سنگ تراورتن بمانی نژاد

سنگ تراورتن بمانی

فهرست مطالب این نوشته

سنگ تراورتن بمانی نژاد از سنگ های باکیفیت نما محسوب می شود و از معادن استان یزد استخراج می گردد. تم رنگی این سنگ کرم بژ، کرم و عسلی می باشد و به دو صورت موجدار و بی موج تولید می شود.


سنگ تراورتن بمانی نژاد

سنگ تراورتن بمانی یکی از محبوب ترین سنگ های ساختمانی است که از کیفیت بی نظیری برخوردار می باشد. تم رنگی این سنگ کرم بژ، کرم روشن و عسلی می باشد که در سطح آن موج های منظم تیره رنگ مشاهده می شود. این سنگ از معادن استان یزد استخراج می شود و در سورت ها و رنگ های مختلف تولید می گردد.

تراورتن بمانی به دو صورت موجدار و بی موج و برش و به روش صیقلی و یا چرمی فرآوری و تولید می گردد. تا حدودی این سنگ از نظر ظاهری شبیه به سنگ تراورتن کاشان است، با این تفاوت که تراورتن بمانی هم قیمت بسیار مناسب و هم کیفیت بسیار خوبی دارد.

 

 

ویژگی های تراورتن بمانی یزد

بدون شک سنگ تراورتن بمانی یکی از مستحکم ترین سنگ های خانواده تراورتن است که از ویژگی های بسیار خوبی برخوردار می باشد. از جمله:

  • تراکم خوب و استحکام بسیار خوب
  • تخلخل مناسب
  • جذب آب ناچیز
  • به هیچ عنوان شوره نمی زند.
  • مقاوم در برابر رطوبت، سرما و گرما
  • ساب پذیری فوق العاده و سطح براق و صیقلی
  • قابلیت فرآوری به صورت موجدار و بی موج
  • قیمت مناسب و قابلیت تامین پروژه ها با متراژ بسیار بالا

 

تراورتن موجدار بمانی نژاد جهت صادرات

سنگ تراورتن صادراتی

موارد استفاده از تراورتن کرم بمانی

سنگ های تراورتن بمانی کرم و کرم عسلی به دو صورت موجدار و بی موج تولید می شود. بیشترین کاربرد این سنگ در نما های رومی و کلاسیک ساختمان ها می باشد. از این سنگ می توان به عنوان بدنه دیوار های محوطه و داخلی ساختمان نیز استفاده کرد. اگرچه این سنگ تخلخل مناسبی دارد و از چسبندگی بسیار عالی با ملات برخوردار است، با این حال بهتر است تمام سنگ های نما قبل از استفاده اسکوپ شوند.

 

قیمت تراورتن بمانی نژاد

پارامتر های مختلفی از جلمه سورت سنگ، کیفیت ساب و فرآوری سنگ، قد و پا و ضخامت سنگ، موجدار و بی موج بودن سنگ و … بر قیمت سنگ تاثیر می گذارد. سورت های بی موج این سنگ علاوه بر استحکام بالا و کیفیت ساب عالی، از قیمت نسبتا بالاتری نسبت به سورت های موجدار برخوردار هستند. این سنگ در ابعاد مختلف 40*60، 40*80 و … با ضخامت دو سانت به صورت صیقلی و چرمی جهت صادرات تولید می شود و در پالت های چوبی بسته بندی می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به اشتراک بگذارید

برای خرید انواع سنگ ساختمانی و یا دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

مدیر فروش :  آقای موسوی

مطالب مرتبط