تراورتن ابیانه ممتاز

خرید سنگ تراورتن ابیانه سفید

فهرست مطالب این نوشته

سنگ تراورتن سفید ابیانه یکی از خیره کننده ترین و باکیفیت ترین سنگ های تراورتن بازار می باشد. شما می توانید این سنگ را با قیمت مناسب و زیر قیمت بازار از کارخانجات بازرگانی هویدا تهیه نمایید.


سنگ تراورتن سفید ابیانه

تراورتن ابیانه دارای تم رنگی سفید روشن همراه با کمترین میزان رگه و هاله های صورتی و مشکی می باشد. این سنگ از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است و جزء سنگ های پرفروش بازار محسوب می شود.

سنگ تراورتن سفید ابیانه از نظر ظاهری شباهت بسیار زیادی به سنگ های تراورتن عباس آباد و دره بخاری دارد. با این تفاوت که تخلخل سنگ ابیانه بیشتر می باشد. اما قیمت بسیار مناسب تراورتن ابیانه نسبت به سنگ های زمینه سفید مشابه، شایان ذکر می باشد.

 

ویژگی های تراورتن ابیانه سفید

از جمله برترین مزایای این سنگ می توان به ابزار خوری عالی آن اشاره کرد. این سنگ در هنگام برش شکسته نمی شود و پرتی زیادی ندارد.

  • تراکم بسیار خوب و تخلخل مناسب
  • مقاومت فشاری و سایشی بسیار خوب
  • جذب آب ناچیز
  • شوره نمی زند
  • بهترین گزینه برای استفاده در مناطق سردسیر و مرطوب
  • چسبندگی بسیار مناسب به ملات
  • ساب پذیری فوق العاده و سطح یکدست
  • قیمت مناسب

لایه یو وی موجود بر روی این سنگ باعث محافظت از این محصول در برابر تابش آفتاب شده است. این سنگ از دوام و ماندگاری بسیار بالایی برخوردار است.

از این سنگ بیشتر در نما های رومی و کلاسیک ساختمان های مجلل استفاده می شود. از سنگ ابیانه می توان در نمای بیرونی ساختمان های مناطق مختلف کشور با شرایط جوی مختلف استفاده نمود.

خرید سنگ تراورتن سفید ابیانه

پارامتر های کلی که بر قیمت سنگ های تراورتن تاثیر می گذارند عبارتند از:

ابعاد و ضخامت سنگ: سنگ های تراورتن سوپر ابیانه معمولا در ابعاد عرض 40 طولی و ضخامت 1.8 تا 2 سانت برش داده می شوند. ارتفاع سنگ های طولی هرچقدر بیشتر باشد، سنگ از قیمت بیشتری برخوردار است.

کیفیت برش، ساب و فرآوری: معمولا این سنگ به دو صورت صیقلی و چرمی فرآوری می شود. سنگ های صیقلی هرچقدر شفاف و براق تر باشند و کیفیت مواد استفاده شده بهتر باشد، قیمت سنگ بیشتر است.

سورت سنگ: هرچقدر سورت سنگ یکدست تر و بدون رگه و هاله باشد، سنگ قیمت بیشتری دارد.

به طور کلی سنگ های سفید و روشن از قیمت بالایی برخوردار هستند. اما سنگ تراورتن ابیانه جزء دسته سنگ های باکیفیت سفید با قیمت مناسب و ارزان تر از سایر سنگ های سفید می باشد.

شما می توانید سنگ های تراورتن عباس آباد، ابیانه و کرم یزد را از کارخانجات بازرگانی هویدا واقع در رضوانشهر اصفهان با قیمت مناسب تهیه نمایید.

 

معدن سنگ تراورتن ابیانه

معدن این سنگ در استان اصفهان، شهرستان نطنز و در روستای ابیانه واقع گردیده است. این معدن دارای سینه کار های مختلفی از جمله معدن اسماعیلی می باشد و جزء فعال ترین معادن سنگ ساختمانی محسوب می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

I agree to these terms.

به اشتراک بگذارید

برای خرید انواع سنگ ساختمانی و یا دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

مدیر فروش :  آقای موسوی

مطالب مرتبط