سنگ مرمر کابینت

طراحی لوکس ترین کانتر تاپ

فهرست مطالب این نوشته

کانتر تاپ ها در دکوراسیون داخلی آشپزخانه ها نقش به سزایی دارد. برای طراحی کانتر تاپ لوکس و زیبا، انتخاب متریال مناسب از اهمیت بسزایی برخوردار است.

کانتر آشپزخانه

از آن جایی که کانتر آشپزخانه جزو فضا های داخلی ساختمان و دکوراسیون های داخلی به حساب می آید از این رو زیبایی آن اهمیت بسیار زیادی دارد.

کانتر آشپزخانه ها محلی برای آشپزی، قرار گیری وسایل کاربردی و تزیینی مانند گلدان، فضایی برای دورهمی های دوستانه با اعضای خانواده و محلی برای خوردن غذا است، از این رو علاوه بر زیبایی باید از استحکام بالا نیز برخوردار باشد.

 

طراحی لوکس فضای آشپزخانه

سنگ از مقاوم ترین متریال های موجود برای دکوراسیون داخلی است که علاوه بر زیبایی، از استحکام بالایی برخوردار است. سنگ هایی که در کانتر تاپ های لوکس اجرا می شوند باید ویژگی های زیر را دارا باشند تا در آینده ی کوتاه به مشکل بر نخورند.

·       مقاوم در برابر ضربه و سایش

·       عدم جذب آب

·       مقاوم در برابر مواد اسیدی

 

سنگ های مناسب در طراحی کانتر تاپ لوکس

1-   سنگ مرمر: یکی از مستحکم ترین سنگ ها به شمار می رود. این سنگ زیبایی منحصر به فردی دارد که در هر جا که باشد توجه همه را به خود جذب می کند.

2-   سنگ گرانیت: مقاومت بی نظیر این سنگ در برابر هر گونه عوامل خارجی و تنوع رنگی بالا و زیبایی خاص، باعث شده است که یکی از  گزینه ها برای طراحی کانتر تاپ لوکس شود.

3 –   سنگ های چینی: سنگ های چینی علاوه بر رنگ روشن و زیبایی، می توانند انتخاب خوبی برای سنگ رویه کابینت و کانتر تاپ آشپزخانه باشند.

4-   سنگ مرمریت: برخی از سنگ های مرمریت علاوه بر زیبایی مقاومت بسیار خوبی دارند و می توان از آن ها استفاده کرد.

سنگ های مرمریت مشکی جزو سنگ های بسیار زیبا و پر طرفدار هستند ولی از آنجایی که برخی از  سنگ های مرمریت به مواد اسیدی حساس هستند و زود واکنش از خود نشان می دهند،گزینه ی مناسبی برای کانتر تاپ ها نیست. سنگ های مشکی در مواجه با مواد اسیدی، رنگ خود را از دست می دهند و در آینده ی نزدیک تخریب و از بین می روند.

برای کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و خرید سنگ با ما تماس بگیرید.

مدیر فروش: حسین موسوی
شماره تلفن همراه : 09129529767
ایمیل: www.hoveidastone@gmail.com
آدرس صفحه اینستاگرام: Hoveyda.stone@

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

I agree to these terms.

به اشتراک بگذارید

برای خرید انواع سنگ ساختمانی و یا دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

مدیر فروش :  آقای موسوی

مطالب مرتبط

سنگ کف واحد های مسکونی
اخبار و مقالات

سنگ کف واحد های مسکونی

انتخاب سنگی مناسب به عنوان کفپوش واحد های مسکونی، علاوه بر به وجود آوردن فضایی زیبا و دلنشین، عمر بسیار خوبی می تواند داشته باشد.

ادامه مطلب »
اخبار و مقالات

سنگ کف سالن

انتخاب بهترین سنگ برای کف سالن های پذیرایی و لابی هتل ها از اهمیت بالایی برخوردار است. سنگ کف سالن ها علاوه بر زیبایی باید

ادامه مطلب »
اخبار و مقالات

سنگ رویه کابینت

از آنجایی که محیط آشپزخانه تقریبا در تماس با انواع مواد اسیدی و شیمیایی خانگی از جمله آبلیمو و آبغوره است، از این رو انتخاب

ادامه مطلب »