سنگ تراورتن بمانی نژاد یزد

قیمت سنگ تراورتن بمانی ممتاز

فهرست مطالب این نوشته

سنگ تراورتن بمانی دارای تم رنگی کرم، کرم بژ و عسلی می باشد. سورت ممتاز و سوپر این سنگ علاوه بر کیفیت بسیار بالا، از ظاهری یکدست و بسیار زیبا برخوردار هستند. قیمت سنگ تراورتن بمانی ممتاز با توجه به کیفیت کم نظیر این سنگ، مناسب است.


سنگ تراورتن بمانی نژاد ممتاز

سنگ های تراورتن نوعی سنگ رسوبی هستند که از رسوبات چشمه های آب گرم تشکیل شده اند. این سنگ ها بافت متخلخلی دارند و بیشترین کاربرد آنها، در نما های بیرونی ساختمان ها به دلیل وزن سبک شان است. در این میان، سنگ های تراورتن از تنوع رنگی بسیار زیادی برخوردار هستند و از معادن مختلفی استخراج می شوند.

سنگ تراورتن بمانی نژاد یکی از معروف ترین و محبوب ترین سنگ های تراورتن است که از معادن استان یزد استخراج می گردد. تم رنگی این سنگ کرم تیره تا روشن و عسلی می باشد که در سطح آن خطوط و رگه های بسیار زیبایی مشاهده می شود. تراورتن بمانی به دو صورت موجدار و بی موج و به صورت صیقلی برش و فرآوری می گردد که سنگ های موجدار و موج پیچ این سنگ، طراحان و سازندگان زیادی را به خود جذب نموده است. یکی دیگر از سنگ های تراورتن مشابه می توان به تراورتن آبگرم محلات اشاره کرد.

تراورتن بمانی نژاد موجدار

ویژگی های تراورتن بمانی نژاد

تراورتن بمانی نژاد به عنوان یک سنگ تراورتن با کیفیت خارق العاده در بازار شناخته می شود. بهترین مزیت این سنگ، قد و پای بلند پلاک های عرض 40 طولی این سنگ است که به دلیل ابعاد کوپ های استخراج شده از معدن و سلامت ذاتی و بسیار خوب سنگ است. 

این سنگ بسیار زیبا از نظر بافت و ساختار، تخلخل بسیار مناسب و کمی دارد و از جنسیت استخوانی و متراکمی برخوردار است. از این رو بهترین گزینه برای نما های برجسته رومی محسوب می شود، زیرا در هنگام برش کاری های مختلف، ترک نمی خورد و شکسته نمی شود. وزن سبک این سنگ و به طور کلی سنگ های تراورتن، از دلایل استفاده از آنها در نما های بیرونی و مرتفع محسوب می شود.

تراورتن بمانی یزد، ساب پذیری فوق العاده بالایی دارد و سطح آن براق و درخشان است. این سنگ به هیچ عنوان شوره نمی زند و تحت هیچ شرایطی، ظاهر زیبای خود را از دست نمی دهد. از سنگ تراورتن بمانی می توان در مناطق مرطوب مثل شهر های شمال کشور یا مناطق سردسیر همچون استان های آذربایجان غربی، بدون داشتن هیچ دغدغه ای، در نمای بیرونی استفاده نمود.

قیمت سنگ تراورتن بمانی ممتاز با ویژگی های فوق العاده بالایی که دارد، مناسب است و می توان این سنگ را با کمترین هزینه، تهیه نمود. برای اطلاع از سورت های مختلف این سنگ و قیمت آنها، با ما تماس بگیرید.

 

موارد استفاده از سنگ تراورتن ممتاز بمانی

این سنگ بسیار زیبا، بیشترین کاربرد را در نما های بیرونی ساختمان ها، مخصوصا نما های رومی و کلاسیک دارد. اما ترکیب این سنگ تراورتن بمانی با تراورتن های سفید همچون سنگ تراورتن عباس آباد، نما های مدرن یا حتی کلاسیک جذابی را بوجود می آورد. تراورتن بمانی یزد از معدود و کم نظیر ترین سنگ هایی است که سورت های موجدار و موج پیچ آن، نظر طراحان و سازندگان بسیار زیادی را به خود جذب نموده است. این سنگ در ابعاد حکمی و سایز شده همراه با پالت، به کشور های بسیار زیادی نیز صادر می شود.

  • نمای بیرونی ساختمان ها
  • دیوار های داخلی و محوطه بیرونی ساختمان
  • سنگفرش محوطه بیرونی
  • ساخت درپوش از سورت های ضعیف این سنگ
  • ساخت صراحی، آبنما، سرستون و دیگر مصنوعات سنگی

سنگ تراورتن بمانی نژاد

قیمت سنگ تراورتن بمانی ممتاز

پارامتر هایی کلی که بر قیمت سنگ های تراورتن تاثیر می گذارند، عبارتند از:

  • ابعاد، ضخامت و ارتفاع سنگ
  • سورت سنگ و میزان یکدستی آن
  • کیفیت ساب، برش و فرآوری سنگ
  • موجدار و بی موج بودن سنگ

این سنگ به دو صورت موجدار و بی موج برش داده می شود که سنگ های بی موج به دلیل محبوبیت بیشتر، از قیمت بالاتری برخوردار است. البته هر چقدر موج های سنگ زیبا تر و منظم تر باشد، قیمت سنگ افزایش می یابد و تاثیر زیادی در تعیین قیمت سنگ دارد. قیمت سنگ تراورتن بمانی ممتاز به ظاهر سنگ بستگی دارد. زیرا هر کارخانه سورت بندی مخصوص به خود را انجام می دهد و سورت بندی سنگ ها بر اساس تجربه افراد است. از دیگر سنگ های تراورتن محبوب و باکیفیت می توان اشاره کرد به:

تراورتن کرم تکاب _ سنگ تراورتن حاجی آباد _ تراورتن رامشه ممتاز _ سنگ تراورتن ابیانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به اشتراک بگذارید

برای خرید انواع سنگ ساختمانی و یا دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

مدیر فروش :  آقای موسوی

مطالب مرتبط