلی سوپر

تراورتن ها از معادن مختلفی استخراج می شوند و در تم های رنگی مختلفی نیز یافت می شوند. سنگ تراورتن عسلی سوپر، سطح بسیار زیبا

ادامه مطلب »
سنگ تراورتن کرم روشن تکاب سورت سوپر پلاس
اخبار و مقالات

سنگ تراورتن کرم روشن

سنگ های تراورتن کرم روشن از معادن مختلفی استخراج می شود که از معروف ترین آنها باید به تراورتن کرم تکاب و تراورتن آبگرم محلات

ادامه مطلب »