سنگ تراورتن ابیانه سفید

خرید سنگ تراورتن ابیانه سوپر

فهرست مطالب این نوشته

تراورتن سوپر ابیانه یکی از سفید ترین سنگ های نما است که از قیمت و کیفیت مناسبی برخوردار می باشد. این سنگ بیشتر در نما های رومی و کلاسیک ساختمان های لوکس استفاده می شود.


تراورتن ابیانه سوپر

سنگ تراورتن ابیانه دارای تم رنگی سفید روشن همراه با خطوط و هاله های مشکی و طوسی می باشد. این سنگ جزء پرفروش ترین و محبوب ترین سنگ های نما در بازار محسوب می شود.

تراورتن ابیانه سوپر، بی شکی یکی از زیبا ترین سنگ های ساختمانی با تم رنگی سفید و سطح یکدست و براق می باشد. این سنگ از نظر ظاهری شباهت زیادی به تراورتن عباس آباد و آتشکوه دارد. با این تفاوت که تخلخل سنگ تراورتن ابیانه بیشتر است.

تراورتن ابیانه از لحاظ قیمتی نسبت به سنگ های تراورتن سفید موجود در بازار، بسیار ارزان تر می باشد.

 

ویژگی های تراورتن ابیانه سفید

از جمله برترین مزایای این سنگ می توان به ابزار خوری عالی آن اشاره کرد. این سنگ در هنگام برش شکسته نمی شود و پرتی زیادی ندارد.

  • تراکم بسیار خوب و تخلخل مناسب
  • مقاومت فشاری و سایشی بسیار خوب
  • جذب آب ناچیز
  • شوره نمی زند
  • بهترین گزینه برای استفاده در مناطق سردسیر و مرطوب
  • چسبندگی بسیار مناسب به ملات
  • ساب پذیری فوق العاده و سطح یکدست
  • قیمت مناسب

لایه یو وی موجود بر روی این سنگ باعث محافظت از این محصول در برابر تابش آفتاب شده است. این سنگ از دوام و ماندگاری بسیار بالایی برخوردار است.

از این سنگ بیشتر در نما های رومی و کلاسیک ساختمان های مجلل استفاده می شود. از سنگ ابیانه می توان در نمای بیرونی ساختمان های مناطق مختلف کشور با شرایط جوی مختلف استفاده نمود.

قیمت سنگ تراورتن ابیانه سوپر

تراورتن سوپر ابیانه از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است. با این حال پارامتر هایی به صورت کلی بر قیمت این سنگ تاثیر می گذارد. از جمله:

ابعاد و ضخامت: معمولا این سنگ ها را به صورت عرض 40 طولی و با ضخامتی بین 1.8 تا 2 سانت برش می دهند.

کیفیت برش، ساب و فرآوری: استفاده از متریال های باکیفیت اهمیت بسیار زیادی دارد. اگر لقمه های ساینده از جنس مرغوب باشند، سنگ براق تر و شفاف تر می شود.

یکدست بودن سورت سنگ: بازی رنگ در ورق های مختلف سنگ وجود نداشته باشد.

 

معدن سنگ تراورتن ابیانه

معدن این سنگ در استان اصفهان، شهرستان نطنز و در روستای ابیانه واقع گردیده است. این معدن دارای سینه کار های مختلفی از جمله معدن اسماعیلی می باشد و جزء فعال ترین معادن سنگ ساختمانی محسوب می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به اشتراک بگذارید

برای خرید انواع سنگ ساختمانی و یا دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

مدیر فروش :  آقای موسوی

مطالب مرتبط