تراورتن سیلور تکاب دودی

فهرست مطالب این نوشته

سنگ تراورتن سیلور تکاب دودی دارای زمینه رنگی مشکی روشن یا دودی همراه با موج های ریز سفید رنگ می باشد. این سنگ از موج های بسیار زیبا و منظم به وجود آمده است و به دو صورت موجدار و بی موج تولید می گردد. فرآوری های مختلفی از جمله صیقلی و چرمی نیز بر روی این سنگ صورت می گیرد.


سنگ تراورتن سیلور تکاب دودی

تراورتن سیلور تکاب دارای زمینه رنگی مشکی دودی و خرمایی همراه با موج های سفید و رگه های منظم می باشد. این سنگ سورت بندی های بسیار زیادی دارد که بر اساس تم رنگی و میزان رگه، دسته بندی می شود. سنگ تراورتن سیلور تکاب دودی تم رنگی بسیار جذاب تیره ای دارد که در سطح آن رگه های سفید مشاهده می شود. هر چقدر زمینه رنگی سنگ تیره تر باشد و سطح آن از رگه های کمتر و ریز تری برخوردار باشد، سنگ در سورت سوپر قرار می گیرد و قیمت آن افزایش می یابد.

یکی از بهترین مزیت های این سنگ این است که تراورتن سیلور تکاب را به روش های مختلف موجدار و بی موج برش داده و به صورت صیقلی و چرمی فرآوری می کنند. این سنگ بسیار زیبا در ابعاد مختلف تایل، پلاک عرض 40 طولی و اسلب تولید می شود. فرآوری تراورتن سیلور تکاب موجدار در ابعاد اسلب به صورت بوک مچ و فورمچ نیز امکان پذیر است. 

ویژگی های سنگ تراورتن دودی تکاب

براقیت، شفافیت و ظاهر منحصر به فرد در کنار استحکام بالا و تخلخل مناسب و از طرفی قیمت مناسب این سنگ، از ویژگی های خوب این سنگ به حساب می آیند. در واقع سنگ های تراورتن، نوعی سنگ رسوبی هستند که بافت متخلخل و وزن سبکی دارند. این سنگ ها چسبندگی ایده آلی با ملات دارند و در مقابل نور خورشید و عوامل مختلف بیرونی مثل باران و برف، مقاوم هستند و ظاهر زیبای خود را از دست نمی دهند. این سنگ مقاومت بسیار خوبی در برابر سرما، گرما و رطوبت نیز دارد.

سنگ تراورتن سیلور تکاب دودی جنسیت بسیار خوب و متراکمی دارد، به همین دلیل ساب بسیار خوبی می خورد و سطح آن براق و درخشان می گردد. یکی از مزیت های خوب این سنگ، قابلیت برش و ابزار خوری بسیار خوب این سنگ است. تراورتن سیلور تکاب به خوبی برش می خورد و در هنگام سنگکاری و در هنگام ایجاد برش های فارسی بُر و …، دچار ترک خوردگی و شکستگی نمی شود.

این سنگ در ابعاد مختلف به کشور های بسیار زیادی صادر می شود. به دلیل تم رنگی خاص و کم نظیر این سنگ و از طرفی قیمت مناسب آن، شهرت جهانی پیدا کرده است. از دیگر ویژگی های این سنگ، سورت های بسیار زیاد و متنوع آن است. البته می توان سورت های این سنگ را در متراژ های بسیار بالا تامین کرد.

سنگ تراورتن سیلور تکاب صادراتی

کاربرد سنگ تراورتن سیلور تکاب دودی

از سنگ تراورتن سیلور تکاب به دلیل ویژگی های بسیار خوب و کیفیت عالی، می توان در کلیه قسمت های بیرونی و داخلی ساختمان استفاده کرد. ترکیب سورت سوپر این سنگ با تم رنگی بسیار تیره و سنگ های سفید همچون تراورتن سفید عباس آباد در نما های مدرن، زیبایی خارق العاده ای را می توان بوجود آورد. در فضا های داخلی این سنگ کاربرد بسیار زیادی نیز دارد. در ادامه به کاربرد های کلی این سنگ اشاره خواهیم کرد:

  • نمای اصلی و بیرونی ساختمان ها
  • نما و دکوراسیون داخلی
  • دیوار های داخلی ساختمان
  • بدنه دیوار سرویس های بهداشتی و حمام
  • قاب دور آسانسور و پنجره 
  • محوطه سازی ها و استفاده به عنوان سنگ کف حیاط 
  • ساخت مصنوعات سنگی
  • سنگ پله و بدنه دیوار های محوطه بیرونی
  • استفاده از اسلب ها و تایل های بوک مچ و فور مچ به عنوان پوشش بدنه دیوار یا سنگ کف سالن ها و راهرو ها استفاده می شود.

معدن سنگ تراورتن سیلور تکاب

معدن این سنگ در استان آذربایجان غربی، در شهرستان تکاب قرار دارد. این سنگ در ابعاد مختلف و به صورت چرمی یا صیقلی به کشور های بسیار زیادی صادر می شود. شما می توانید سنگ تراورتن سیلور تکاب را در سورت های مختلف دودی و خرمایی در ابعاد داخلی و صادراتی همراه با پالت، با بهترین کیفیت و قیمت رقابتی، از مجموعه بازرگانی سنگ هویدا تامین کنید. برای دریافت کاتالوگ سنگ تراورتن سیلور تکاب داخلی و صادراتی، می توانید با ما تماس بگیرید به شماره واتساپ پیام دهید. از دیگر سنگ های تراورتن محبوب می توان اشاره کرد به:

تراورتن کرم روشن تکاب _ سنگ تراورتن ابیانه _ تراورتن قرمز آذرشهر _ سنگ تراورتن دره بخاری _ سنگ قهوه ای ونگه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

I agree to these terms.

به اشتراک بگذارید

برای خرید انواع سنگ ساختمانی و یا دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

مدیر فروش :  آقای موسوی

مطالب مرتبط