تراورتن ابیانه ممتاز

سنگ تراورتن ممتاز ابیانه

فهرست مطالب این نوشته

تراورتن ابیانه ممتاز با زمینه رنگی سفید یکدست همراه با کمترین میزان رگه و هاله می باشد. این سنگ علاوه بر کیفیت بسیار عالی از قیمت بسیار مناسبی نیز برخوردار است.


سنگ تراورتن ابیانه سفید ممتاز

تراورتن ابیانه یکی از زیبا ترین و پر فروش ترین سنگ های ساختمانی است که دارای زمینه رنگی سفید روشن می باشد. این سنگ همانند سایر سنگ های تراورتن به سورت های سوپر، ممتاز، درجه یک و درجه دو تقسیم بندی می شود.

تراورتن ممتاز ابیانه دارای تم رنگی سفید یکدست و براق می باشد و شباهت بسیار زیادی به سنگ های تراورتن عباس آباد و تراورتن دره بخاری دارد. اما میزان تخلخل سنگ ابیانه بیشتر از سنگ های ذکر شده است و به همین دلیل از قیمت مناسب تری برخوردار می باشد.

 

ویژگی های تراورتن ابیانه ممتاز

از جمله برترین مزایای این سنگ می توان به ابزار خوری عالی آن اشاره کرد. این سنگ در هنگام برش شکسته نمی شود و پرتی زیادی ندارد.

  • تراکم بسیار خوب و تخلخل مناسب
  • مقاومت فشاری و سایشی بسیار خوب
  • جذب آب ناچیز
  • شوره نمی زند
  • بهترین گزینه برای استفاده در مناطق سردسیر و مرطوب
  • چسبندگی بسیار مناسب به ملات
  • ساب پذیری فوق العاده و سطح یکدست
  • قیمت مناسب

لایه یو وی موجود بر روی این سنگ باعث محافظت از این محصول در برابر تابش آفتاب شده است. این سنگ از دوام و ماندگاری بسیار بالایی برخوردار است.

موارد استفاده از سنگ تراورتن سفید ابیانه

به طور کلی سنگ ابیانه ممتاز را به صورت عرض 40 طولی و صیقلی تولید می کنند. از این سنگ ها بیشتر در نما های رومی و کلاسیک ساختمان ها استفاده می گردد. استفاده به عنوان سنگفرش در محطوه های بیرونی نیز از دیگر کاربرد های تراورتن ابیانه ممتاز می باشد.

 

معدن سنگ تراورتن ابیانه

معدن این سنگ در استان اصفهان، شهرستان نطنز و در روستای ابیانه واقع گردیده است. این معدن دارای سینه کار های مختلفی از جمله معدن اسماعیلی می باشد و جزء فعال ترین معادن سنگ ساختمانی محسوب می شود.

این سنگ از کیفیت بسیار خوب و قیمت بسیار مناسبی برخوردار می باشد. شما می توانید انواع سنگ های تراورتن سفید را در کارخانجات بازرگانی هویدا زیر قیمت بازار تهیه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به اشتراک بگذارید

برای خرید انواع سنگ ساختمانی و یا دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

مدیر فروش :  آقای موسوی

مطالب مرتبط