تراورتن ابیانه ممتاز

سنگ تراورتن سفید ابیانه

فهرست مطالب این نوشته

تراورتن سفید ابیانه یکی از مشهور ترین سنگ های زمینه روشن بازار است که قیمت بسیار مناسبی دارد. تراورتن ابیانه دارای تم رنگی سفید روشن و براق همراه با هاله های صورتی و مشکی می باشد.


سنگ تراورتن ابیانه سفید

تراورتن ابیانه دارای تم رنگی سفید روشن همراه با هاله ها و رگه های مشکی و صورتی می باشد. این سنگ در کارخانجات پس از فرآوری، در سورت های سوپر، ممتاز، درجه یک و دو دسته بندی می شود. به دلیل رنگ روشن و سطح درخشان، این سنگ جزء دسته سنگ های پرفروش و دوست داشتنی بازار محسوب می شود.

تراورتن سفید ابیانه از نظر ظاهری شباهت بسیار زیادی به سنگ تراورتن عباس آباد، دره بخاری و یا آتشکوه دارد. با این تفاوت که ابیانه از میزان تخلخل بیشتری نسبت به این سه سنگ برخوردار است. البته قیمت بسیار مناسب سنگ تراورتن ابیانه، از ویژگی های منحصر به فرد این سنگ می باشد.

 

ویژگی های تراورتن ابیانه ممتاز

از جمله برترین مزایای این سنگ می توان به ابزار خوری عالی آن اشاره کرد. این سنگ در هنگام برش شکسته نمی شود و پرتی زیادی ندارد.

  • تراکم بسیار خوب و تخلخل مناسب
  • مقاومت فشاری و سایشی بسیار خوب
  • جذب آب ناچیز
  • شوره نمی زند
  • بهترین گزینه برای استفاده در مناطق سردسیر و مرطوب
  • چسبندگی بسیار مناسب به ملات
  • ساب پذیری فوق العاده و سطح یکدست
  • قیمت مناسب

لایه یو وی موجود بر روی این سنگ باعث محافظت از این محصول در برابر تابش آفتاب شده است. این سنگ از دوام و ماندگاری بسیار بالایی برخوردار است.

موارد استفاده از سنگ تراورتن سفید ابیانه

این سنگ در کارخانجات، اغلب در ابعاد عرض 40 طولی و صیقلی تولید می گردد. از سورت های سوپر و ممتاز این سنگ، بیشتر در نمای رومی و کلاسیک ساختمان های مجلل استفاده می شود. قیمت مناسب این سنگ، خرید این سنگ را برای تمامی افراد فراهم ساخته است.

 

معدن سنگ تراورتن ابیانه

معدن این سنگ در استان اصفهان، شهرستان نطنز و در روستای ابیانه واقع گردیده است. این معدن دارای سینه کار های مختلفی از جمله معدن اسماعیلی می باشد و جزء فعال ترین معادن سنگ ساختمانی محسوب می شود.

این سنگ از کیفیت بسیار خوب و قیمت بسیار مناسبی برخوردار می باشد. شما می توانید انواع سنگ های تراورتن سفید را در کارخانجات بازرگانی هویدا زیر قیمت بازار تهیه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به اشتراک بگذارید

برای خرید انواع سنگ ساختمانی و یا دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

مدیر فروش :  آقای موسوی

مطالب مرتبط