سنگ تراورتن کرم عسلی یزد

قیمت انواع تراورتن کرم عسلی یزد

فهرست مطالب این نوشته

سنگ تراورتن کرم عسلی یزد، به عنوان یکی از بهترین و باکیفیت ترین سنک های نما می باشد. قیمت تراورتن کرم یزد با توجه به سورت سنگ و نحوه فرآوری آن متفاوت است.


تراورتن کرم عسلی یزد

سنگ های تراورتن کرم، جزء محبوب ترین و پر کاربرد ترین سنگ های ساختمانی به حساب می آیند. از این سنگ ها بیشتر در نمای ساختمان مخصوصا نمای رومی و کلاسیک استفاده می گردد.

تراورتن عسلی یزد به عنوان یکی از باکیفیت ترین و محبوب ترین سنگ های ساختمانی می باشد که از قیمت بسیار مناسبی برخوردار می باشد. تراورتن یزد به دو صورت موجدار و بی موج برش داده می شود و اغلب به صورت صیقلی فرآوری می گردد. این سنگ از ویژگی های بسیار خوبی برخوردار می باشد که در ادامه به آن ها می پردازیم.

ویژگی تراورتن کرم یزد

سنگ های تراورتن یزد از کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند و مزایای بسیار خوبی نیز دارند. از این سنگ می توان در نمای بیرونی ساختمان های مناطق مختلف کشور استفاده نمود.

سنگ های تراورتن یزد شوره نمی زنند و از آنها می توان در نمای اصلی مناطق سردسیر، گرمسیر و مرطوب نیز استفاده نمود.

تراورتن یزد بافت متخلخل بسیار خوبی دارد و همین ویژگی سبب گردیده تا چسبندگی بسیار خوبی با ملات دیوار نما داشته باشد. بهتر است قبل از استفاده از هر نوع سنگ ساختمانی در نمای بیرونی، از اسکوپ و ملات چسب بتن نیز استفاده کنید.

قیمت تراورتن کرم یزد بسیار مناسب است و از ویژگی های منحصر به فرد آن، تامین یک سورت برای پروژه های انبوه با متراژ بالا است. این سنگ سورت بندی راحتی دارد و درجه بندی زیادی ندارد.

تراورتن عسلی یزد

قیمت تراورتن کرم یزد و کرم عسلی 

پارامتر های مختلفی بر قیمت سنگ های ساختمانی تاثیر می گذارد و قیمت تراورتن کرم یزد با توجه به این موارد تعیین می شود. از جمله:

ابعاد و ضخامت سنگ، سورت سنگ، ارتفاع سنگ های 40 طولی، کیفیت برش و فرآوری سنگ، نحوه برش سنگ( به صورت موجدار و بی موج)

بازه ی قیمتی سورت های مختلف تراورتن کرم عسلی یزد، متفاوت است. اما به طور کلی این سنگ از قیمت بسیار خوب و مناسبی برخوردار می باشد.

سورت سوپر این سنگ، از کیفیت بی نظیری برخوردار است و تمامی ورق های سنگ مشابه یکدیگر و بازی رنگ در آن بسیار ناچیز است. انبار تراورتن بازرگانی سنگ هویدا در رضوانشهر اصفهان قرار دارد و برای بازدید می توان با شماره ی زیر هماهنگ نمود. از معروف ترین سنگ های تراورتن یزد، می توان به تراورتن بمانی نژاد اشاره نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به اشتراک بگذارید

برای خرید انواع سنگ ساختمانی و یا دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

مدیر فروش :  آقای موسوی

مطالب مرتبط