تراورتن بمانی نژاد موجدار

قیمت تراورتن کرم بمانی نژاد

فهرست مطالب این نوشته

سنگ تراورتن بمانی یزد از دسته سنگ های باکیفیت با جنسیت متراکم و عالی می باشد. تم رنگی این سنگ کرم و کرم عسلی است و در سورت های مختلف با سطحی همراه با موج و هاله فرآوری می شود. قیمت سنگ تراورتن کرم بمانی نژاد نیز مناسب است و به دو صورت موجدار و بی موج تولید می شود.


سنگ تراورتن بمانی نژاد

تراورتن بمانی نژاد جزء سنگ های تراورتن با دوام و مستحکم بازار است که از معادن استان یزد استخراج می شود. تم رنگی این سنگ کرم بژ، کرم و عسلی همراه با خطوط و رگه های بسیار زیبا است. این سنگ به دو صورت موجدار و بی موج و به روش صیقلی تولید می گردد.

تراورتن های بی موج کرم بمانی، از ظاهری بسیار زیبا در کنار کیفیت فوق العاده برخوردار هستند. قیمت سنگ تراورتن کرم بمانی نژاد در مقایسه با برخی دیگر از سنگ های تراورتن موجود در بازار، مناسب تر است و کیفیت بسیار خوب این سنگ، از برترین مزیت های این سنگ محسوب می شود. از دیگر سنگ های مشابه و باکیفیت می توان به سنگ تراورتن کرم تکاب اشاره کرد.

 

ویژگی های سنگ تراورتن کرم بمانی

تراورتن بمانی به دلیل تراکم بسیار خوب و میزان تخلخل مناسب در بازار شهرت فرآوانی پیدا کرده است. یکی از بهترین ویژگی های ذاتی این سنگ، قد و پای بلند سنگ های پلاک عرض 40 طولی آن می باشد. ساب پذیری سنگ تراورتن بمانی یزد، فوق العاده است و دلیل آن هم جنسیت استخوانی و تخلخل کم این سنگ است. از ویژگی های دیگر این سنگ می توان اشاره کرد به:

  • تراکم بالا و تخلخل مناسب
  • ساب پذیری فوق العاده و سطح آینه ای
  • سورت های مختلف
  • جذب آب پایین
  • به هیچ وجه شوره نمی زند
  • قابل استفاده در مناطق مرطوب، سردسیر و گرمسیر
  • قیمت مناسب

سنگ تراورتن بمانی نژاد یزد

موارد استفاده از تراورتن کرم بمانی نژاد

به طور کلی در ایران از سورت های ممتاز و سوپر تراورتن بی موج بمانی در نما های رومی و کلاسیک ساختمان ها استفاده می شود. این سنگ جزو معدود سنگ های تراورتن است که سنگ های موجدار و موج پیچ آن، محبوبیت خاصی در بین طراحان دارد. ترکیب این سنگ با سنگ هایی همچون تراورتن سفید عباس آباد در نمای ساختمان، زیبایی خیره کننده ای را بوجود می آورد. تراورتن بمانی نژاد بهترین گزینه برای نمای مناطق شمال کشور است، زیرا که به هیچ وجه شوره نمی زند و ظاهر زیبای خود را از دست نمی دهد. چسبندگی این سنگ با ملات نیز بسیار عالی و مناسب است. قیمت سنگ تراورتن کرم بمانی نژاد در کنار ویژگی ها و ظاهر زیبای آن بسیار مناسب است. از کاربرد های کلی این سنگ می توان اشاره کرد به موارد زیر:

  • نمای اصلی ساختمان ها
  • دیوار های داخلی و دکوراسیون داخلی ساختمان
  • بدنه دیوار پیلوت و پارکینگ
  • سنگفرش محوطه های بیرونی و حیاط
  • ساخت صراحی، نرده سنگی، سرستون و …

 

قیمت تراورتن کرم بمانی نژاد

پارامتر هایی مختلفی بر قیمت سنگ تاثیر می گذارد که قبل از خرید باید به آن ها توجه شود. مثلا قد و پا یا ارتفاع سنگ و ضخامت سنگ هرچقدر بیشتر باشد، قیمت سنگ بیشتر است. کیفیت ساب و فرآوری سنگ و سورت سنگ از عوامل تاثیر گذار بر قیمت سنگ می باشد.

سنگ های تراورتن بی موج به دلیل محبوبیت بیشتر در بازار، از قیمت بیشتری نسبت به سنگ هی موجدار برخوردار هستند. اما به طور کلی تراورتن کرم بمانی نژاد یزد از قیمت بسیار مناسب در کنار کیفیت عالی نسبت به سنگ های مشابه خود برخوردار می باشد. از دیگر سنگ های معروف و پر طرفدار می توان سنگ های زیر را معرفی نمود:

تراورتن کرم آبگرم محلات _ سنگ تراورتن دره بخاری _ تراورتن ابیانه ممتاز _ سنگ تراورتن سیلور تکاب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

I agree to these terms.

به اشتراک بگذارید

برای خرید انواع سنگ ساختمانی و یا دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

مدیر فروش :  آقای موسوی

مطالب مرتبط