سنگ تراورتن کرم تکاب

سنگ تراورتن کرم سوپر

فهرست مطالب این نوشته

سنگ تراورتن کرم، یکی از پر مصرف ترین سنگ های ساختمانی است که در نما های رومی و مدن استفاده می شود. این سنگ از معادن مختلفی استخراج می شود و از قیمت بسیار مناسبی برخوردار می باشد.

سنگ تراورتن کرم

سنگ تراورتن کرم، یکی از پر فروش ترین سنگ های ساختمانی است که از معادن مختلفی استخراج می شود. این سنگ بیشتر در نماهای رومی و کلاسیک مورد استفاده قرار می گیرد.

معمولا این سنگ را به دو صورت موجدار و بی موج برش داده و در عرض های مختلف غالبا 40 سانت به صورت طولی و صیقلی فرآوری میکنند.

معدن سنگ تراورتن کرم و کرم عسلی

این سنگ دارای معادن مختلفی می باشد. از جمله سنگ های کرم با کیفیت بسیار بالا می توان اشاره نمود به:

سنگ های ذکر شده در فوق، همگی از ویژگی های بسیار خوب تراکم و استحکام بالا و مقاومت خوب در برابر شرایط مختلف جوی سرما، گرما و رطوبت، برخوردار هستند.

موارد استفاده از سنگ های کرم

از سنگ های تراورتن کرم، بیشتر در نماهای بیرونی ساختمان، مخصوصا نمای رومی و کلاسیک استفاده می شود. از این سنگ ها نیز می توان به عنوان بدنه دیوار های داخلی ساختمان، دیوار حیاط استفاده نمود.

سنگ های تراورتن کرم در ابعاد فرشی نیز برش و فرآوری می شوند. سنگ های تراورتن فرشی به عنوان سنگ کف محوطه های بیرونی استفاده می شود.

قیمت سنگ تراورتن کرم سوپر

عوامل مختلفی بر روی قیمت سنگ های ساختمانی تاثیر می گذارد. مانند ابعاد و ضخامت سنگ، سورت سنگ، نحوه برش و فرآوری سنگ و … .

سورت های سوپر، از ویژگی ساب و فرآوری باکیفیت برخوردار هستند و بازی رنگ در ورق های مختلف سنگ بسیار پایین می باشد.

سنگ تراورتن کرم عسلی یزد به عنوان یکی از باکیفیت ترین سنگ های نما به حساب می آید. این سنگ از قیمت بسیار خوبی برخوردار است.

تراورتن های تکاب و طرق نیز از استحکام بالا و قیمت بسیار مناسبی برخوردار هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به اشتراک بگذارید

برای خرید انواع سنگ ساختمانی و یا دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

مدیر فروش :  آقای موسوی

مطالب مرتبط