تراورتن شکلاتی موجدار یزد

فهرست مطالب این نوشته

سنگ تراورتن شکلاتی یزد جزء مستحکم ترین سنگ های نما است که دارای سطحی یکدست و براق می باشد. این سنگ به دو صورت موجدار و بی موج برش داده می شود و در دو نوع صیقلی و چرمی فرآوری می گردد.

سنگ تراورتن شکلاتی موجدار یزد

تراورتن شکلاتی یزد از باکیفیت ترین و زیبا ترین سنگ های ساختمانی محسوب می شود. این سنگ دارای زمینه رنگی یکدست و براق می باشد. تراکم بالای این سنگ سبب گردیده تا ساب پذیری بسیار خوبی داشته باشد و سطح درخشانی پیدا کند.

تراورتن شکلاتی یزد به دلیل استحکام بسیار خوب به دو صورت موجدار و بی موج برش داده می شود. از لحاظ قیمتی، سنگ های شکلاتی یزد جزء سنگ های قیمت مناسب بازار به حساب می آیند.

 

ویژگی سنگ های تراورتن شکلاتی یزد و کاشان

سنگ های تراورتن یزد جزو مستحکم ترین و با دوام ترین سنگ های تراورتن به حساب می آیند. این سنگ ظاهر بسیار زیبا و یکدست دارد.

سنگ تراورتن کاشان از ظاهر بسیا زیبا و سطح براق برخوردار است. این سنگ نیز کیفیت بسیار خوبی دارد و تخلخل مناسب آن باعث چسبندگی خوب آن با ملات و دیوار نما می شود.

سنگ های تراورتن شکلاتی یزد و کاشان هردو از بهترین سنگ ها می باشند و در نمای مناطق سردسیر و مرطوب نیز قابل استفاده می باشند. این سنگ ها به دلیل کیفیت بسیار خوب، شوره نمی زنند و ماندگاری بسیار بالایی دارند.

موارد استفاده از سنگ تراورتن شکلاتی ممتاز

سنگ های تراورتن سوپر شکلاتی از زمینه رنگی کاملا یکدست و براق برخوردار هستند و بیشترین کاربرد را در نما های رومی و کلاسیک دارند.

از این سنگ می توان در نمای بیرونی ساختمان های مناطق سردسیر، گرمسیر و مرطوب استفاده نمود. دوام و ماندگار بالای این سنگ از مزیت های خوب آن می باشد.

  • نمای بیرونی ساختمان ها، نمای کلاسیک
  • دیوار های داخلی ساختمان
  • سنگفرش محوطه های بیرونی ساختمان و پشت بام
  • محوطه سازی
  • ساخت مصنوعات سنگی، صراحی، آبنما و …

 

قیمت سنگ تراورتن شکلاتی

در واقع سنگ های موجدار از قیمت پایین تری نسبت به سنگ های بی موج برخوردار هستند. با این حال پارامتر های مختلفی بر قیمت سنگ تاثیر می گذارد. قبل از خرید سنگ باید به این نکات و پارامتر ها دقت بسیاری شود. به دلیل نوسانات بازار قیمت هیچ سنگی در بازار ثابت نبوده و این پارامتر ها باعث تغییر قیمت سنگ ها می شود. از جمله:

ابعاد و ضخامت سنگ: ارتفاع سنگ های طولی هرچقدر بیشتر باشد سنگ از قیمت بیشتری برخوردار است. همینطور ضخامت سنگ، البته ضخامت سنگ ها ی طولی معمولا بین 1.8 تا 2 سانت می باشد.

سورت سنگ: تراورتن شکلاتی یزد سورت های مختلفی دارد که هر چقدر سنگ سطحی یکدست تر و بدون لکه و غده داشته باشد، سنگ از قیمت بیشتری برخوردار است.

کیفیت ساب و فرآوری سنگ: سنگ اگر براق باشد، نشان از استفاده ی ساینده های مرغوب در فرآوری آن است. کیفیت و جنس مواد پر کننده ی رزینی در فرآوری سنگ اهمیت بسیار زیادی دارد. زیرا اگر جنس این مواد خوب نباشد، به مرور زمان باعث از بین رفت ظاهر زیبای سنگ می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به اشتراک بگذارید

برای خرید انواع سنگ ساختمانی و یا دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

مدیر فروش :  آقای موسوی

مطالب مرتبط