میز عسلی سنگی

فهرست مطالب این نوشته

ساخت وسایل منازل با سنگ های طبیعی، از جمله میز ناهار خوری، میز های عسلی جلو مبلی، گلدان های سنگی و دیگر مصنوعات، ایده ای بسیار جذاب بوده است.

سنگ های طبیعی

سنگ های ساختمانی به دلیل مقاومت بسیار بالا، طول عمر بسیار بالا و تنوع رنگی فراوان، محبوبیت بسیار زیادی در بین طراحان و معماران داخلی پیدا کرده است.

سنگ های طبیعی به دلیل تنوع فراوان در طرح و رنگ، استفاده از آن ها می تواند حس بسیار خوبی به محیط اطراف خود ببخشد و زیبایی منحصر به فردی به ارمغان آورد.

 

وسایل سنگی

ساخت وسایل منازل با استفاده از سنگ، ایده ای بسیار جالب است که از گذشته تا به امروزه، در خانه ها و منازل نسبتا مجلل دیده می شود.

با استفاده از وسایلی همچون گلدان سنگی، قندون، جا شمعی، میز ناهار خوری، میز های عسلی جلو مبلی و … با استفاده از سنگ، می توان حس خوب به سرتاسر فضای خانه بخشید و فضایی جذاب و دلنشین به وجود آورد.

 

میز ناهار خوری و میز عسلی سنگی

میز های سنگی در واقع متشکل از یک پایه فلزی هستند با رویه ی سنگی. میز ناهار خوری و عسلی سنگی، به دلیل رویه ی سنگی و پایه فلزی علاوه بر زیبایی، از استحکام بسیار بالایی برخوردار هستند.

ساخت میز هایی از جنس سنگ و رویه سنگی، ایده ای بسیار محبوب بود که با عملی شدن آن، زود در بین مردم طرفدار پیدا کرد و تقریبا در تمام خانه ها و منازل لوکس، از میز هایی با رویه سنگی به ویژه میز های عسلی جلو مبلی، دیده می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر ، مشاوره رایگان و اطلاع از قیمت انواع سنگ ساختمانی با ما تماس بگیرید.

مدیر فروش: حسین موسوی
شماره تلفن همراه : 09129529767
ایمیل: www.hoveidastone@gmail.com
آدرس صفحه اینستاگرام: Hoveyda.stone@

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به اشتراک بگذارید

برای خرید انواع سنگ ساختمانی و یا دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

مدیر فروش :  آقای موسوی

مطالب مرتبط

سنگ کف واحد های مسکونی
اخبار و مقالات

سنگ کف واحد های مسکونی

انتخاب سنگی مناسب به عنوان کفپوش واحد های مسکونی، علاوه بر به وجود آوردن فضایی زیبا و دلنشین، عمر بسیار خوبی می تواند داشته باشد.

ادامه مطلب »
اخبار و مقالات

سنگ کف سالن

انتخاب بهترین سنگ برای کف سالن های پذیرایی و لابی هتل ها از اهمیت بالایی برخوردار است. سنگ کف سالن ها علاوه بر زیبایی باید

ادامه مطلب »
اخبار و مقالات

سنگ رویه کابینت

از آنجایی که محیط آشپزخانه تقریبا در تماس با انواع مواد اسیدی و شیمیایی خانگی از جمله آبلیمو و آبغوره است، از این رو انتخاب

ادامه مطلب »