سنگ طرح چوب

خرید سنگ طرح چوب

فهرست مطالب این نوشته

سنداستون طرح چوب یا همان سنگ طرح چوب، به دلیل قیمت بسیار مناسب نسبت به چوب های ترموود بهترین جایگزین برای این چوب ها می باشند. برای سفارش خرید سنگ طرح چوب در ابعاد مختلف با ما تماس بگیرید.


سنگ طرح چوب

سنگ سنداستون طرح چوب نوعی سنگ رسوبی است که از ماسه تشکیل شده است. اگر دانه های ماسه سنگ ها ریز باشد این سنگ ها به صورت سنداستون نامیده می شوند.

سنگ سنداستون طرح چوب، با موج های بسیار زیبا، کویر ماسه را به زیبایی به تصویر می کشد. این سنگ به دلیل شباهت بسیار زیاد آن به چوب های طبیعی و قیمت بسیار مناسب آن، در ساختمان ها به جای چوب های ترموود نیز استفاده می شود.

محوطه سازی با سنگ طرح چوب

 

فرآوری سنگ ترموود

سنداستون های طرح چوب معمولا ساب پذیری خوبی ندارند و اغلب به صورت مات و یا بوش همر فرآوری می شوند.

یکی از بهترین فرآوری های این سنگ، فرآوری به صورت شیاری می باشد. در این فرآوری روی سنگ شیار هایی با فواصل مشخص ایجاد می کنند تا حالت الوار های چوب را به صورت طبیعی به نمایش بگذارد.

 

کاربرد سنگ قهوه ای طرح چوب

از ویژگی های این سنداستون می توان به قیمت مناسب، مقاوم در برابر سرما، گرما، رطوبت و عوامل بیرونی اشاره کرد. از این رو می توان از این سنگ ها در قسمت های مختلف ساختمان استفاده نمود. تلفیق این سنگ با سنگ های تراورتن روشن همچون تراورتن عباس آباد جلوه ی زیبایی به نمای ساختمان می بخشد.

  • نمای بیرونی ساختمان
  • دیوار های داخلی و خارجی ساختمان
  • سنگ پله و دیواره پله
  • سنگ کف محوطه بیرونی
  • ساخت شومینه و آبنما
  • سنگ دیوار تی وی روم
  • و …

سنگ ونگه طرح چوب

 

خرید سنگ طرح چوب

سنگ های طرح چوب معمولا به دو صورت بدون شیار و شیار دار فرآوری می شوند. قیمت سنگ های شیاردار با اختلاف بسیار ناچیزی از سنگ های بدون شیار بیشتر است. اما به طور کلی سنداستون های طرح چوب به دلیل قیمت بسیار مناسب و طور عمر بالایی که دارند، در صنعت ساختمان کم کم جای چوب های ترموود را گرفته اند.

سنگ ونگه طرح چوب شیاردار

معدن سنگ طرح چوب ترموود

معادن سنگ های سنداستون طرح چوب در استان مرکزی و در نزدیکی شهرستان محلات واقع شده اند. این سنگ دارای دو معدن با نام های وزیری و محمدی می باشد که هر کدام ویژگی های منحصر به فرد خود را دارا می باشند. از نظر ویژگی و شباهت به چوب طبیعی، سنگ های معدن محمدی گزینه ی مناسب تری برای خرید می باشند. قبل از خرید سنگ طرح چوب، جهت مشاوره با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به اشتراک بگذارید

برای خرید انواع سنگ ساختمانی و یا دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

مدیر فروش :  آقای موسوی

مطالب مرتبط

سنگ قهوه ای ونگه رستیک
سنگ طرح چوب

قیمت سنگ ونگه

ونگه سنگی از جنس سنداستون آذرین است که سطح آن شبیه به سنگ مالون به رنگ قهوه ای می باشد. قیمت سنگ ونگه نسبت چوب

ادامه مطلب »
سنگ قهوه ای ونگه رستیک
سنگ طرح چوب

سنگ قهوه ای ونگه

سنگ ونگه نوعی سنگ طبیعی از جنس سنداستون می باشد که در رنگ های قهوه ای و طوسی یافت می شود. این سنگ شباهت بسیار

ادامه مطلب »
سنگ طرح چوب
سنگ طرح چوب

سنگ طرح ترمود

ترمود نوع خاصی از چوب می باشد که دارای استحکام و ماندگاری بالایی است. سنگ های سنداستون طرح چوب، علاوه بر استحکام بالا و قیمت

ادامه مطلب »