قیمت سنگ تراورتن شکلاتی دهشیر

فهرست مطالب این نوشته

تراورتن شکلاتی دهشیر دارای زمینه رنگی کاملا یکدست و براق بوده و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. این سنگ از قیمت بسیار مناسبی برخوردار می باشد و در ابعاد مختلف به صورت صیقلی و چرمی فرآوری می گردد.

سنگ تراورتن شکلاتی دهشیر

تراورتن شکلاتی دهشیر جزء باکیفیت ترین سنگ های ساختمانی است که از زمینه رنگی یکدست و براق برخوردار می باشد. این سنگ دارای موج های منظم و زیبایی می باشد، به همین سبب به دو صورت موجدار و بی موج برش داده شده و در بازار عرضه می شود.

معدن سنگ تراورتن شکلاتی دهشیر معادن استان یزد، شهرستان تفت، دهستان دهشیر واقع شده است. سنگ های تراورتن یزد، از استحکام بسیار بالایی برخوردار هستند و به همین دلیل در بازار شهرت فرآوانی دارند.

 

ویژگی های تراورتن شکلاتی دهشیر

سنگ تراورتن دهشیر از تراکم بالایی برخوردار است و به دو صورت موجدار و بی موج برش داده می شود. تم رنگی کاملا یکدست و سطح براق تراورتن سوپر دهشیر، از دلایل محبوبیت این سنگ می باشد.

  • تراکم بالا و تخلخل کم
  • شوره نمی زند
  • ساب پذیری عالی و سطح براق
  • بهترین گزینه برای استفاده در نمای مناطق سردسیر و مرطوب
  • مقاومت سایشی بالا
  • قیمت مناسب و تولید انبوه

موارد استفاده از سنگ تراورتن شکلاتی دهشیر

این سنگ به دلیل تراکم بالا و کیفیت بسیار خوبی که دارد، چسبندگی خوبی نیز با ملات دارد. از این رو از تراورتن دهشیر در نمای های کلاسیک ساختمان ها استفاده می کنند. از لحاظ قیمتی نیز این سنگ از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است.

یکی از ویژگی های خوب این سنگ، عدم شوره زدن آن است. به همین سبب می توان از آن در مناطق سردسیر و مرطوب و یا گرمسیر استفاده کرد.

  • نمای بیرونی ساختمان ها، نمای کلاسیک
  • دیوار های داخلی ساختمان
  • سنگفرش محوطه های بیرونی ساختمان و پشت بام
  • محوطه سازی
  • ساخت مصنوعات سنگی، صراحی، آبنما و …

 

خرید سنگ تراورتن شکلاتی دهشیر

اگرچه این سنگ از قیمت بسیار خوبی برخوردار است اما پارامتر های مختلفی بر قیمت سنگ تاثیر می گذارد. قبل از خرید سنگ تراورتن شکلاتی باید به این نکات و پارامتر ها دقت شود. به دلیل نوسانات بازار، قیمت هیچ سنگی در بازار ثابت نبوده و این پارامتر ها باعث تغییر قیمت سنگ ها می شود. از جمله:

ابعاد و ضخامت سنگ: ارتفاع یا قد و پای سنگ های طولی هرچقدر بیشتر باشد سنگ از قیمت بیشتری برخوردار است. همینطور ضخامت سنگ، البته ضخامت سنگ ها ی طولی معمولا بین 1.7 تا 2 سانت می باشد.

سورت سنگ: تراورتن شکلاتی سورت های مختلفی دارد که هر چقدر سنگ سطحی یکدست تر و بدون لکه و غده داشته باشد، سنگ از قیمت بیشتری برخوردار است.

کیفیت ساب و فرآوری سنگ: سطح سنگ اگر براق باشد، نشان از استفاده ی ساینده های مرغوب در فرآوری آن است. جنس مواد پر کننده رزین در فرآوری سنگ نیز اهمیت بسیاری دارد. زیرا اگر جنس این مواد خوب نباشد، به مرور زمان باعث از بین رفت ظاهر زیبای سنگ می شود.

بازرگانی هویدا تولید کننده و ارائه دهنده انواع سنگ های تراورتن و مرمریت با قیمت استثنایی و کیفیت بالای محصولات است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

I agree to these terms.

به اشتراک بگذارید

برای خرید انواع سنگ ساختمانی و یا دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

مدیر فروش :  آقای موسوی

مطالب مرتبط