تراورتن کرم شکلاتی یزد

تراورتن شکلاتی یزد سوپر

فهرست مطالب این نوشته

سنگ تراورتن شکلاتی یزد سوپر از محبوب ترین و باکیفیت ترین سنگ های ساختمانی است که تم رنگی یکنواخت و زیبایی دارد. سورت سوپر و ممتاز تراورتن یزد، علاوه بر تراکم بسیار خوب و طرح و نقش زیبا، از قیمت بسیار مناسبی نیز برخوردار است.


سنگ تراورتن شکلاتی یزد سوپر

تراورتن شکلاتی یزد از با کیفیت ترین و محبوب ترین سنگ های تراورتن نما می باشد. این سنگ دارای تم رنگی بسیار زیبا، جذاب و کاملا یکدست است که در سطح سورت های ضعیف تر آن لکه ها و هاله هایی مشاهده می شود. از نظر جنسیت، این سنگ کیفیت مرغوبی دارد و جزء پر فروش ترین سنگ های صادراتی ایران به کشور های عراق، عمارات، عمان و … است. سنگ تراورتن یزد در کارخانجات به دو صورت صیقلی و چرمی فرآوری می شود و به دو صورت موجدار و بی موج نیز برش داده می شود. 

سنگ تراورتن کرم شکلاتی یزد سوپر قیمت بسیار مناسب و ارزانی دارد و در کارخانجات سنگبری هویدا، به صورت انبوه و روزانه تولید می شود. از نظر ظاهری، این سنگ شباهت زیادی به سنگ تراورتن کاشان دارد.

سنگ تراورتن شکلاتی و عسلی

ویژگی های تراورتن شکلاتی سوپر یزد

براقیت، شفافیت بالا و یکنواختی سنگ در کنار جنسیت خوب آن از ویژگی های این سنگ می باشد. این سنگ بهترین انتخاب برای استفاده در نمای بیرونی مناطق با آب و هوای معتدل کشور می باشد.

  • تخلخل مناسب
  • ساب پذیری عالی و سطح براق
  • مقاومت فشاری خوب
  • قابلیت بسیار خوب برش پذیری و ابزار خوری
  • مقاومت سایشی بالا
  • قیمت مناسب و تولید انبوه

کیفیت فرآوری و متریال مورد استفاده در هنگام تولید این سنگ اهمیت بسیار زیادی دارد و اگر جنس متریال خوب و با کیفیت نباشد، سنگ در آب و هوای مرطوب شمال کشور، دچار شوره می شود و ظاهر زیبای خود را از دست می دهد.

 

موارد استفاده از سنگ تراورتن شکلاتی یزد سوپر

این سنگ به دلیل تراکم بالا و کیفیت بسیار خوبی که دارد، چسبندگی خوبی نیز با ملات دارد. از این رو از تراورتن یزد در نمای های کلاسیک ساختمان ها استفاده می کنند. از لحاظ قیمتی نیز این سنگ از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است.

در ساختمان های لوکس و مجلل با نما های جذاب رومی و کلاسیک، برای طبقات پایین و ابتدایی ساختمان، از این سنگ استفاده می کنند و برای نما های قسمت های بالایی ساختمان، از سنگ های سفید نما، استفاده می کنند. برای آشنایی با انواع سنگ نما حتما مقاله ای که در رابطه با آن نوشته ایم را بخوانید.

  • نمای بیرونی ساختمان ها، نمای کلاسیک
  • دیوار های داخلی ساختمان
  • سنگفرش محوطه های بیرونی ساختمان و پشت بام
  • محوطه سازی
  • ساخت مصنوعات سنگی، صراحی، آبنما و …

سنگ تراورتن عسلی یزد

معدن سنگ تراورتن شکلاتی یزد

معدن این سنگ همانطور که از نام آن پیداست، از استان یزد استخراج می شود. البته شایان ذکر است که استان یزد، دارای معادن بسیار زیادی از سنگ تراورتن می باشد که از یکی دیگر از معروف ترین آنها باید به تراورتن بمانی نژاد اشاره کرد. به طور کلی سنگ های معادن یزد قیمت بسیار مناسب و ارزان دارند و از لحاظ کیفی، مناسب و مرغوب می باشند. از دیگر سنگ های باکیفیت این مجموعه می توان اشاره کرد به:

تراورتن کرم رامشه _ سنگ تراورتن حاجی آباد _ تراورتن کرم تکاب _ سنگ تراورتن لوشان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به اشتراک بگذارید

برای خرید انواع سنگ ساختمانی و یا دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

مدیر فروش :  آقای موسوی

مطالب مرتبط