سنگ تراورتن عباس آباد سفید ماستی

فروش سنگ تراورتن عباس آباد سوپر

فهرست مطالب این نوشته

تراورتن سوپر عباس آباد، با زمینه رنگی سفید و کاملا یکدست جزء مشهور ترین و باکیفیت ترین سنگ های ساختمانی در ایران و جهان محسوب می شود.

تراورتن عباس آباد سوپر

سنگ تراورتن عباس آباد، مشهور ترین سنگ ساختمانی به حساب می آید که در رنگ های مختلف سفید، کرم و کرم بژ یافت می شود. سنگ تراورتن سوپر عباس آباد، با زمینه رنگی سفید رنگ و کاملا یکدست، جزء محبوب ترین سنگ تراورتن نما شناخته شده است. این سنگ از قیمت تقریبا بالایی نسبت به سایر سورت های عباس آباد، برخوردار است. این سنگ از نظر ظاهری شباهت زیادی به تراورتن سفید دره بخاری و آتشکوه دارد.

ویژگی تراورتن عباس آباد

بی شک سنگ تراورتن عباس آباد، بهترین و باکیفت ترین سنگ تراورتن به حساب می آید.

با توجه به اینکه امروزه از سنگ های تراورتن در نمای بیرونی ساختمان استفاده می شود، باید توجه داشته باشیم که سنگ انتخاب شده با آب و هوای منطقه سازگاری داشته باشد و زود از بین نرود.

  • سنگ تراورتن عباس آباد، یکی از بهترین سنگ های تراورتن است که می توان از آن در انواع مناطق مختلف، مرطوب، سردسیر، گرم و خشک نیز استفاده کرد.
  • یکی دیگر از ویژگی های سنگ های سفید، این است که هنگامی که در معرض نور خورشید قرار می گیرند، به مرور زمان سفید تر و روشن تر می شوند.
  • تراکم بسیار بالا و میزان تخلخل پایین این سنگ، از دیگر ویژگی های آن به حساب می آید.
  • ساب پذیری این سنگ، فوق العاده می باشد و این سنگ از سطح براق و درخشانی برخوردار می باشد.

 

سورت ممتاز تراورتن عباس آباد

معدن سنگ عباس آباد

معدن این سنگ به عنوان یکی از فعال ترین معادن سنگ ایران در استان مرکزی،محلات، در شهر نیم ور و در روستای باقر آباد قرار دارد.

قیمت سنگ عباس آباد سوپر

تراورتن عباس آباد سوپر، سنگی کاملا یکدست، سفید و بدون لکه و رگه یا با هاله های بسیار محو می باشد. به طور کلی سنگ از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد و بافت متخلخل بسیار کمی دارد. از این رو قیمت این سنگ نسبت به سایر سورت های سنگ، بیشتر است. البته قیمت تراورتن سوپر عباس آباد در مقایسه با سنگ های تراورتن سفید معادن دیگر، مناسب تر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به اشتراک بگذارید

برای خرید انواع سنگ ساختمانی و یا دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

مدیر فروش :  آقای موسوی

مطالب مرتبط