سنگ تراورتن عسلی یزد

قیمت تراورتن شکلاتی کاشان

فهرست مطالب این نوشته

سنگ تراورتن شکلاتی کاشان از باکیفیت ترین و زیبا ترین سنگ های تراورتن دنیا به حساب می آید. این سنگ از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است و در نمای کلاسیک ساختمان ها استفاده می شود.

تراورتن شکلاتی کاشان

سنگ تراورتن شکلاتی کاشان که با نام تراورتن شکلاتی آقا محمدی نیز نامیده می شود، جزء مرغوب ترین سنگ های تراورتن دنیا محسوب می گردد. این سنگ از زمینه رنگی یکنواخت و موج های ریز منظم تشکیل شده است. به همین دلیل به دو صورت موجدار و بی موج و در ابعاد اسلب و طولی فرآوری می گردد.

تراورتن شکلاتی کاشان علاوه بر ظاهر زیبا و کیفیت بسیار عالی، از قیمت بسیار مناسبی نیز برخوردار است. به همین سبب جزء پر فروش ترین سنگ های تراورتن شناخته می شود.

 

ویژگی های تراورتن شکلاتی

شفافیت، براقیت و سطح یکدست در کنار تخلخل پایین و کیفیت بالا از ویژگی های خوب این سنگ است. تراورتن شکلاتی کاشان به دلیل کیفیت بسیار خوبی که دارد، بهترین گزینه برای استفاده در مناطق سردسیر و مرطوب می باشد.

  • تراکم بالا و تخلخل پایین
  • ساب پذیری عالی و سطح براق
  • جذب آب پایین
  • شوره نمی زند
  • سطح یکدست و براق
  • ماندگاری و طول عمر بالا

موارد استفاده از سنگ تراورتن شکلاتی کاشان

از این سنگ به دلیل کیفیت بسیار خوب و تراکم بالا، بیشتر در نمای بیرونی ساختمان ها و دیوار های داخلی ساختمان استفاده می شود. استفاده از این سنگ به عنوان دکوراسیون داخلی واحد ها به صورت اسلب و یا ویترین مغازه ها نیز مرسوم است.

ساخت مصنوعا سنگی، آبنما و صراحی از دیگر کاربرد های این سنگ است. از این سنگ نیز برای محوطه سازی ها و سنگفرش محوطه های بیرونی ساختمان نیز استفاده می شود.

 

معدن سنگ تراورتن کاشان

معدن این سنگ در استان اصفهان، شهرستان کاشان، جاده نراق، سه راه کله ارمک و در مجاورت روستای برز آباد واقع شده است.

 

قیمت سنگ تراورتن شکلاتی سوپر کاشان

این سنگ سورت های مختلفی دارد و در کارخانجات به روش های مختلفی فرآوری می گردد. از این رو پارامتر های کلی که بر قیمت سنگ تاثیر می گذارند،عبارتند از:

ابعاد و ضخامت سنگ: هرچه ارتفاع سنگ ها بیشتر باشد سنگ از قیمت بیشتری برخوردار است. ضخامت سنگ ها نیز معمولا بین 1.7 تا 2 سانت می باشد.

کیفیت ساب سنگ: اگر در فرآوری سنگ از ساینده های مرغوب استفاده شود، سطح سنگ یکدست و براق می گردد.

کیفیت فرآوری سنگ: استفاده از مواد پرکننده ی باکیفیت نیز اهمیت بسیار زیادی در قیمت گذاری سنگ دارد. مواد رزینی بی کیفیت با مرور زمان می ریزند و ظاهر سنگ را زشت می کنند.

سورت سنگ: هرچقدر سطح سنگ یکنواخت تر و زیبا تر باشد، سنگ قیمت بیشتری دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به اشتراک بگذارید

برای خرید انواع سنگ ساختمانی و یا دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

مدیر فروش :  آقای موسوی

مطالب مرتبط