سنگ تراورتن ابیانه سفید

قیمت سنگ تراورتن سفید ابیانه

فهرست مطالب این نوشته

تراورتن ابیانه با زمینه رنگی سفید و درخشان، جزء پرفروش ترین سنگ های تراورتن بازار شناخته شده است. قیمت بسیار مناسب این سنگ نسبت به سنگ های تراورتن سفید مشابه، از ویژگی های بسیار خوب این سنگ می باشد.


تراورتن سفید ابیانه

سنگ تراورتن ابیانه دارای تم رنگی سفید یکدست همراه با کمترین میزان رگه و هاله های صورتی و مشکی می باشد. این سنگ در کارخانجات پس از تکمیل فرایند فرآوری، در سورت های سوپر، ممتاز، درجه یک و دو تقسیم بندی می شود.

تراورتن ابیانه از نظر ظاهری شبیه به سنگ های تراورتن عباس آباد و دره بخاری می باشد. با این تفاوت که تراورتن ابیانه از میزان تخلخل بیشتری نسبت به این دو سنگ برخوردار است. قیمت بسیار مناسب این سنگ نسبت به عباس آباد و دره بخاری، تراورتن سفید ابیانه را تبدیل به سنگ های پرفروش بازار کرده است.

 

ویژگی های تراورتن ابیانه سفید

از جمله برترین مزایای این سنگ می توان به ابزار خوری عالی آن اشاره کرد. این سنگ در هنگام برش شکسته نمی شود و پرتی زیادی ندارد.

  • تراکم بسیار خوب و تخلخل مناسب
  • مقاومت فشاری و سایشی بسیار خوب
  • جذب آب ناچیز
  • شوره نمی زند
  • بهترین گزینه برای استفاده در مناطق سردسیر و مرطوب
  • چسبندگی بسیار مناسب به ملات
  • ساب پذیری فوق العاده و سطح یکدست
  • قیمت مناسب

لایه یو وی موجود بر روی این سنگ باعث محافظت از این محصول در برابر تابش آفتاب شده است. این سنگ از دوام و ماندگاری بسیار بالایی برخوردار است.

از این سنگ بیشتر در نما های رومی و کلاسیک ساختمان های مجلل استفاده می شود.

قیمت سنگ تراورتن سفید ابیانه

پارامتر هایی همچون ضخامت سنگ، ارتفاع سنگ، کیفیت برش و فرآوری ، کیفیت ساب و سورت سنگ بیشترین تاثیر را بر قیمت سنگ می گذارد. به طور کلی هر چقدر سنگ روشن تر باشد از قیمت بیشتری برخوردار است. اما به طور کلی سنگ تراورتن ابیانه با قیمت بسیار مناسبی نسبت به سنگ های تراورتن سفید بازار همراه است.

شما می توانید سنگ های تراورتن عباس آباد، ابیانه و کرم یزد را از کارخانجات بازرگانی هویدا واقع در رضوانشهر اصفهان با قیمت مناسب تهیه نمایید.

 

معدن سنگ تراورتن ابیانه

معدن این سنگ در استان اصفهان، شهرستان نطنز و در روستای ابیانه واقع گردیده است. این معدن دارای سینه کار های مختلفی از جمله معدن اسماعیلی می باشد و جزء فعال ترین معادن سنگ ساختمانی محسوب می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

I agree to these terms.

به اشتراک بگذارید

برای خرید انواع سنگ ساختمانی و یا دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

مدیر فروش :  آقای موسوی

مطالب مرتبط