مرمریت تیشه ای الگویی پرطاووسی یزد

مرمریت پرطاووسی تیشه ای الگویی

فهرست مطالب این نوشته

سنگ های مرمریت برای استفاده در محیط های بیرونی باید سطح زبری داشته باشند تا در هنگام بارندگی سطحشان لغزنده نباشد. سنگ مرمریت پرطاووسی تیشه ای الگویی، یکی از زیبا ترین و مقاوم ترین سنگ هایی است که قیمت مناسبی نیز دارد.


مرمریت پرطاووسی تیشه ای الگویی

سنگ مرمریت پرطاووسی از دو معدن ارسنجان و یزد استخراج می شود. این سنگ معمولا در ابعاد مختلف تایل برش و به صورت صیقلی فرآوری می شود. اما سنگ های صیقلی تنها در فضا های داخلی ساختمان استفاده می شوند. زیرا محیط های بیرونی ساختمان در معرض نور خورشید و بارندگی هستند و باید سنگ سطحی غیر لغزنده داشته باشد.

برای فضا های بیرونی، سنگ های ساختمانی معمولا به صورت تیشه ای و تیشه الگویی فرآوری می شوند. سنگ های تیشه ای الگویی، طوری است که فرضا چهار تا تکه سنگ در هنگام قرار گیری در کنار همدیگر، یک طرح را ایجاد می کنند. مرمریت پرطاووسی تیشه ای الگویی بهترین گزینه برای حیاط و قسمت های خارجی ساختمان و محوطه سازی ها است. 

مرمریت پرطاووسی ارسنجان تیشه ای

ویژگی های سنگ مرمریت پرطاووسی تیشه ای

هر سنگی، قابلیت فرآوری به صورت تیشه ای را ندارد و تنها سنگی به این صورت فرآوری می شود که استحکام و ویژگی های لازم را داشته باشد. مرمریت پرطاووسی نیز در دسته سنگ های بسیار مقاوم است و نسبت به آب و هوای بیرونی، دچار ترک خوردگی نمی شود. از ویژگی های کلی این سنگ باید اشاره کرد به:

  • عدم سطح لغزنده در هنگام بارندگی
  • مقاومت فشاری و سایشی بسیار بالا
  • جذب آب ناچیز
  • طرح و نقش زیبا، جذاب و تم رنگ خنثی
  • قیمت بسیار مناسب 
  • ماندگاری بسیار بالا

 

پارامتر های تاثیر گذار در قیمت سنگ مرمریت پرطاووسی تیشه الگویی

این سنگ غالبا در ابعاد عرض 35 یا 40 در طول هایی از 20 سانت تا 60 سانت تولید می شود. اما عمده ی تولید این سنگ در ابعاد 35×40 هست، زیرا از سر سنگ پله ها برش می خورد. این سنگ معمولا با ضخامت 3 سانت تولید می شود، زیرا در هنگام فرآوری به صورت تیشه ای، سنگ ممکن است دچار شکستگی شود. به همین دلیل سنگ هایی که ضخامت 2 سانت دارند، از لحاظ قیمتی ممکن است قیمتشان از سنگ های با ضخامت 3 سانت بیشتر نیز شود.

قیمت این سنگ ها تنها به ابعاد سنگ بستگی دارد که هر چقدر بزرگ تر باشد، قیمت سنگ بیشتر می شود. اما به طور کلی این سنگ قیمت بسیار مناسب و ارزان دارد و بهترین گزینه برای سنگفرش حیاط ساختمان می باشد. از دیگر محصولات این مجموعه می توان اشاره کرد به:

سنگ مرمریت تیشه ای _ مرمریت لاشتر بوش همر _ سنگ های بادبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

I agree to these terms.

به اشتراک بگذارید

برای خرید انواع سنگ ساختمانی و یا دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

مدیر فروش :  آقای موسوی

مطالب مرتبط

سنگ قهوه ای ونگه
اخبار و مقالات

بهترین سنگ کف حیاط ویلا

برای سنگفرش حیاط و محوطه بیرونی ویلا یا باغ، جنس سنگ مورد استفاده و سازگاری آن با آب و هوای منطقه بسیار مهم است. بهترین

ادامه مطلب »