تراورتن ابیانه ممتاز

خرید سنگ تراورتن ابیانه سفید ممتاز

فهرست مطالب این نوشته

سنگ تراورتن ابیانه دارای تم رنگی سفید یکدست همراه با هاله های صورتی و مشکی می باشد. این سنگ از کیفیت بی نظیری برخوردار است و قیمت بسیار مناسبی نیز دارد.


تراورتن ممتاز ابیانه

سنگ تراورتن ابیانه دارای زمینه رنگی سفید با رگه و هاله های مشکی و طوسی رنگ می باشد. این سنگ همانند سایر سنگ های تراورتن پس از برش، به سورت های مختلف سوپر، ممتاز، درجه یک و درجه دو تقسیم می شود.

سنگ تراورتن سفید ابیانه ممتاز از ظاهری بسیار زیبا و یکدست برخوردار است. در واقع این سنگ شباهت زیادی به تراورتن عباس آباد و دره بخاری دارد، با این تفاوت که تراورتن ابیانه از میزان تخلخل بالایی برخوردار می باشد. قیمت سنگ ابیانه نیز بسیار مناسب بوده و امکان خرید این سنگ توسط افراد مختلف جامعه امکان پذیر می باشد.

 

ویژگی های تراورتن ابیانه سفید

از جمله برترین مزایای این سنگ می توان به ابزار خوری عالی آن اشاره کرد. این سنگ در هنگام برش شکسته نمی شود و پرتی زیادی ندارد.

  • تراکم بسیار خوب و تخلخل مناسب
  • مقاومت فشاری و سایشی بسیار خوب
  • جذب آب ناچیز
  • شوره نمی زند
  • بهترین گزینه برای استفاده در مناطق سردسیر و مرطوب
  • چسبندگی بسیار مناسب به ملات
  • ساب پذیری فوق العاده و سطح یکدست
  • قیمت مناسب

لایه یو وی موجود بر روی این سنگ باعث محافظت از این محصول در برابر تابش آفتاب شده است. این سنگ از دوام و ماندگاری بسیار بالایی برخوردار است.

از این سنگ بیشتر در نما های رومی و کلاسیک ساختمان های مجلل استفاده می شود. از سنگ ابیانه می توان در نمای بیرونی ساختمان های مناطق مختلف کشور با شرایط جوی مختلف استفاده نمود.

قیمت تراورتن ممتاز ابیانه

پارامتر هایی بر قیمت سنگ ها تاثیر می گذارد که قبل از خرید سنگ باید به آنها توجه نمود. از جمله:

ابعاد و ضخامت سنگ: هرچقدر ارتفاع سنگ های طولی بیشتر باشد، قیمت سنگ بیشتر است.

کیفیت ساب، برش و فرآوری: سطح سنگ باید توسط ساینده های مرغوب، سابیده شده باشد و سطحی براق و یکدست داشته باشد. سنگ های درخشان، از قیمت بیشتری برخوردار هستند.

سورت سنگ: میزان یکدستی سورت سنگ و عدم بازی رنگ در ورق های آن از عوامل تاثیر گذار در قیمت سنگ می باشد.

به طور کلی سنگ های تراورتن سفید از قیمت بالایی برخوردار هستند که سنگ ابیانه ممتاز از ارزان ترین آن ها می باشد. این سنگ از کیفیت بی نظیری نیز برخوردار می باشد.

 

معدن سنگ تراورتن ابیانه

معدن این سنگ در استان اصفهان، شهرستان نطنز و در روستای ابیانه واقع گردیده است. این معدن دارای سینه کار های مختلفی از جمله معدن اسماعیلی می باشد و جزء فعال ترین معادن سنگ ساختمانی محسوب می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به اشتراک بگذارید

برای خرید انواع سنگ ساختمانی و یا دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

مدیر فروش :  آقای موسوی

مطالب مرتبط