تلفیق سنگ و آجر نما

فهرست مطالب این نوشته

امروزه برای طراحی نما از تلفیق سنگ با آجرنما استفاده می کنند که باعث به وجود آوردن نمایی مدرن و جذاب می شود. اما در طراحی و اجرای این سبک نما های مدرن، باید از سنگی مناسب با آب و هوای منطقه استفاده کرد تا با گذشت مدت کوتاهی، دچار شوره و رنگ پردیگی نشود.


نمای مدرن و تلفیقی

نمای ساختمان یکی از مهم ترین قسمت های ساختمان است. نمایی جذاب می تواند حس خوب به شهر و محیط اطراف منتقل نماید.

نمای مدرن از نما های بسیار جذاب و منحصر به فرد به حساب می آید. به طور کلی می توان بیان نمود که نمای مدرن توسط معماران سبک مدرن طراحی و تابع قوانین و مقررات معماری مدرن انجام می شود. در نما های مدرن بر خلاف نما های کلاسیک به جای استفاده از یک متریال، معمولا از چند متریال به صورت ترکیبی استفاده می شود. استفاده از چوب و سنگ های طرح چوب، سنگ های سفید نما، آجر نما و … یک نمای فوق العاده جذاب مدرنی خلق می کند. صنایع سنگ هویدا یکی از بزرگترین تولید کنندگان و تامین کنندگان سنگ های سفید و کرم نما است.

در نما های مدرن، پیچیدگی و تزئینات و جزئیات بیش از حد نما های کلاسیک حذف می شود و از سادگی جذابی بر خوردار است.

تلفیق سنگ با آجرنما

یکی از انواع نما های مدرن و امروزی، تلفیق سنگ ساختمانی با آجرنما می باشد. این نوع طراحی ها امروزه خیلی باب شده است و دارای زیبایی فوق العاده و قابل تحسین است. عکس نما سنگ و آجر را در تصویر بالا می توانید مشاهده کنید. در ادامه به معرفی سنگ تراورتن نمای ترکیبی سنگ و آجر نسوز می پردازیم.

از آنجایی که نما سنگ و آجر مدرن، در میان سازندگان محبوبیت بالایی پیدا کرده است، انتخاب درست و بجا از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. معمولا از سنگ های تراورتن سفید در مناطق با آب و هوای مرطوب شمالی کشور و از سنگ های ترامیت سفید در نما های ترکیبی قسمت های مرکزی کشور با آب و هوای خشک استفاده می شود. از بهترین آنها می توان اشاره کرد به:

در نما های مدرن گاهی اوقات از تلفیق سنگ و چوب نیز استفاده می شود. استفاده از سنگ های تیره همچون گرانیت مشکی نطنز در نما، کاربرد بسیار زیادی نیز دارد. سنگ های طرح چوب به جای چوب های گرن قیمت ترموود نیز استفاده می شوند. سنگ های تراورتن طرح چوب از مقاومت بسیار بهتری نسبت به چوب بهره مند هستند و عمر بسیار زیادی نیز دارند.

 

مرکز خرید سنگ های طبیعی نما

صنایع سنگ هویدا با تولید و تامین انواع سنگ های تراورتن، ترامیت، مرمریت و گرانیت، یکی از برترین مجموعه های صنعت سنگ ایران محسوب می شود. این مجموعه توانایی تامین تا 100 هزار متر مربع سنگ را با بهترین کیفیت و قیمت دارد. برای اطلاعات بیشتر در رابطه با سنگ های نما و دریافت مشاوره، حتما با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به اشتراک بگذارید

برای خرید انواع سنگ ساختمانی و یا دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

مدیر فروش :  آقای موسوی

مطالب مرتبط