سنگ تراورتن عباس آباد

سنگ تراورتن عباس آباد

فهرست مطالب این نوشته

سنگ تراورتن عباس آباد به دلیل زیبایی و رنگ روشن آن،در امروزه نظر طراحان و پیمان کارن زیادی را به خود جلب کرده است.این سنگ بیشتر در نمای بیرونی ساختمان ها کاربرد دارد.


سنگ تراورتن سفید عباس آباد

سنگ تراورتن عباس آباد یکی از شناخته شده ترین سنگ های سفید در جهان است.این سنگ به دلیل زیبایی خاص آن،جزء پرمصرف ترین سنگ های ساختمانی به شمار می آید که به صورت پلاک در نمای ساختمان ها به کار میرود. این سنگ در تم های رنگی سفید و کرم همراه با رگه ها و هاله های طوسی و گاها قهوه ای می باشد.

تراورتن عباس آباد دارای سورت های مختلف و بسیار زیادی است و درجه های سوپر و ممتاز این سنگ از نظر ظاهری شباهت بسیار زیادی به تراورتن دره بخاری و سنگ تراورتن ابیانه دارد.

معدن سنگ تراورتن عباس آباد، در استان مرکزی،در شهر نیم ور محلات،روستای باقر آباد واقع گردیده است.این معدن با استخراج ماهیانه و به طور میانگین 100 هزار تن،یک از معادن غنی ایران به حساب می آید.

سنگ تراورتن عباس آباد ممتاز

ویژگی های تراورتن عباس آباد

سنگ تراورتن عباس آباد با کیفیت ترین و بهترین سنگ تراورتن سفید موجود در بازار ایران و جهان است. این سنگ به دلیل ویژگی های بسیار خوبی که دارد، نه تنها در ایران، بلکه در سراسر دنیا شهرت بسیار زیادی پیدا نموده است. از بهترین مزیت های این سنگ می توان اشاره نمود به:

سنگ های تراورتن عموما دارای بافت متخلخل هستند که برخی بیشتر و برخی دیگر کمتر از بقیه از خلل و فرج در ساختار خود برخوردارند. بافت متراکم این سنگ سبب گردیده تا از استحکام بسیار خوبی برخوردار باشد. این سنگ مقاومت بسیار خوبی در برابر ضربه نیز دارد.

تراکم بسیار خوب موجب ساب پذیری فوق العاده بالای سنگ شده است. سطح این سنگ براق و درخشان است و از جذب آب بسیار پایینی برخوردار می باشد. بافت متخلخل این سنگ سبب چسبندگی عالی آن با ملاتت پشت دیوار نما می گردد.

این سنگ به هیچ عنوان شوره نمی زند و ظاهر زیبای خود را از دست نمی دهد. تراورتن عباس آباد ماندگاری بالایی دارد و به هیچ عنوان دچار رنگ پریدگی نمی شود. از این سنگ می توان در مناطق سردسیر، گرمسیر و مرطوب نیز استفاده نمود.

تراورتن عباس آباد به دلیل کیفیت و بافت استخوانی یا متراکم، قابلیت برش پذیری و ابزار خوری بسیار خوبی دارد. این سنگ بهترین گزینه برای نما های برجسته ی رومی است و به هیچ عنوان دچار ترک نمی شود.

 

کاربرد سنگ تراورتن عباس آباد

این سنگ در طرح ها و رنگ های مختلف در بازار و در ابعاد عرض 40 طولی یافت می شود. سنگ عباس آباد به دو صورت موجدار و بی موج فرآوری می شود که بسته به سلیقه ی افراد، در ساختمان استفاده می شود. تلفیق سنگ های سفید عباس آباد با سنگ های سنداستون طرح چوب در نما های مدرن، زیبایی خارق العاده ای بوجود می آورد. در نمای ویلا های شمال، اکثرا این سنگ را با گرانیت مشکی نطنز یا تراورتن سیلور تکاب برای ایجاد نمای مدرن جذاب، نیز ترکیب می کنند.

  • نمای اصلی ساختمان های لوکس و مجلل
  • نما های رومی، کلاسیک و مدرن
  • بدنه دیوار های داخلی و ایجاد محیطی دکوراتیو
  • سنگفرش محوطه های بیرونی 
  • پوشش دیوار راهرو ها
  • دکوراسیون داخلی مغازه ها و دفاتر اداری

سنگ عباس آباد سوپر ممتاز

قیمت سنگ تراورتن عباس آباد

پارامتر های بسیار زیادی بر قیمت سنگ های تراورتن تاثیر گذار است. به طور مثال ابعاد و ضخامت سنگ، هر چقدر بیشتر باشد یا مثالا ارتفاع سنگ های طولی هرچقدر بلند تر باشد، نشان از سلامت سنگ و ظاهر زیبای سنگ است و قیمت بالایی دارد.

هر چقدر تم رنگی سنگ روشن تر و سفید تر باشد و سطح آن بدون رگه و هاله های طوسی و سرخ باشد، قیمت سنگ بیشتر است. کیفیت ساب و فرآوری سنگ از مهمترین عوامل موثر بر قیمت یک سنگ است. هر چقدر ساب سنگ باکیفیت تر باشد، سنگ از ظاهر براق و درخشانی برخوردار است و استفاده از آن زیبایی خاصی به محیط اطراف خود می بخشد. فروش تراورتن عباس آباد در بازرگانی هویدا با قیمت بسیار مناسب و کیفیت استثنایی در حال انجام است. این سنگ سورت بندی بسیار زیادی دارد. برای مشاهده ی نمونه سورت های مختلف این سنگ باما تماس بگیرید. از دیگر محصولات باکیفیت این مجموعه می توان اشاره نمود به:

تراورتن عسلی یزد، سنگ تراورتن بمانی نژاد و تراورتن حاجی آباد

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

I agree to these terms.

به اشتراک بگذارید

برای خرید انواع سنگ ساختمانی و یا دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

مدیر فروش :  آقای موسوی

مطالب مرتبط