اجرای سنگ اسلب در اتاق خواب

فهرست مطالب این نوشته

سنگ های اسلب به دلیل زیبایی خاصی که دارند، در هر جا که استفاده شوند حس خوبی به فضا انتقال می دهند.استفاده از اسلب در اتاق خواب های مستر ساختمان های لوکس، می تواند، حس خوبی را به وجود آورد.

سنگ های اسلب

سنگ های اسلب به سنگ هایی گفته می شود که در ابعاد و اندازه های بزرگ فرآوری شده باشند. این سنگ ها به دلیل ابعاد بزرگ، طرح و نقش منحصر به فرد سنگ در آن مشخص است. از این رو در مکان های لوکس از این سنگ ها بسیار استفاده می شود.در ادامه به برخی از کاربرد های سنگ اسلب را اشاره می کنیم.

کاربرد سنگ اسلب

·       فضای های عمومی ساختمان های تجاری و مسکونی

·       بدنه دیوار لابی هتل ها

·       پوشش دیوار های واحد های تجاری

·       تی وی روم ها

·       حمام و سرویس های بهداشتی

·       اتاق خواب ها

 

سنگ اسلب در اتاق خواب های مستر

سنگ اسلب طبیعی یک متریال زنده است و به دلیل تنوع بی شمار در طرح و رنگ، نظر طراحان را به خود جلب کرده است. استفاده از سنگ اسلب در اتاق خواب ها، علاوه بر زیبایی منحصر به فرد، حس بسیار خوبی را به فضا منتقل می کند. به راستی که سنگ های اسلب طبیعی، می تواند روح انسان را نوازش کند و حال هر کسی را خوب کند.

 

·       سنگ اسلب مرمر: مرمر جزو زیبا ترین سنگ های طبیعی به حساب می آید. این سنگ می تواند نور را از خود عبور دهد و با نور پردازی بر روی این سنگ می توان فضایی زیبا و دلنشین به وجود آورد.

 

·       سنگ اسلب گرانیت: سنگ های گرانیت نیز جزو خاص ترین سنگ ها به حساب می آید که در دکوراسیون های داخلی و اتاق خواب ها می توان از آن استفاده کرد.

 

·       سنگ اسلب مرمریت: تنوع بسیار زیاد در طرح و رنگ این سنگ ها، موجب جذب طراحان و سازندگان بسیار زیادی شده است. استفاده از اسلب های بوک مچ مرمر در اتاق خواب ها، فوق العاده است.

 

·       سنگ اسلب چینی: سنگ های چینی به دلیل زمینه ی روشن و سطح درخشان، تا حدودی نور را منعکس می کنند و باعث بزرگ به نظر رسیدن فضا و همچنین دلنشین شدن محیط می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و خرید سنگ با ما تماس بگیرید.

مدیر فروش: حسین موسوی
شماره تلفن همراه : 09129529767
ایمیل: www.hoveidastone@gmail.com
آدرس صفحه اینستاگرام: Hoveyda.stone@

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

I agree to these terms.

به اشتراک بگذارید

برای خرید انواع سنگ ساختمانی و یا دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

مدیر فروش :  آقای موسوی

مطالب مرتبط

سنگ کف واحد های مسکونی
اخبار و مقالات

سنگ کف واحد های مسکونی

انتخاب سنگی مناسب به عنوان کفپوش واحد های مسکونی، علاوه بر به وجود آوردن فضایی زیبا و دلنشین، عمر بسیار خوبی می تواند داشته باشد.

ادامه مطلب »
اخبار و مقالات

سنگ کف سالن

انتخاب بهترین سنگ برای کف سالن های پذیرایی و لابی هتل ها از اهمیت بالایی برخوردار است. سنگ کف سالن ها علاوه بر زیبایی باید

ادامه مطلب »
اخبار و مقالات

سنگ رویه کابینت

از آنجایی که محیط آشپزخانه تقریبا در تماس با انواع مواد اسیدی و شیمیایی خانگی از جمله آبلیمو و آبغوره است، از این رو انتخاب

ادامه مطلب »