سنگ تراورتن سفید حاجی آباد

مرکز خرید سنگ تراورتن حاجی آباد

فهرست مطالب این نوشته

سنگ تراورتن حاجی آباد از محبوب ترین و باکیفیت ترین سنگ های تراورتن نما با تم رنگی کرم روشن تا تیره می باشد. مرکز خرید سنگ تراورتن حاجی آباد در ایران، در اصفهان و شهر محلات واقع شده است. در ادامه بیشتر با این سنگ آشنا خواهیم شد.


سنگ تراورتن کرم حاجی آباد

تراورتن حاجی آباد دارای تم رنگی کرم روشن، عسلی و کرم بژ همراه با رگه ها و هاله های تیره رنگ می باشد. این سنگ جزء سنگ های باکیفیت و پرطرفدار سنگ های تراورتن نما محسوب می شود. سنگ های نما انواع مختلفی دارند که بهترین گزینه سنگ های تراورتن می باشند. سنگ حاجی آباد در این میان از قدیمی ترین سنگ های تراورتن در ایران و جهان محسوب می شود که از جنسیت بسیار خوب و مرغوبی برخوردار است. از نظر ظاهری، این سنگ شباهت زیادی به سنگ تراورتن کرم روشن تکاب نیز دارد.

از سورت های مختلف این سنگ می توان به تراورتن سفید حاجی آباد سوپر، تراورتن حاجی آباد ابر و بادی و سنگ های تراورتن حاجی آباد کرم، عسلی و حتی شکلاتی اشاره کرد.

 

ویژگی های تراورتن حاجی آباد ممتاز

سنگ های تراورتن نوعی سنگ رسوبی هستند که از بافت متخلخل برخوردار هستند. خلل و فرج سطح این سنگ ها موجب شده تا وزن سبکتری نسبت به سایر سنگ های طبیعی داشته باشند. در حین اجرای نما، ملات ماسه سیمان به درون این حفره ها نفوذ می کند و چسبندگی بسیار خوبی را با سنگ ایجاد می کند تا با گذشت زمان، سنگ از نما جدا نشود. در مقایسه با سایر متریال های مورد استفاده در نما، سنگ های طبیعی دوام و ماندگاری فوق العاده بالایی دارند و در برابر حرارت و آتش نیز بسیار مقاوم هستند. از ویژگی های دیگر این سنگ می توان اشاره کرد به:

  • مقاومت فشاری و سایشی بسیار خوب
  • جذب آب ناچیز
  • به هیچ عنوان شوره نمی زند
  • بهترین گزینه برای استفاده در مناطق سردسیر و مرطوب
  • ساب پذیری فوق العاده عالی و سطح براق
  • قیمت مناسب نسبت به سنگ های مشابه و متریال های دیگر

یکی دیگر از مزیت های کم نظیر این سنگ، بافت متراکم آن در مقایسه با اکثر سنگ های تراورتن است. هر چقدر سنگ جنسیت متراکم تری داشته باشد، در هنگام برش و ابزار زنی های مختلف، دچار ترک خوردگی و شکستگی نمی شود. مرکز خرید سنگ تراورتن حاجی آباد در اصفهان و محلات قرار دارد. اگر قصد خرید این سنگ با قیمت مناسب و ارزان را دارید، می توانید با ما تماس بگیرید.سنگ تراورتن حاجی آباد کرم عسلی

معدن سنگ تراورتن حاجی آباد

معدن این سنگ در استان مرکزی و در حومه های شهرستان محلات قرار دارد. معادن سنگ تراورتن کرم حاجی آباد با استخراج ماهیانه حدود 75 هزار تن اقدام به استحراج کوپ، از فعال ترین معادن سنگ تراورتن ایران محسوب می شود. این معدن از جمله قدیمی ترین معادن سنگ تراورتن در ایران و جهان محسوب می شود که سینه کار های مخلتفی دارد. سنگ حاجی آباد به صورت کوپ و بریده شده (به صورت موجدار و بی موج، صیقلی و چرمی) به کشور های بسیار زیادی صادر می شود.

 

مرکز خرید سنگ تراورتن حاجی آباد

پارامتر هایی همچون ضخامت سنگ، ارتفاع سنگ، کیفیت برش و فرآوری ، کیفیت ساب و سورت سنگ بیشترین تاثیر را بر قیمت سنگ می گذارد. به طور کلی هر چقدر سنگ روشن تر باشد از قیمت بیشتری برخوردار است. کیفیت فرآوری و متریال مورد استفاده در هنگام فرآوری سنگ، ماندگاری سنگ را افزایش می دهد و بر قیمت سنگ تاثیر گذار است. ضخامت سنگ ها باید استاندارد باشد و ضخامت سنگ های یک پارت همگی باید یکسان باشند که نشان دهنده ی کیفیت بسیار خوب برش سنگ است. اگر قصد خرید این سنگ با قیمت بسیار عالی را دارید، بازرگانی هویدا به عنوان یکی از مراکز خرید سنگ تراورتن حاجی آباد و عباس آباد، آماده همکاری با شما عزیزان است. از دیگر سنگ های باکیفیت می توان اشاره کرد به:

تراورتن کرم طرق _ سنگ تراورتن عباس آباد _ تراورتن تکاب کرم روشن _ سنگ تراورتن ابیانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به اشتراک بگذارید

برای خرید انواع سنگ ساختمانی و یا دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

مدیر فروش :  آقای موسوی

مطالب مرتبط