سنگ تراورتن عباس آباد

فروش تراورتن عباس آباد

فهرست مطالب این نوشته

مرکز فروش تراورتن عباس آباد در سورت های مختلف سوپر، ممتاز و درجه یک در شهرک صنعتی محمود آباد و رضوانشهر اصفهان و محلات استان مرکزی است. این سنگ مشهور ترین و باکیفیت ترین سنگ سفید نما محسوب می شود و از مزیت های بسیار خوبی برخوردار است.


سنگ تراورتن عباس آباد

سنگ تراورتن عباس آباد، باکیفیت ترین و مشهور ترین سنگ ساختمانی محسوب می شود که در رنگ های سفید و کرم یافت می شود. معدن این سنگ در استان مرکزی، محلات، شهر نیم ور و در نزدیکی روستای باقر آباد قرار دارد و یکی از فعال ترین معان سنگ ایران به حساب می آید. این سنگ از نظر ظاهری شباهت زیادی به تراورتن دره بخاری و سنگ تراورتن ابیانه دارد. برای خرید با قیمت استثنایی و تخفیف ویژه، حتما با کارشناسان ما تماس بگیرید.

تراورتن سفید عباس آباد سوپر ممتاز

سورت بندی سنگ عباس آباد

تراورتن عباس آباد به دو صورت کلی موجدار و بی موج برش داده می شود. سورت بندی سنگ های عباس آباد به این گونه است که سنگ های بدون رگه، سفید و یکدست، در سورت های سوپر و ممتاز قرار می گیرند. سنگ هایی که مقداری هاله و رگه کمرنگ دارند، در دسته بندی دیگر ممتاز یا درجه یک قرار گیرند و به همین صورت این سنگ سورت بندی می شود.

شایان ذکر است که سورت بندی سنگ های ساختمانی به صورت چشمی انجام می گیرد به گونه ای که هر چقدر تجربه ی افراد بیشتر باشد، سورت بندی می تواند دقیق تر صورت گیرد.

تلفیق تراورتن سوپر عباس آباد با سنگ طرح چوب در نمای بیرونی، یک نمای منحصر به فرد و خاص مدرن بوجود می آورد. 

 

ویژگی سنگ عباس آباد

بی شک سنگ تراورتن عباس آباد، بهترین و باکیفت ترین سنگ تراورتن سفید در دنیا به حساب می آید.

با توجه به اینکه امروزه از سنگ های تراورتن در نمای بیرونی ساختمان استفاده می شود، باید توجه داشته باشیم که سنگ انتخاب شده با آب و هوای منطقه سازگاری داشته باشد و زود از بین نرود.

  • از سنگ تراورتن عباس آباد می توان در مناطق مختلف سردسیر، گرمسیر و مرطوب نیز استفاده نمود. این سنگ به هیچ عنوان شوره نمی زند و ظاهر زیبای خود را از دست نمی دهد.
  • ثبات رنگ تراورتن عباس آباد فوق العاده است و این به هیچ عنوان دچار رنگ پریدگی نمی شود. البته تراورتن های کرم با گذشت زمان چند درجه سفید تر می شوند و سطح آن ها سفید تر و جذاب تر نیز می شود.
  • تراکم بسیار خوب و میزان تخلخل پایین این سنگ، از دیگر ویژگی های آن به حساب می آید. این سنگ مقاومت بسیار خوبی در برابر ضربه دارد و در هنگام جابجایی دچار شکستگی و لب پریدگی نمی شود. تخلخل مناسب این سنگ سبب چسبندگی خوب آن با ملات می شود. البته بهتر است تمام سنگ های مورد استفاده در نما حتما اسکوپ شوند.
  • ساب پذیری سنگ عباس آباد، فوق العاده است و این سنگ از سطح براق و درخشانی برخوردار می باشد.

تراورتن سفید عباس آباد سوپر ممتاز

فروش تراورتن عباس آباد

قیمت سنگ های عباس آباد به عواملی همچون کیفیت ساب، کیفیت برش، کیفیت فرآوری سنگ، ارتفاع سنگ، ضخامت سنگ و گونیا بودن سنگ بستگی دارد. مهم ترین عامل تاثیر گذار در قیمت سنگ های عباس آباد، سورت سنگ می باشد. هر چه سورت سنگ دقیق تر و سطح سنگ سفید و یکدست تر باشد، سنگ از کیفیت و قیمت بالاتری برخوردار می باشد.

این سنگ معمولا در ابعاد پلاک عرض 40 طولی برای بازار داخلی به صورت صیقلی تولید می شود. هر چقدر ارتفاع سنگ های طولی بیشتر باشد، قیمت سنگ نیز افزایش پیدا می کند و این یک مزیت خوب برای سنگ است. هر چقدر سطح سنگ براق تر و درخشان تر باشد، نشان از کیفیت ساب و فرآوری خوب سنگ است. به طور کلی پارامتر های بسیار زیادی بر قیمت سنگ های تراورتن تاثیر می گذارد که به برخی از آنها اشاره کردیم. سنگ های تراورتن صادراتی در ابعاد مشخصی برش و به صورت صیقلی و چرمی تولید می شوند و در پالت های چوبی بسته بندی می گردند.

فروش تراورتن عباس آباد به صورت نقدی و شرایطی با تخفیف بسیار خوب و استثنایی در کارخانجات سنگ هویدا به مناسبت نزدیک شدن به پایان سال در حال انجام است. از دیگر محصولات بسیار خوب این مجموعه می توان اشاره کرد به:

سنگ تراورتن حاجی آباد _ تراورتن کرم آبگرم محلات _ سنگ تراورتن کرم تکاب _ تراورتن عسلی یزد

2 پاسخ

    1. سلام و عرض ادب. در هر ابعادی که مشتری شما نیاز داشته باشند، می توانیم تولید کنیم. اما عمدتا در ابعاد مختلف عرض 40 به صورت موجدار صادر میشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به اشتراک بگذارید

برای خرید انواع سنگ ساختمانی و یا دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

مدیر فروش :  آقای موسوی

مطالب مرتبط