اسلب تراورتن سیلور

سنگ اسلب تراورتن سیلور

فهرست مطالب این نوشته

سنگ های تراورتن سیلور از محبوب ترین و معروف ترین سنگ های طبیعی جهان شناخته می شوند که از معادن متعددی در کشور ما استخراج می گردند. از با کیفیت ترین معادن سنگ تراورتن سیلور، می توان به معادن تکاب، محلات، کاشان و آذرشهر اشاره نمود.

 

اسلب تراورتن سیلور

سنگ های تراورتن یکی از پرکاربرد ترین مصالح ساختمانی می باشند که در رنگ ها و طرح های متفاوت از معدن استخراج می شوند. تراورتن سیلور با زمینه رنگی تیره همراه با موج ها و رگه های سفید منظم و گاها نا منظم  می باشد. این سنگ به عنوان یکی از مشهور ترین سنگ های تراورتن جهان شناخته می شود که به صورت اسلب و تایل صادر می گردد. سنگ اسلب تراورتن سیلور ظاهری بسیار زیبا دارد و معمولا به صورت موجدار برش داده شده و به روش صیقلی و یا چرمی فرآوری می شود.

درواقع سنگ های سیلور دارای معادن متعددی می باشند که هرکدام، دارای تم رنگی خاص و نفش و نگار متفاوتی می باشند.

سنگ اسلب تراورتن سیلور

انواع سنگ تراورتن سیلور

تراورتن سیلور تکاب، جزء معروف ترین سنگ های تراورتن می باشد که دارای تم رنگی مشکی دودی و خرمایی می باشد. امروزه این سنگ به کشور های بسیار زیادی در سراسر دنیا در ابعاد اسلب و تایل به صورت چرمی یا صیقلی صادر می گردد. معدن این سنگ در استان آذربایجان غربی و در شهرستان تکاب واقع شده است.

سنگ تراورتن سیلور آذرشهر، یکی دیگر از سنگ های شناخته شده در بازار می باشد. این سنگ از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است و نقش های بسیار زیبایی در سطح آن می توان مشاهده کرد. اسلب های این سنگ بسیار زیبا می باشد و به دلیل رگه ها و موج های سطح سنگ، به تراورتن پوست ماری نیز شناخته می شود.

یکی از قدیمی ترین سنگ های تراورتن سیلور، تراورتن محلات می باشد. این سنگ ظاهر فوق العاده زیبایی دارد و میزان تخلخل بسییار مناسب آن، سبب شهرت آن گشته است. تراورتن کاشان با تم رنگی خاکستری از دیگر سنگ های شناخته شده در بازار می باشد. معادن سنگ سیلور محلات و کاشان فعالیت محدودی دارند و تولید آن ها بسیار کم و نیز محدود می باشد.

سنگ اسلب تراورتن سیلور

کاربرد های سنگ اسلب تراورتن سیلور

امروزه از سنگ های اسلب به دلیل ابعاد بسیار بزرگ که سبب به نمایش گذاشتن طرح و نقش سنگ به زیبایی می شود، در ساختمان های لوکس استفاده بسیار زیادی می شود. سنگ های اسلب تراورتن نیز یکی از پرطرفدار ترین سنگ های ساختمانی محسوب می شوند که در رنگ و طرح های بسیار زیادی یافت می شوند. بهترین مزیت سنگ های تراورتن، وزن سبکتر آنها نسبت به هر سنگ ساختمانی دیگر و تنوع رنگی فرآوان آن می باشند. استفاده ازسنگ های اسلب تراورتن سیلور با تم رنگ مشکی و یا خاکستری، سبب ایجاد محیطی گرم، دلنشین و کلاسیک می شود.

استفاده از این سنگ به فضای اطراف خود، حس بسیار خوبی منتقل می کند و باعث ایجاد فضای آرامش بخشی می شود. به همین دلیل از آن در محیط هایی همچون لابی ها و فضا های عمومی استفاده می شود.

 

قیمت سنگ های اسلب تراورتن

پارامتر های متفاوتی بر قیمت سنگ تراورتن تاثیر می گذارد و همه ی آنها بر قیمت سنگ های سیلور نیز صدق می کنند. از مهمترین آنها، معدن سنگ استخراج شده می باشد. سنگ هر معدن دارای کیفیت متفاوتی می باشد و قیمت آن نیز بر همان اساس، بر قیمت سنگ فرآوری شده تاثیر می گذارد.

سورت سنگ نیز از دیگر عوامل موثر بر قیمت سنگ است. هر چقدر میزان خطوط سطح سنگ یکدست تر باشد و سطح آن منظم تر و عاری از هر گونه غده و لکه باشد، قیمت آن بیشتر است.

ابعاد و ضخامت سنگ نیز تاثیر مستقیمی بر قیمت سنگ دارد. سنگ هایی که به صورت اسلب فرآوری شده اند، به دلیل مشکل و هزینه بر بودن فرآوری آنها در ابعاد بزرگ، سبب تاثیر بر قیمت تمام شده سنگ می شود. برای خرید سنگ اسلب تراورتن سیلور با قیمت بسیار مناسب، حتما با کارشناسان ما تماس بگیرید.

بازرگانی هویدا این سنگ را با تخفیف ویژه‌ای می‌فروشد. شما می‌توانید در اسرع وقت با شماره 09129529767 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به اشتراک بگذارید

برای خرید انواع سنگ ساختمانی و یا دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

مدیر فروش :  آقای موسوی

مطالب مرتبط

سنگ مرمریت آباده
دسته‌بندی نشده

سنگ مرمریت آباده سوپر

سنگ مرمریت آباده یکی از محبوب ترین سنگ های ساختمانی است که در سورت های مختلفی یافت می شود. این سنگ از تم رنگی کرم

ادامه مطلب »
دسته‌بندی نشده

خرید سنگ ونگه رستیک

سنگ ونگه، نوعی سنگ طبیعی به رنگ قهوه ای و طوسی می باشد. سنگ ونگه به سبک رستیک فرآوری می شود. رستیک سبکی از تلفیق

ادامه مطلب »