تراورتن کرم عسلی یزد

خرید تراورتن کرم سوپر

فهرست مطالب این نوشته

سنگ تراورتن کرم، یکی از محبوب ترین و پر فروش ترین سنگ های ساختمانی در ایران محسوب می شود. این سنگ از قیمت بسیار خوبی برخوردار است و از معادن مختلفی استخراج می گردد.

سنگ تراورتن کرم

سنگ های تراورتن کرم به عنوان یکی از پر فروش ترین و محبوب ترین سنگ های ساختمانی محسوب می شود که بیشتر در نمای بیرونی ساختمان مخصوصا نما های رومی و کلاسیک استفاده می شود.

تراورتن های کرم و کرم عسلی از معدن های مختلفی استخراج می گردد که هرکدام از طرح و نقش و ویژگی های متفاوتی برخوردار هستند.

این سنگ ها از قیمت بسیار خوبی برخوردار هستند و انتخاب صحیح و سازگار سنگ با محیط های با آب و هوای مختلف به عمر و مانگاری سنگ کمک بسیار زیادی می کند.

 

 

معادن مختلف سنگ تراورتن کرم

معادن بسیار زیادی در ایران هستند که سنگ تراورتن کرم از آن ها استخراج می گردد. از بهترین و باکیفیت ترین آن ها می توان اشاره کرد به:

  • کرم عسلی یزد
  •  حاجی آباد و عباس آباد
  • تراورتن کرم دره بخاری
  • تکاب
  • طرق
  • تراورتن کرم کاشان
  • و …

برای مشاهده از لیست محصولات سنگ تراورتن کرم، لطفا اینجا را کلیک کنید.

تمامی سنگ های ذکر شده در فوق، جزء بهترین سنگ های نما محسوب می شوند. از این جهت که تخلخل مناسبی دارند و مقاومت بسیار خوبی در برابر شرایط مختلف آب و هوایی دارند و به طور کلی از طول عمر و ماندگاری بالایی برخوردار می باشند.

خرید سنگ تراورتن کرم و کرم عسلی سوپر

پارامتر های مختلفی می تواند بر قیمت این سنگ تاثیر بگذارد. از جمله:

ابعاد و ضخامت سنگ، ارتفاع سنگ، کیفیت ساب و فرآوری سنگ، نحوه فرآوری سنگ، سورت مناسب سنگ

سورت مناسب سنگ از این جهت مهم می باشد که در یک پارت فرضا هزار متری از این سنگ، تمامی ورق های سنگ مشابه یکدیگر باشند و بازی رنگ در ورق های مختلف سنگ بسیار کم باشد. به طور کلی تمامی ورق های سنگ مشابه یکدیگر باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به اشتراک بگذارید

برای خرید انواع سنگ ساختمانی و یا دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

مدیر فروش :  آقای موسوی

مطالب مرتبط