تراورتن عباس آباد سوپر

فروش سنگ تراورتن عباس آباد

فهرست مطالب این نوشته

تراورتن عباس آباد، باکیفیت ترین سنگ سفید نما محسوب می شود. قیمت سنگ عباس آباد به سورت های مختلف این سنگ بستگی دارد. تراورتن عباس آباد سوپر، باکیفیت ترین سنگ نما محسوب می شود و از قیمت بالایی برخوردار است.

تراورتن عباس آباد

سنگ تراورتن عباس آباد، یکی از مشهور ترین و محبوب ترین سنگ های تراورتن به حساب می آید. این سنگ در رنگ های مختلف سفید، کرم و کرم بژ یافت می شود و تراورتن سفید عباس آباد، از شهرت بسیار زیادی برخوردار است. این سنگ شباهت بسیار زیادی به تراورتن های دره بخاری و آتشکوه دارد.

معدن سنگ تراورتن عباس آباد در استان مرکزی، محلات، شهر نیم ور قرار دارد.

ویژگی های سنگ تراورتن عباس آباد

بی شک سنگ تراورتن عباس آباد، بهترین و باکیفت ترین سنگ تراورتن به حساب می آید.

با توجه به اینکه امروزه از سنگ های تراورتن در نمای بیرونی ساختمان استفاده می شود، باید توجه داشته باشیم که سنگ انتخاب شده با آب و هوای منطقه سازگاری داشته باشد و زود از بین نرود.

  • سنگ تراورتن عباس آباد، یکی از بهترین سنگ های تراورتن است که می توان از آن در انواع مناطق مختلف، مرطوب، سردسیر، گرم و خشک نیز استفاده کرد.
  • یکی دیگر از ویژگی های سنگ های سفید، این است که هنگامی که در معرض نور خورشید قرار می گیرند، به مرور زمان سفید تر و روشن تر می شوند.
  • تراکم بسیار بالا و میزان تخلخل پایین این سنگ، از دیگر ویژگی های آن به حساب می آید.
  • ساب پذیری این سنگ، فوق العاده می باشد و این سنگ از سطح براق و درخشانی برخوردار می باشد.

 

فرآوری سنگ تراورتن عباس آباد

سنگ عباس آباد در سورت های مختلف یافت می شود. به طور کلی این سنگ به دو صورت موجدار و بی موج برش داده می شود و با توجه به میزان رگه و هاله های سطح سنگ، در سورت های مختلف قرار گرفته می شود.

تراورتن سوپر عباس آباد، مشهور ترین سنگ تراورتن سفید نما به حساب می آید که سطح آن کاملا سفید و یکدست و بدون هیچ رگه و هاله ای می باشد. این سنگ از قیمت بالایی نیز برخوردار می باشد.

قیمت سنگ عباس آباد

عواملی همچون ضخامت سنگ، ابعاد سنگ، قد و پای سنگ، کیفیت ساب سنگ، کیفیت برش و فرآوری سنگ و سورت سنگ بیشترین تاثیر را در قیمت سنگ تراورتن عباس آباد دارد.

به طور کلی سطح سنگ هرچه سفید تر و بدون لکه تر باشد، از قیمت بالا تری برخوردار می باشد.

بازرگانی سنگ هویدا، با همکاری با بزرگترین تولید کنندگان سنگ تراورتن عباس آباد، می تواند برای مشتریان عزیز خود این سنگ را با قیمت کارخانه و بسیار مناسب، تامین نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به اشتراک بگذارید

برای خرید انواع سنگ ساختمانی و یا دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

مدیر فروش :  آقای موسوی

مطالب مرتبط