خرید سنگ کوبیک با قیمت مناسب

تولید سنگ کوبیک

فهرست مطالب این نوشته

سنگ کوبیک به سنگ های مکعبی شکل گفته می شود که در محوطه سازی های فضا های عمومی و پارک ها، استفاده می شود. جنس این سنگ ها ممکن است گرانیت، مرمریت و حتی تراورتن نیز باشد.


سنگ کوبیک چیست

کیوبیک به سنگ های مکعبی شکل گفته می شود که دارای ابعاد معمولا 10 در 10 با ضخامت 5 سانت و 10 سانت می باشند. سنگفرش های کیوبیک از قدیم، در سنگفرش اماکن مختلف همچون پارک ها و قسمت های پر تردد عمومی استفاده می شود. این سنگ به دلیل ظاهر زیبا و کلاسیک و استحکام بسیار خوبی که دارد، از سنگ های محبوب طراحان و مهندسان شهر سازی است.

 

تولید سنگ کیوبیک

سنگ های کوبیک توسط ماشین آلات مخصوص در کارخانه ها و سنگبری ها تولید و فرآوری می شود. غالبا سنگ های گرانیت به دلیل مقاومت بالا، برای تولید سنگ های کیوبیک بکار می روند. سنگ های کیوبیک جنس های مختلفی دارند از جمله معروف ترین آنها می توان به سنگ کوبیک گرانیت نطنز، کوبیک مرمریت لاشتر، کوبیک کریستال لایبید و یا سنگ کوبیک گرانیت اشاره نمود. عکس اصلی این مطلب، عکس سنگ کوبیک کریستال لایبید می باشد.

بهترین انتخاب برای یک سنگ کیوبیک که هم ظاهر زیبا می تواند داشته باشد و هم مقاومت و ماندگاری بسیار بالا، سنگ های کیوبیک گرانیت هستند.

ویژگی های سنگفرش کوبیک

همانطور که گفته شد، سنگ های کوبیک می توانند از جنس تراورتن، مرمریت، کریستال و یا گرانیت باشند. اما از آنجایی که سنگ های گرانیت مقاومت بسیار زیادی دارند، از سنگ های گرانیت برای تولید این نوع سنگ بیشتر استفاده می شود. از بهترین مزیت های کفپوش های کوبیک گرانیت می توان اشاره کرد به:

  • مقاومت فشاری بسیار بالا و مقاوم در برابر ضربه
  • عدم جذب آب
  • مقاومت سایشی بسیار بالا
  • سطح زبر و با اصطکاک بالا که مانع از سر خورد می شود.
  • طول عمر و ماندگری خیلی عالی

 

قیمت سنگ کوبیک

سنگفرش های کوبیک معمولا در دو سایز ده در ده با ضخامت 5 سانت و 10 سانت تولید می شوند. این خود یکی از عوامل مهم در تعیین قیمت این سنگ ها می باشد. جنس سنگ ها نیز تاثیر بسیار زیادی در تعیین قیمت سنگ دارد. اما به طور کلی این سنگ در بازار به صورت تنی به فروش می رسد و مثلا یک تن سنگفرش کیوبیک گرانیت با ابعاد 10*10*5 می تواند تقریبا 8 تا 9 متر مربع را پوشش دهد و یا فرش کند. این سنگ بهترین گزینه برای استفاده در فضا سازی ها، کفپوش پارک ها و یا قسمت های پر تردد شهری می باشد. زیرا ماندگاری بسیار بالایی دارد و قیمت آن نیز مناسب می باشد.

برای اطلاع از قیمت این سنگ و خرید، حتما با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به اشتراک بگذارید

برای خرید انواع سنگ ساختمانی و یا دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

مدیر فروش :  آقای موسوی

مطالب مرتبط