سنگ تراورتن سیلور تکاب

فهرست مطالب این نوشته

سنگ تراورتن سیلور تکاب دارای تم رنگی مشکی دودی، سیلور روشن و خرمایی است. در سطح این سنگ موج های منظم و رگه های سفید رنگی مشاهده می شود که به زیبایی سنگ می افزاید. این سنگ به دو صورت موجدار و بی موج تولید می گردد.


سنگ تراورتن سیلور تکاب

تراورتن سیلور دارای زمینه ای به رنگ مشکی روشن یا دودی، خرمایی و سیلور روشن همراه با رگه های سفید می باشد. موج هایی در کنار رگه های سفید در سطح سنگ به طور منظم پخش شده است که موجب زیبایی این سنگ گردیده است.

این سنگ به دو صورت موج دار و بی موج برش داده شده و به روش صیقلی یا چرمی فرآوری می گردد. پالیشر های این سنگ هرچقدر مرغوب تر باشد شفافیت سنگ بیشتر خواهد شد.  سنگ تراورتن سیلور تکاب سورت بندی های بسیار زیاد و مختلفی دارد و در تم های رنگی روشن تا تیره یافت می شود. این معدن به عنوان یکی از بی نظیر ترین معادن سنگ تراورتن در سراسر دنیا محسوب می شود و سنگ های آن به کشور های بسیار زیادی صادر می گردد. مجموعه کارخانجات سنگ هویدا نیز این سنگ را در سورت های مختلف برای بازار های داخلی و صادراتی تولید و تامین می نماید و با قیمت فوق العاده مناسب به مشتریان خود ارائه می دهد.

سنگ تراورتن سیلور تکاب صادراتی پالت صندوق

ویژگی های منحصر به فرد این سنگ

این سنگ بسیار زیبا در دسته سنگ های باکیفیت نما قرار دارد و به همین دلیل در صنعت ساختمان کاربرد های بسیار زیاد و مختلفی دارد. سنگ تراورتن سیلور تکاب اگر از کیفیت بسیار عالی فرآوری و برش نیز برخوردار باشد، سالیان سال ظاهر زیبای خود را حفظ می کند و به هیچ مشکلی بر نخواهد خورد. این سنگ در مجموعه کارخانجات سنگ هویدا با بهترین متریال و کیفیت فرآوری می شود. از ویژگی های فوق العاده خوب این سنگ می توان اشاره کرد به:

  • تراکم خوب و بافت متخلخل مناسب
  • وزن سبک و ایده آل
  • چسبندگی عالی با ملات و جذب آب ناچیز
  • ساب پذیری فوق العاده و سطح براق
  • قابلیت فرآوری به صورت صیقلی، چرمی، موجدار و بدون موج
  • به هیچ عنوان شوره نمی زند و مناسب با آب و هوای مناطق مختلف کشور
  • مقاومت سایشی بسیار خوب
  • قابل استفاده در مناطق سردسیر، گرمسیر و مرطوب
  • شفافیت بالا و سطح براق و درخشان
  • ثبات رنگ در هنگام قرار گیری در معرض نور خورشید

 

کاربرد های این سنگ بسیار زیبا در ساختمان

این سنگ به دو صورت موجدار و بی موج، در قسمت های مختلف ساختمان استفاده قرار می گیرد. از سنگ های چرمی در قسمت های داخلی ساختمان بیشتر استفاده می شود. این سنگ در نما های مدرن، با ترکیب سنگ های سفید از جمله تراورتن سفید عباس آباد، جلوه ی فوق العاده زیبایی به ساختمان می دهد. اگر قصد آشنایی با انواع سنگ سفید نما را دارید، مطالبی که در رابطه با آن نوشته ایم را بخوانید.

این سنگ یکی از محبوب ترین سنگ های تراورتن در جهان است که به کشور های مختلف و بسیار زیادی صادر می گردد. از کاربرد های کلی این سنگ می توان اشاره کرد به:

  • نمای بیرونی و اصلی ساختمان مخصوصا در نماهای مدرن
  • دیوار های داخلی ساختمان
  • سرویس های بهداشتی
  • سنگ پله و بدنه دیوار راه پله
  • سنگفرش محوطه های بیرونی و داخلی
  • محوطه سازی
  • جدول سنگی
  • ساخت مصنوعات سنگی، آبنما و …

قیمت سنگ تراورتن سیلور تکاب

پارامتر های مختلفی در تعیین قیمت یک سنگ ساختمانی موثر است و همه ی آن ها در تعیین قیمت سنگ تراورتن سیلور تکاب صدق می کند. از جمله مهمترین آن ها می توان اشاره نمود به: سورت سنگ، ابعاد و ضخامت سنگ، کیفیت ساب و فرآوری سنگ، نحوه ی فرآوری سنگ و … .

در سنگ های تراورتن سیلور، هرچقدر تم رنگی سنگ تیره تر و سطح آن یکدست تر باشد، قیمت سنگ بیشتر است. سورت های سوپر این سنگ از زمینه رنگی مشکی دودی و یا خرمایی بدون لکه و رگه برخوردار هستند.

این سنگ در ابعاد تایل و پلاک های طولی برش داده می شود. هر چقدر ابعاد سنگ ها بیشتر باشد و یا ارتفاع سنگ های طولی بلند تر باشد، قیمت سنگ بیشتر است. سنگ های اسلب نیز به دلیل فرآوری مشکل آن، قیمت بالاتری نسبت به سایر سایز های دیگر دارند.

تراورتن سیلور به دو صورت موجدار و بی موج و به روش صیقلی یا چرمی تولید و فرآوری می شود. سنگ های اسلب را معمولا به صورت موجدار و صیقلی فرآوری می کنند. میزان کیفیت فرآوری سنگ و ساب سنگ بر قیمت نهایی آن تاثیر مستقیم دارد.

تراورتن سیلور

معدن سنگ تراورتن سیلور تکاب

معدن این سنگ در استان آذربایجان غربی و در شهرستان تکاب قرار دارد. این معدن دارای سینه کار های مختلفی می باشد که از هر کدام سنگی با تم رنگی خاص روشن تا تیره استخراج می شود. مجموعه کارخانجات سنگ هویدا با تولید و تامین انواع سنگ تراورتن به خصوص تراورتن سیلور تکاب با کیفیت صادراتی و داخلی، آماده همکاری با شما عزیزان است. این سنگ در ابعاد مختلف از جمله تایل های عرض 40 به صورت موج دار و بی موج فرآوری می شود و به کشور های حاشیه خلیج فارس، کشور های همسایه ایران و کشور های اروپایی صادر می شود. سنگ های تراورتن صادراتی را از اینجا مطالعه کنید.

از دیگر محصولات باکیفیت و زیبای صنایع سنگ هویدا می توان اشاره کرد به:

سنگ تراورتن دره بخاری _ تراورتن شکلاتی کاشانتراورتن کرم تکاب _ سنگ تراورتن قرمز آذرشهر _ سنگ تراورتن رامشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به اشتراک بگذارید

برای خرید انواع سنگ ساختمانی و یا دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

مدیر فروش :  آقای موسوی

مطالب مرتبط