سنگ اسلب سایمون

اسلب کریستال سایمون

فهرست مطالب این نوشته

سنگ اسلب سایمون، یکی از سنگ های ایرانی است که به دلیل رنگ سفید آن و خطوط مشکی و خاکستری مورب، محبوبیت خاصی پیدا کرده است. از این سنگ بیشتر به عنوان سنگ بدنه دیوار ها و یا سنگ های پله لوکس استفاده می شود.


اسلب چینی سایمون

سنگ چینی یا کریستالی سایمون با زمینه رنگی سفید همراه با خطوط نامنظم مشکی و خاکستری که به صورت مورب و در طول سنگ کشیده شده اند، می باشد. این سنگ بسیار زیبا که از معادن کشور ایران استخراج می شود، توانسته است تا در تمام دنیا محبوبیت و شهرت خاصی پیدا کند. اغلب این سنگ به صورت اسلب های صیقلی بوک مچ و فورمچ فرآوری می شود و با توجه به سفارشات مشتری، در ابعاد مختلف برش می خورد.

شاید از نظر ظاهری، این سنگ در ایران مشابهی نداشته باشد و منحصر به فرد باشد، اما از نظر تم رنگی و خطوط، می توان سنگ چینی الیگودرز را نیز معرفی کرد. برای آشنایی با این سنگ، حتما مطالبی که در رابطه با آن نوشته ایم را بخوانید.

سنگ اسلب سایمان

ویژگی های اسلب چینی سایمون

سنگ های کریستالی عموما خاصیت بلوری دارند که منجر به ساب پذیری بسیار خوب این سنگ ها می شود. سنگ های چینی از خانواده سنگ های مرمریت هستند که سنگی با ویژگی های مشترک مرمر و مرمریت می باشند. این سنگ ها سطح براق و درخشانی دارند و از نظر مقاومت در برابر مواد اسیدی یا قلیایی خانگی همچون آبلیمو بی نظیر هستند و دچار لک نمی شوند.

مقاومت بسیار بالا: سنگ چینی سایمون به دلیل بافت متراکم و استحکام بی نظیر، مقاومت بسیار بالایی نسبت به ضربه، فشار و سایش دارد. از این سنگ می توان به عنوان سنگ کف استفاده نمود.

جذب آب ناچیز: این سنگ جذب آب بسیار ناچیزی دارد و نسبت به رطوبت نیز بسیار مقاوم است. سنگ اسلب سایمون را می توان در محیط های مرطوب نیز استفاده کرد.

قابلیت فرآوری بوک مچ و فورمچ: این سنگ را می توان به صورت قاب های بسیار زیبای بوک مچ نیز فرآوری کرد. قیمت بسیار مناسب این سنگ نسبت به نمونه های مشابه خارجی، از دیگر ویژگی های بسیار خوب آن ذکر کرد.

 

کاربرد سنگ اسلب سایمون در ساختمان

به دلیل مزیت های بسیار خوب این سنگ، از آن می توان در همه جای ساختمان ها استفاده کرد. در فضا های داخلی ساختمان می توان با تلفیق این سنگ با مرمریت های مشکی همچون سنگ مرمریت لاشتر یا گرانیت مشکی زبرا، دکوراسیون های جذابی را طراحی نمود. به دلیل شالی های طوسی رنگ سطح این سنگ که در طول اسلب کشیده شده است، اغلب از آن در راهرو ها و یا سنگ پله به عنوان نمایش مسیر راه استفاده می کنند.

با انتخاب سنگ اسلب مورد پسندتون، می تونید ابعاد دلخواه دستگاه پله خود را به ما بدهید، تا با برش و ابزار سنگ، بتوانید سرویس پله ی لوکس و مجللی داشته باشید.

  • دکوراسیون داخلی ساختمان ها
  • پوشش دیوار های داخلی و بدنه دیوار راهرو
  • سنگ کف مجتمع های تجاری و اداری
  • دستگاه پله و بدنه دیوار آن
  • سرویس های بهداشتی و حمام ها
  • سنگ رویه کابینت و کانترتاپ ها
  • دکوراتیو و فضای پشت تلویزیون

اسلب چینی سایمون

معدن سنگ چینی سایمون

معدن سنگ چینی سایمان با استخراج سالانه بیش از 24 هزار تن سنگ خام، در استان کردستان و در شهرستان قروه واقع گردیده است. از دیگر سنگ های بسیار زیبا و لوکس می توان اشاره کرد به:

اسلب چینی نیریز، اسلب پرشین اسکاتو، اسلب چینی ازنا

 

قیمت سنگ اسلب چینی سایمان

پارامتر های متفاوت و زیادی هستند که در قیمت نهایی سنگ های اسلب تاثیر می گذارند. به عنوان مثال میزان رگه ها و شالی های سطح این سنگ و نحوه ی پخش شدن آن ها در سطح سنگ، تعیین کننده ی قیمت سنگ است. هر چقدر این شالی ها کمتر باشد، قیمت سنگ کاهش می یابد. ابعاد و ضخامت سنگ های اسلب هر چقدر بزرگ تر باشد، ممکن است موجب افزایش قیمت سنگ گردد.

کیفیت ساب و فرآوری از عوامل بسیار مهم در طول عمر و ماندگاری سنگ است که بر قیمت سنگ نیز تاثیر گذار می باشد. هر چقدر سطح سنگ براق و درخشان تر باشد، نشان دهنده ی ساب بسیار خوب و کیفیت عالی فرآوری می باشد. به طور کلی قیمت این سنگ بسیار مناسب است. بازرگانی سنگ هویدا با تاسیس یک شوروم سنگ اسلب در قم و تولید در دو استان قم و اصفهان، این سنگ را با مناسب ترین قیمت به مشتریان خود ارائه می دهد. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به اشتراک بگذارید

برای خرید انواع سنگ ساختمانی و یا دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

مدیر فروش :  آقای موسوی

مطالب مرتبط

سنگ اسلب چینی فیوژن
سنگ اسلب

سنگ اسلب چینی فیوژن

سنگ اسلب چینی فیوژن با تم رنگی مشکی و خطوط طلایی و سفید، یکی از زیبا ترین و خاص ترین سنگ های ساختمانی محسوب می

ادامه مطلب »
سنگ اسلب سایمان
سنگ اسلب

سنگ اسلب سایمان

سنگ اسلب سایمان با تم رنگی سفید همراه با خطوط مورب و منظم طوسی رنگ، یکی از بهترین سنگ های چینی ایران و جهان شناخته

ادامه مطلب »