خرید سنگ تراورتن رامشه سوپر

فهرست مطالب این نوشته

تراورتن سوپر رامشه یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین سنگ های تراورتن موجود در بازار است که از قیمت مناسبی برخوردار است. این سنگ از تم رنگی کرم روشن و یکدستی برخوردار است و بافت آن از با تخلخل مناسبی همراه می باشد.


تراورتن رامشه سوپر

سنگ تراورتن رامشه دارای زمینه رنگی کرم روشن تا تیره همراه با هاله ها و رگه های تیره رنگ می باشد. این سنگ جزء شناخته شده ترین و پرفروش ترین سنگ های تراورتن بازار به حساب می آید. دلیل محبوبیت این سنگ، تم رنگی روشن و ظاهر زیبا در کنار قیمت بسیار مناسب و ارزان می باشد.

تراورتن رامشه سوپر با زمینه رنگی کرم روشن مایل به سفید همراه با تخلخل بسیار خوب و مناسبی برخوردار می باشد. از نظر ظاهری تراورتن رامشه شباهت بسیار زیادی به سنگ تراورتن حاجی آباد ابر و بادی دارد. با این تفاوت که سنگ رامشه از میزان تخلخل بسیار بالا و وزن سبکتری برخوردار است. البته میزان خلل و فرج بالای این سنگ سبب کاهش مقاومت فشاری آن نیز شده است.

 

ویژگی های تراورتن رامشه

مهمترین و اصلی ترین ویژگی تراورتن رامشه، تخلخل بالای آن است. این امر سبب می گردد تا سنگ چسبندگی بسیار خوبی با ملات داشته باشد و نیازی به اسکوپ کردن سنگ نیست. به همین دلیل بیشتر از این سنگ در نمای بیرونی ساختمان استفاده می شود.

از طرفی، تخلخل بالای این سنگ سبب گردیده تا مقاومت فشاری سنگ کمتر از سنگ های مشابه خود باشد. استفاده از این سنگ در مناطق مرطوب و سردسیر توصیه نمی شود. زیرا سبب شوره زدن سنگ و از بین رفتن ظاهر زیبای آن می گردد.

طرح، رنگ و لعابی که این سنگ دارد در کنار قیمت بسیار مناسب و ارزان آن نسبت به سنگ های مشابه، یکی از بهترین ویژگی های این سنگ می باشد.

موارد استفاده از سنگ تراورتن رامشه سوپر

این سنگ در کارخانجات معمولا در ابعاد پلاک عرض 40 طولی به دو صورت موجدار و بی موج تولید می گردد. از این سنگ بیشتر در نما های بیرونی ساختمان ها استفاده می گردد.

  • نمای بیرونی ساختمان
  • دیوار های داخلی ساختمان
  • سنگ نمای پشتکاری
  • محوطه سازی ها
  • ساخت نرده سنگی و صراحی

 

قیمت سنگ تراورتن رامشه  سوپر

با توجه به سورت بندی های مختلفی که این سنگ دارد، قیمت آن نیز متفاوت می باشد.میزان تخلخل سنگ و کیفیت آن نیز بر قیمت آن تاثیر بسیار زیادی می گذارد. در بحث فرآوری سنگ، هرچقدر ساب سنگ بیشتر باشد سنگ صیقلی تر و براق تر می گردد و قیمت آن بیشتر است. نحوه برش سنگ به صورت موجدار و بی موج نیز می تواند بر قیمت سنگ تاثیر بگذارد. میزان تخلخل سنگ نیز هرچقدر کمتر باشد، سنگ از مقاومت فشاری بالاتری برخوردار است و قیمت آن نیز بیشتر است.

اما به طور کلی این سنگ از قیمت بسیار مناسبی نسبت به سنگ های تراورتن مشابه خود دارد و در دسته ی سنگ های تراورتن ارزان قرار دارد. از سورت های ضعیف تر آن بیشتر برای مصارف نما های پشتکاری استفاده می گردد.

 

معدن سنگ تراورتن رامشه

معدن این سنگ در استان اصفهان و در شهر رامشه قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به اشتراک بگذارید

برای خرید انواع سنگ ساختمانی و یا دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

مدیر فروش :  آقای موسوی

مطالب مرتبط