تراورتن حاجی آباد سوپر

فهرست مطالب این نوشته

سنگ تراورتن حاجی آباد یکی از باکیفیت ترین و مشهور ترین سنگ های کشور می باشد. تراورتن حاجی آباد سوپر دارای تم رنگی کرم روشن می باشد که در سطح آن کمترین لکه و هاله مشاهده می شود. از این سنگ در نما های رومی و مدرن ساختمان های لوکس استفاده می شود.


سنگ تراورتن حاجی آباد سوپر

تراورتن حاجی آباد دارای تم رنگی کرم روشن و سفید، کرم عسلی و شکلاتی می باشد که به دو صورت موجدار و بی موج فرآوری می گردد. این سنگ دارای سورت های مختلف سوپر، ممتاز، درجه یک و سورت ابر و بادی می باشد که با توجه به زمینه رنگی سنگ و میزان هاله های سطح سنگ دسته بندی می شود. سنگ حاجی آباد از نظر ظاهری، شباهت بسیار زیادی به سنگ تراورتن تکاب کرم نیز دارد.

از سنگ های تراورتن، مخصوصا تراورتن حاجی آباد سوپر در نما های بیرونی ساختمان ها استفاده می شود. به طور کلی سنگ تراورتن بهترین گزینه و متریال برای نما های خارجی و مرتفع ساختمان ها به حساب می آید. زیرا این سنگ ها بافت بسیار خوب و وزن سبکی دارند و تنوع رنگی بسیار زیاد در این سنگ ها از دیگر مزیت های بسیار خوب این سنگ ها محسوب می شود. سنگ تراورتن حاجی آباد یکی از قدیمی ترین، مشهور ترین و باکیفیت ترین سنگ های نما است که می توان این سنگ را در تمام سنگفروشی های سراسر ایران پیدا کرد. اما قیمت این سنگ تقریبا مشخص است و علاوه بر ظاهر، کیفیت فرآوری سنگ نیز اهمیت بسیار زیادی در ماندگاری و طول عمر سنگ دارد.

سنگ تراورتن سفید حاجی آباد

ویژگی های تراورتن سوپر حاجی آباد

میزان تخلخل بافت سنگ های تراورتن در کیفیت سنگ تاثیر بسیار زیادی می گذارد. تراورتن حاجی آباد سوپر به دلیل جنسیت متراکم، قرص و استخوانی که دارد، در بازار شهرت فرآوانی پیدا کرده است. تخلخل این سنگ کم و مناسب است و به همین دلیل هنگام برش کاری و ابزار زنی، پرتی و ضایعات زیادی تولید نمی کند و به راحتی می توان در ابعاد مختلف با ابزار های مختلف برش زد. از دیگر ویژگی های خوب این سنگ می توان اشاره کرد به:

  • تراکم بسیار خوب و تخلخل کم
  • مقاومت فشاری و سایشی بسیار خوب
  • جذب آب ناچیز
  • به هیچ عنوان شوره نمی زند
  • بهترین گزینه برای استفاده در مناطق سردسیر و مرطوب
  • چسبندگی بسیار مناسب به ملات
  • ساب پذیری فوق العاده و سطح یکدست
  • قیمت مناسب و تولید انبوه

لایه یو وی موجود بر روی این سنگ باعث محافظت از این محصول در برابر تابش آفتاب شده است. این سنگ از دوام و ماندگاری بسیار بالایی برخوردار است. به این سنگ دچار رنگ پریدگی نمی شود و به هیچ عنوان ظاهر زیبای خود را از دست نمی دهد.

 

کاربرد سنگ تراورتن حاجی آباد سوپر

این سنگ به دلیل ظاهر بسیار زیبا و کیفیت بسیار خوبی که دارد، بیشتر در نما های رومی و کلاسیک ساختمان ها استفاده می شود. استفاده در فضا های داخلی نیز بسیار مرسوم است. از سایز های فرشی با ابعاد کوچک برای سنگفرش پشت بام ها و یا حیاط ها استفاده می کنند. ترکیب سورت های کرم و سفید این سنگ با سنگ طرح چوب ترموود، زیبایی خارق العاده ای را بوجود خواهد آورد.

  • نمای بیرونی ساختمان
  • دیوار های داخلی ساختمان
  • استفاده در ساخت آب نما
  • سنگفرش محوطه های بیرونی و پشت بام
  • استفاده در دیواره های پله
  • پوشش دیوار پارکینگ و لابی ساختمان ها

تراورتن حاجی آباد سوپر

معدن سنگ تراورتن حاجی آباد

معدن این سنگ در استان مرکزی و در حومه های شهرستان محلات قرار دارد. معادن سنگ تراورتن کرم حاجی آباد با استخراج ماهیانه حدود 75 هزار تن اقدام به استحراج کوپ، از فعال ترین معادن سنگ تراورتن ایران محسوب می شود. اگر قصد خرید سنگ تراورتن باکیفیت همراه با قیمت مناسب و عالی را دارید، می توانید با ما تماس بگیرید. از دیگر محصولات مجموعه می توان اشاره کرد به:

سنگ تراورتن عباس آباد _ تراورتن آبگرم محلات _ سنگ تراورتن طرق _ تراورتن رامشه ممتاز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

I agree to these terms.

به اشتراک بگذارید

برای خرید انواع سنگ ساختمانی و یا دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

مدیر فروش :  آقای موسوی

مطالب مرتبط