سنگ تراورتن عسلی یزد

قیمت تراورتن شکلاتی یزد سوپر

فهرست مطالب این نوشته

تراورتن شکلاتی یزد سوپر جزء باکیفیت ترین و زیبا ترین سنگ های ساختمانی نما است. قیمت این سنگ بسیار مناسب می باشد و یکی از پر فروش ترین سنگ های ساختمانی در بازار محسوب می شود.

تراورتن شکلاتی یزد سوپر

سنگ تراورتن شکلاتی یزد از باکیفیت ترین و سنگ های قهوه ای رنگ در بازار می باشد. این سنگ به تراورتن شکلاتی دهشیر نیز شناخته می شود. تراورتن یزد به دو صورت موجدار و بی موج برش داده شده و در دو نوع چرمی و صیقلی فرآوری می گردد.

تراورتن شکلاتی سوپر با زمینه رنگی یکدست و یکنواخت همراه با کیفیت و ماندگاری بسیار عالی، از دسته سنگ های محبوب تراورتن در بازار شناخته می شود. این سنگ از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است و از سنگ های پرفروش نیز شناخته می شود.

تراورتن شکلاتی در ابعاد مختلفی همچون اسلب و طولی تولید می گردد. به دلیل تراکم بالای این سنگ، ساب پذیری فوق العاده ای دارد.

 

ویژگی های تراورتن شکلاتی سوپر یزد

شفافیت، براقیت و یکنواختی رنگ در کنار کیفیت بالا و تخلخل مناسب از ویژگی های این سنگ است. این سنگ از چسبندگی خوبی با ملات دیوار نما دارد و نیازی به اسکوپ کردن سنگ نیست.

  • تراکم بالا و تخلخل مناسب
  • ساب پذیری عالی و سطح براق
  • جذب آب پایین
  • شوره نمی زند
  • سطح یکدست و براق
  • ماندگاری و طول عمر بالا

موارد استفاده از سنگ تراورتن شکلاتی یزد

از این سنگ به دلیل کیفیت بسیار خوب و تراکم بالا، بیشتر در نمای بیرونی ساختمان ها و دیوار های داخلی ساختمان استفاده می شود. استفاده از این سنگ به عنوان دکوراسیون داخلی واحد ها به صورت اسلب و یا ویترین مغازه ها نیز مرسوم است.

ساخت مصنوعا سنگی، آبنما و صراحی از دیگر کاربرد های این سنگ است. از این سنگ نیز برای محوطه سازی ها و سنگفرش محوطه های بیرونی ساختمان نیز استفاده می شود.

 

معدن سنگ تراورتن یزد شکلاتی

معدن این سنگ در استان یزد، شهرستان تفت و در دهستان دهشیر قرار دارد. به همین سبب به این سنگ تراورتن شکلاتی دهشیر نیز می گویند.

 

قیمت سنگ تراورتن شکلاتی سوپر یزد

این سنگ سورت های مختلفی دارد و در کارخانجات به روش های مختلفی فرآوری می گردد. از این رو پارامتر های کلی که بر قیمت سنگ تاثیر می گذارند،عبارتند از:

ابعاد و ضخامت سنگ: هرچه ارتفاع سنگ ها بیشتر باشد سنگ از قیمت بیشتری برخوردار است. ضخامت سنگ ها نیز معمولا بین 1.7 تا 2 سانت می باشد.

کیفیت ساب سنگ: اگر در فرآوری سنگ از ساینده های مرغوب استفاده شود، سطح سنگ یکدست و براق می گردد.

کیفیت فرآوری سنگ: استفاده از مواد پرکننده ی باکیفیت نیز اهمیت بسیار زیادی در قیمت گذاری سنگ دارد. مواد رزینی بی کیفیت با مرور زمان می ریزند و ظاهر سنگ را زشت می کنند.

سورت سنگ: هرچقدر سطح سنگ یکنواخت تر و زیبا تر باشد، سنگ قیمت بیشتری دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به اشتراک بگذارید

برای خرید انواع سنگ ساختمانی و یا دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

مدیر فروش :  آقای موسوی

مطالب مرتبط