سنگ تراورتن ابیانه سفید

سنگ تراورتن ابیانه

فهرست مطالب این نوشته

سنگ تراورتن ابیانه دارای تم رنگی روشن همراه با هاله های تیره می باشد. این سنگ در سورت های سوپر، ممتاز و درجه یک تقسیم می گردد. از لحاظ قیمتی سنگ ابیانه نسبت به سایر سنگ های سفید مشابه، بسیار مناسب است و کیفیت بسیار عالی ای دارد.


سنگ تراورتن سفید ابیانه

تراورتن ابیانه  از دسته سنگ های پرفروش و پر طرفدار ساختمان به حساب می آید. زمینه رنگی این سنگ کرم روشن تا سفید همراه با رگه ها و هاله های تیره رنگ با توجه به سورت سنگ در آن مشاهده می شود. این سنگ از کیفیت بی نظیر و میزان تخلخل مناسب برخوردار است و قیمت بسیار پایینی نسبت به سنگ های مشابه خود دارد.

تراورتن ابیانه همانند سایر سنگ های تراورتن در سورت های سوپر، ممتاز و درجه یک تقسیم می گردد. این سنگ از لحاظ طرح و رنگ، شباهت بسیار زیادی به تراورتن عباس آباد ممتاز دارد در حالی که سنگ ابیانه، از تخلخل بیشتری نسبت به سایر سنگ های تراورتن سفید برخوردار است.

 

ویژگی های تراورتن ابیانه

از جمله برترین مزایای این سنگ می توان به ابزار خوری عالی آن اشاره کرد. این سنگ در هنگام برش شکسته نمی شود و پرتی زیادی ندارد. به دلیل بافت متخلخل این سنگ، وزن سبک آن سبب شده تا از این سنگ در نمای ساختمان های مرتفع استفاده کنند. خلل و فرج سطح سنگ ابیانه سبب ایجاد چسبندگی فوق العاده مناسبی با ملات دیوار نما می شود.

  • تراکم و تخلخل مناسب
  • مقاومت فشاری و سایشی بسیار خوب
  • جذب آب ناچیز
  • به هیچ عنوان شوره نمی زند
  • بهترین گزینه برای استفاده در مناطق سردسیر و مرطوب
  • چسبندگی بسیار مناسب به ملات
  • ساب پذیری فوق العاده و سطح یکدست
  • قیمت مناسب

لایه یو وی موجود بر روی این سنگ باعث محافظت از این محصول در برابر تابش آفتاب شده است. این سنگ از دوام و ماندگاری بسیار بالایی برخوردار است. این سنگ به هیچ عنوان ظاهر زیبای خود را از دست نمی دهد و گزینه ی بسیار مناسبی برای نمای ساختمان های مناطق مختلف کشور می باشد.

تراورتن سفید ابیانه سوپر ممتاز

کاربرد این سنگ در صنعت ساختمان

سنگ های تراورتن سفید معمولا از قیمت های بسیار بالایی برخوردار هستند و بیشتر در نمای ساختمان های لوکس استفاده می شوند. تراورتن ابیانه نیز از بهترین متریال های محبوب نما می باشد که از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است. این سنگ ترکیب فوق العاده زیبایی را با سنگ هایی همچون تراورتن سیلور تکاب در نما های مدرن ایجاد می کند. 

  • نمای بیرونی ساختمان ها
  • دیوار های داخلی ساختمان
  • پوشش دیوار های راه پله و پارکینگ
  • ساخت صراحی ، آبنما و سایر مصنوعات
  • سنگفرش محوطه های بیرونی
  • دکوراسیون های داخلی

 

معدن سنگ تراورتن ابیانه

معدن این سنگ در استان اصفهان، شهرستان نطنز و در روستای ابیانه واقع گردیده است. این معدن دارای سینه کار های مختلفی از جمله معدن اسماعیلی می باشد و جزء فعال ترین معادن سنگ ساختمانی محسوب می شود. از دیگر معادن این سنگ که سنگ با کیفیت استخراج می شود، می توان به معدن ابیانه گودرزی و معدن ابیانه صلصالی اشاره کرد. سنگ معدن صلصالی کیفیت بسیار خوبی دارد و از لحاظ قیمتی، مناسب و ارزان می باشد. اگر قصد خرید سنگ تراورتن ابیانه با کیفیت فوق العاده عالی، سورت کاملا یکدست و قیمت استثنایی را دارید، حتما با کارشناسان ما در صنایع سنگ هویدا تماس بگیرید. از دیگر محصولات این مجموعه می توان اشاره کرد به:

تراورتن کرم روشن تکاب _ سنگ تراورتن آبگرم محلات _ سنگ تراورتن کرم روشن _ انواع سنگ سفید نما

2 پاسخ

  1. سلام روزتون بخیر. تراورتن ابیانه صلصالی کیفیتش چجوره؟ میشه از این سنگ به عنوان جایگزین عباس آباد ، در شمال استفاده کرد؟

    1. سلام. این سنگ کیفیت بسیار خوبی داره و البته کیفیت فرآوری و متریال مورد استفاده در زمان تولید، اهمیت بالایی در ماندگاری سنگ داره. میتونید استفاده کنید، مشکلی برای سنگ پیش نمیاد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به اشتراک بگذارید

برای خرید انواع سنگ ساختمانی و یا دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

مدیر فروش :  آقای موسوی

مطالب مرتبط