سنگ تراورتن ابیانه سوپر

قیمت سنگ تراورتن ابیانه سوپر

فهرست مطالب این نوشته

تراورتن ابیانه سوپر یکی از خیره کننده ترین سنگ های سفید بازار است که کیفیت بسیار خوب و سطح درخشانی دارد. قیمت سنگ تراورتن ابیانه سوپر نسبت به سایر سنگ های تراورتن سفید بسیار مناسب است و فروش بسیار خوبی دارد.


سنگ تراورتن ابیانه سوپر

تراورتن ابیانه دارای زمینه رنگی سفید و روشن همراه با رگه و هاله های صورتی و مشکی می باشد. پس از برش کوپ و فرآوری این سنگ در کارخانجات، این سنگ در سورت های سوپر، ممتاز، درجه یک و دو تقسیم بندی می شود.

تراورتن سوپر ابیانه دارای تم رنگی سفید یکدست و براق است و کیفیت بسیار خوبی نیز دارد. از نظر ظاهری، این سنگ شباهت بسیار زیادی به سنگ تراورتن عباس آباد دارد، با این تفاوت که تراورتن ابیانه از میزان تخلخل بالایی برخوردار است. در بافت این سنگ خلل و فرج بسیار زیادی وجود دارد و به اصطلاح دارای جنس پفکی می باشد. قیمت سنگ تراورتن ابیانه بسیار مناسب است و تقریبا همه ی سازندگان توانایی خرید این سنگ را دارند.

معدن تراورتن ابیانه در استان اصفهان، شهرستان نطنز و در روستای ابیانه واقع شده است.

ویژگی های تراورتن ابیانه سفید

از جمله برترین مزایای این سنگ می توان به ابزار خوری عالی آن اشاره کرد. این سنگ در هنگام برش شکسته نمی شود و پرتی زیادی ندارد.

  • تراکم بسیار خوب و تخلخل مناسب
  • مقاومت فشاری و سایشی بسیار خوب
  • جذب آب ناچیز
  • شوره نمی زند
  • بهترین گزینه برای استفاده در مناطق سردسیر و مرطوب
  • چسبندگی بسیار مناسب به ملات
  • ساب پذیری فوق العاده و سطح یکدست
  • قیمت مناسب

لایه یو وی موجود بر روی این سنگ باعث محافظت از این محصول در برابر تابش آفتاب می گردد. این سنگ از دوام و ماندگاری بسیار بالایی برخوردار است.

از این سنگ بیشتر در نما های رومی و کلاسیک ساختمان های مجلل استفاده می شود.

 

قیمت سنگ تراورتن ابیانه سوپر

پارامتر هایی همچون ضخامت سنگ، ارتفاع سنگ، کیفیت برش و فرآوری ، کیفیت ساب و سورت سنگ بیشترین تاثیر را بر قیمت سنگ می گذارد. به طور کلی هر چقدر سنگ روشن تر باشد از قیمت بیشتری برخوردار است. میزان یکدستی سورت سنگ و عدم بازی رنگ در ورق های مختلف سنگ از عوامل تاثیر گذار در قیمت سنگ می باشد.

هر چقدر ارتفاع سنگ های پلاک عرض 40 طولی بیشتر باشد، نشان دهنده ی سلامت سنگ است و قیمت آن نیز بیشتر است. سنگ هایی که قد و پای بلندی دارند، پس از به پایان رسیدن نمای ساختمان، نیاز به بند کشی کمتری دارند و نمایان گر جلوه ی زیبا می باشد.

در هنگام فرآوری سنگ هر چقدر ساینده های سنگ بهتر باشد، سنگ ساب بهتری خورده و سطح براق تری پیدا می کند. این عامل باعث افزایش قیمت سنگ نیز می گردد. کیفیت فرآوری سنگ با کیفیت مواد رزین و پر کننده رابطه ی مستقیمی دارد. هر چقدر مواد رزین جنس بهتری داشته باشند، سبب افزایش طول عمر سنگ می گردد.

اما به طور کلی سنگ تراورتن ابیانه با قیمت بسیار مناسبی نسبت به سنگ های تراورتن سفید بازار همراه است.

شما می توانید سنگ های تراورتن عباس آباد، ابیانه و سنگ تراورتن بمانی یزد را از کارخانجات بازرگانی هویدا واقع در رضوانشهر اصفهان با قیمت مناسب تهیه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به اشتراک بگذارید

برای خرید انواع سنگ ساختمانی و یا دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

مدیر فروش :  آقای موسوی

مطالب مرتبط