تراورتن بمانی سوپر

فهرست مطالب این نوشته

سنگ تراورتن بمانی سوپر با تم رنگی کرم و کرم عسلی و سطحی کاملا یکدست با کمترین میزان رگه و هاله همراه می باشد. این سنگ علاوه بر کیفیت فوق العاده، از قیمت مناسبی نسبت به سنگ های مشابه خود برخوردار است.


سنگ تراورتن بمانی سوپر

تراورتن بمانی نژاد از معادن استان یزد در رنگ های مختلف کرم بژ، کرم و عسلی استخراج و تولید می شود. این سنگ جزء محکم ترین و با دوام ترین سنگ های تراورتن بازار محسوب می شود.

تراورتن سوپر بمانی با تم رنگی کرم روشن و یا کرم عسلی همراه با رگه و هاله های بسیار کم و جذاب می باشد. این سنگ علاوه بر ظاهر زیبا، از کیفیت بسیار خوب و میزان تخلخل بسیار مناسبی برخوردار است. یکی دیگر از ویژگی ها سورت سوپر تراورتن بمانی، قد و پای بلند سنگ ها می باشد.

تراورتن بمانی نژاد سوپر به دو صورت موجدار و بی موج تولید می گردد. در ایران سنگ های بی موج با طرفداران بسیار زیادی همراه است و در نما های رومی و کلاسیک استفاده می گردد. تراورتن های موجدار سوپر، جزو سنگ های محبوب صادراتی می باشد که با سطحی یکدست همراه با رگه های منظم و زیبا همراه است.

 

 

ویژگی ها تراورتن بمانی سوپر

به طور کلی سنگ تراورتن بمانی جزء سنگ های مستحکم بازار محسوب می شود. این سنگ علاوه بر کیفیت بسیار خوب، از قیمت مناسب تری نسبت به سنگ های مشابه خود برخوردار است.

  • تراکم خوب و تخلخل مناسب
  • ساب پذیری فوق العاده و سطح براق
  • شوره نمی زند
  • قابل استفاده در مناطق سردسیر، گرمسیر و مرطوب
  • تولید انبوه و قیمت مناسب
  • سطح یکدست و زیبا

تراورتن کرم عسلی بمانی یزد

کاربرد سنگ تراورتن عسلی بمانی نژاد

یکی از ویژگی های ذاتی سنگ بمانی، قد و پای بلند دسته سنگ ها می باشد. دلیل آن هم استخراج کوپ سنگ ها از معدن در ابعاد بزرگ می باشد. ارتفاع بلند سنگ ها نشان دهنده ی سلامت سنگ و کیفیت خوب آن می باشد. از آنجایی که تراورتن بمانی یزد کیفیت بسیار خوب و تم رنگی جذابی که دارد، کاربرد های مختلفی نیز دارد، از جمله:

از سنگ های تراورتن عسلی بمانی غالبا در نما های رومی و کلاسیک ساختمان ها استفاده می شود. با این که این سنگ چسبندگی فوق العاده ای با بدنه دیوار نما دارد، توصیه می شود از اسکوپ برای گیرایی بهتر با ملات نیز استفاده شود.

استفاده در دیوار های داخلی ساختمان، دیوار پیلوت و پارکینگ به دلیل ظاهر زیبا و تم رنگی روشن نیز بسیار مرسوم است.

از ابعاد تایل این سنگ به صورت چرمی یا صیقلی، به عنوان سنگ کف برخی از قسمت های ساختمان  همچون کف حیاط نیز استفاده می شود. سنگ هایی که به صورت چرمی فرآوری می شوند، ظاهری کلاسیک به ساختمان می بخشند.

 

قیمت سنگ تراورتن بمانی سوپر

علاوه بر سطح یکدست و زیبای سنگ، کیفیت فرآوری سنگ، ارتفاع و ضخامت سنگ نیز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد. اما به طور کلی تراورتن سوپر بمانی در کنار کیفیت بسیار خوبی که دارد، از قیمت مناسب تری نسبت به سنگ های مشابه خود برخوردار است. از دیگر سنگ های مشابه می توان به سنگ تراورتن کرم کاشان، تراورتن حاجی آباد و سنگ های تراورتن کرم دره بخاری اشاره نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به اشتراک بگذارید

برای خرید انواع سنگ ساختمانی و یا دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

مدیر فروش :  آقای موسوی

مطالب مرتبط