سنگ کف سالن پذیرایی

فهرست مطالب این نوشته

به کار بردن سنگی مناسب و زیبا به عنوان کفپوش سالن های پذیرایی ساختمان های مسکونی، علاوه بر طول عمر بالا، حس بسیار خوبی به ساکنان منتقل می کند. حال سوال پیش می آید از چه سنگی برای کف واحد های مسکونی انتخاب کنیم؟

سنگ های ساختمانی

سنگ های ساختمانی از نظر جنس، کاربرد های مختلفی دارند. سنگ های تراورتن معمولا در نما های بیرونی ساختمان و سنگ های مرمریت و چینی اغلب در قسمت های داخلی ساختمان به عنوان سنگ کف و بدنه دیوار ها استفاده می شود.

 

کفپوش سالن پذیرایی

از آنجایی که خانه، محلی برای ایجاد آسایش و آرامش افراد خانواده است، از این رو زیبایی آن از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

استفاده از سنگ های ساختمانی در دکوراسیون داخلی ساختمان و کفپوش ساختمان علاوه بر زیبایی و ایجاد فضایی دلنشین، حس بسیار خوبی به افراد خانه منتقل می کند.

سنگی که برای کفپوش سالن های پذیرایی انتخاب می شود باید ویژگی هایی علاوه بر زیبایی داشته باشد.

 

ویژگی های کفپوش سالن پذیرایی

از آنجایی که سالن های پذیرایی واحد های مسکونی و حتی سالن های ساختمان های تجاری و اداری و یا هتل ها، محل های پر رفت و آمد هستند، از این رو باید ویژگی هایی داشته باشد.

·       مقاومت فشاری بالا

·       مقاومت سایشی بالا

·       مقاوم در برابر خط و خش و حرارت

·       جذب آب کم

·       زیبایی

·       ساب پذیری عالی

·       تراکم بالا

·       قابل تامین در متراژ های بالا

 

جنس سنگ کف سالن های پذیرایی

جنس سنگ های کف سالن پذیرایی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، زیرا که سنگ های ساختمانی هر کدام از جنس های مختلف و ساختاری متفاوت همراه با ویژگی هایی منحصر به فرد می باشند.

·       سنگ های مرمریت: سنگ های مرمریت از بهترین گزینه ها برای کفپوش سالن های پذیرایی ساختمان ها می باشند. مرمریت های هرسین، خوی، دهبید زارعی، پارادایس، گندمک، کاشمر و … جزو سنگ های مرمریت به رنگ روشن و سفید می باشند. مرمریت های نجف آباد، لاشتر، مهکام و … نیز جزو سنگ های بسیار زیبا به رنگ مشکی و یا تیره و طوسی می باشند.

سنگ مرمریت گلدن رز یکی از سنگ های بسیار زیبا به رنگ سفید و روشن می باشد.

·       سنگ های چینی: سنگ های چینی جزو سنگ های بسیار زیبا و پر مقاومت به حساب می آیند. معمولا سنگ های چینی به رنگ سفید همراه با رگه های طوسی و مشکی رنگ می باشند. سنگ های چینی نیریز، ازنا و الیگودرز جزو محبوب ترین سنگ های چینی به حساب می آیند. سنگ کریستال لایبید نیز یکی از سنگ های پرکاربرد به رنگ طوسی می باشد.

·       سنگ های مرمر: بی شک، از لحاظ زیبایی و مقاومت، سنگ های مرمر بی رقیب هستند. سنگ های مرمر جزو محبوب ترین سنگ های طبیعی در کل جهان محسوب می شوند. اما از آنجایی که استخراج این سنگ ها محدود است و به دلیل کمیاب بودن و از طرفی صادرات این سنگ، قیمت این سنگ ها نسبت به سایر سنگ های ساختمانی بیشتر است.

اغلب از سنگ های مرمر در ساختمان های لوکس و مجلل و یا در اماکن مذهبی استفاده می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر ، مشاوره رایگان و اطلاع از قیمت انواع سنگ ساختمانی با ما تماس بگیرید.

مدیر فروش: حسین موسوی
شماره تلفن همراه : 09129529767
ایمیل: www.hoveidastone@gmail.com
آدرس صفحه اینستاگرام: Hoveyda.stone@

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به اشتراک بگذارید

برای خرید انواع سنگ ساختمانی و یا دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

مدیر فروش :  آقای موسوی

مطالب مرتبط

سنگ قهوه ای ونگه
اخبار و مقالات

بهترین سنگ کف حیاط ویلا

برای سنگفرش حیاط و محوطه بیرونی ویلا یا باغ، جنس سنگ مورد استفاده و سازگاری آن با آب و هوای منطقه بسیار مهم است. بهترین

ادامه مطلب »