تراورتن عباس آباد محلات ممتاز

قیمت سنگ تراورتن عباس آباد

فهرست مطالب این نوشته

تراورتن عباس آباد یکی از مشهور ترین و محبوب ترین سنگ های تراورتن به حساب می آید. قیمت سنگ تراورتن عباس آباد به عوامل مختلفی همچون سورت سنگ و کیفیت فرآوری آن بستگی دارد.


تراورتن سفید عباس آباد

سنگ تراورتن عباس اباد، یکی از مشهور ترین و محبوب ترین سنگ های ساختمانی به حساب می آید که در رنگ های سفید، کرم و کرم بژ یافت می شود. سنگ تراورتن عباس آباد به دو روش موجدار و بی موج در عرض های 40 طولی و ابعاد مختلف تایل برش و فرآوری می شود. از نظر ظاهری، این سنگ شباهت بسیار زیادی به تراورتن سفید ابیانه و سنگ تراورتن آتشکوه دارد.

تراورتن عباس آباد یکی از بهترین گزینه ها برای سنگ نما می باشد و از ویژگی های بسیار خوبی برخوردار می باشد. تنوع بسیار زیاد در طرح و نقش این سنگ، یکی از مزیت های بسیار خوب این سنگ محسوب می شود. مثلا از برخی از سورت های این سنگ می توان معرفی کرد:

  • سنگ تراورتن عباس آباد موجدار
  • تراورتن عباس آباد کرم روشن
  • سنگ تراورتن سفید ماستی عباس آباد
  • تراورتن موج پیچ عباس آباد
  • سنگ تراورتن ابروبادی عباس آباد
  • تراورتن عباس آباد ممتاز سفید

تراورتن سفید عباس آباد ممتاز

ویژگی های سنگ تراورتن عباس آباد

بی شک سنگ تراورتن عباس آباد، بهترین و باکیفت ترین سنگ تراورتن به حساب می آید.

با توجه به اینکه امروزه از سنگ های تراورتن در نمای بیرونی ساختمان استفاده می شود، باید توجه داشته باشیم که سنگ انتخاب شده با آب و هوای منطقه سازگاری داشته باشد و زود از بین نرود.

از این سنگ می توان در مناطق مختلف، مرطوب، سردسیر، گرم و خشک نیز استفاده نمود. تراورتن عباس آباد به هیچ عنوان شوره نمی زند و ظاهر زیبای خود را از دست نمی دهد.

سنگ تراورتن عباس آباد جنسیت متراکم و استخوانی دارد. این سنگ مقاومت بالایی در هنگام فشار یا ضربه دارد. این سنگ نسبت به سایش و خط و خش نیز بسیار مقاوم می باشد.

تراکم بسیار بالا و میزان تخلخل پایین این سنگ، از دیگر ویژگی های آن به حساب می آید. بافت متخلخل و مناسب این سنگ، سبب چسبندگی بسیار خوب آن با ملات ماسه سیمان می گردد. البته بهتر است تمام سنگ های نما، فارق از جنسیت، اسکوپ شوند.

ساب پذیری این سنگ، فوق العاده می باشد و این سنگ از سطح براق و درخشانی برخوردار می باشد. این سنگ به خوبی نور را منعکس می کند و شکوه و روشنایی زیبایی، به فضای اطراف خود می بخشد.

 

کاربرد سنگ تراورتن سفید عباس آباد

سنگ های تراورتن به دلیل تنوع بالا در طرح و رنگ، و از طرفی جنسیت بسیار خوب بیشتر در نمای بیرونی ساختمان ها استفاده می شوند. سنگ تراورتن سفید عباس آباد نه تنها از زیبایی منحصر به فرد و خیره کننده ای برخوردار است، بلکه به دلیل بافت متخلخل وزن سبکی دارد. با تلفیق این سنگ با سنگ طرح چوب و یا آجرنما می توان نما های مدرن جذابی را طراحی و ایجاد نمود.

  • نما های برجسته رومی و کلاسیک ساختمان های لوکس
  • نمای مدرن و تلفیق آن با سایر متریال های ساختمانی
  • دیوار های داخلی ساختمان
  • دکوراسیون داخلی مجتمع های تجاری و اداری
  • سنگفرش محوطه های بیرونی

سنگ های تراورتن چرمی، بیشتر به سبک اروپایی معروف هستند و غالبا جهت صادرات به کشور های دیگر تولید می شوند. در ایران سنگ های صیقلی محبوبیت بسیار زیادی دارند.

سنگ تراورتن عباس آباد ممتاز سفید

قیمت سنگ تراورتن عباس آباد ممتاز

سنگ تراورتن عباس آباد با توجه به سورت سنگ و میزان رگه های سطح سنگ، کیفیت برش و فرآوری سنگ و ارتفاع یا به اصطلاح قد و پای سنگ، قیمت گذاری می شوند.

سنگ های تراورتن عباس آباد سوپر با زمینه رنگی سفید یکدست و بدون رگه، جزء سنگ های ساختمانی گران به حساب می آیند. هر چقدر ارتفاع سنگ های طولی بیشتر باشد و یا ابعاد تایل بزرگ تر باشد، قیمت سنگ افزایش پیدا می کند. نوع فرآوری سنگ به صورت موجدار یا بی موج و نحوه تولید آن به صورت صیقلی یا چرمی، می تواند بر قیمت سنگ تاثیر بگذارد.

هر چقدر سطح سنگ روشن تر و براق تر باشد، نشان از کیفیت خوب ساب و فرآوری سنگ می باشد و بر قیمت آن تاثیر می گذارد. قیمت سنگ تراورتن عباس آباد نسبتا بالا می باشد و بیشتر در ساختمان های لوکس و شخصی ساز استفاده می شود. بازرگانی سنگ هویدا با ارائه فروش سورت های مختلف این سنگ به متراژ نامحدود با قیمت رقابتی، آماده همکاری با سازندگان، مهندسان و انبارداران می باشد. رسالت ما، رضایت شماست.

 

معدن سنگ تراورتن سفید عباس آباد

معدن این سنگ در استان مرکزی، شهرستان محلات، شهر نیم ور و در نزدیکی روستای باقرآباد قرار دارد. این معدن از قدیمی ترین و معروف ترین معادن تراورتن سفید ایران و جهان محسوب می شود که سینه کار های متعددی دارد. سنگ های تراورتن عباس آباد به صورت فرآوری شده یا خام (کوپ سنگ) به کشور های بسیار زیادی صادر می گردد. از دیگر محصولات باکیفیت نما می توان اشاره کرد به:

تراورتن کرم روشن تکاب _ سنگ تراورتن دره بخاری _ تراورتن بمانی نژاد _ تراورتن رامشه کرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به اشتراک بگذارید

برای خرید انواع سنگ ساختمانی و یا دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

مدیر فروش :  آقای موسوی

مطالب مرتبط