تراورتن سوپر ابیانه سفید

تراورتن ابیانه سفید سوپر

فهرست مطالب این نوشته

سنگ تراورتن ابیانه سفید سوپر یکی از زیبا ترین و پرفروش ترین سنگ های زمینه روشن و سفید ساختمان است. این سنگ از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است و قیمت بسیار مناسبی نیز در مقایسه با سایر سنگ های تراورتن سفید دارد.


تراورتن ابیانه سفید سوپر

سنگ تراورتن سفید ابیانه دارای زمینه رنگی سفید روشن همراه با رگه و هاله های صورتی و مشکی می باشد. این سنگ مانند سایر سنگ های تراورتن به سورت های مختلف سوپر، ممتاز و درجه یک تقسیم بندی می شود. این سنگ نیز به دو صورت موجدار  و بی موج نیز برش داده می شود.

تراورتن سوپر ابیانه دارای زمینه رنگی سفید یکدست و براق می باشد و کیفیت بسیار خوبی دارد. این سنگ شباهت بسیار زیادی به سنگ تراورتن عباس آباد و آتشکوه دارد، با این تفاوت که تخلخل سنگ ابیانه بیشتر است. از طرفی قیمت بسیار مناسب تراورتن ابیانه نسبت به سایر سنگ های سفید نیز قابل ذکر می باشد.

تراورتن ابیانه سفید

ویژگی های تراورتن سفید ابیانه

از جمله برترین مزایای این سنگ می توان به ابزار خوری عالی آن اشاره کرد. این سنگ در هنگام برش شکسته نمی شود و پرتی زیادی ندارد. این سنگ به دلیل خلل و فرج های موجود در بافت آن، وزن بسیار سبکی دارد و مناسب نمای ساختمان های مرتفع است.

  • تراکم و تخلخل مناسب
  • مقاومت فشاری و سایشی بسیار خوب
  • جذب آب ناچیز
  • شوره نمی زند
  • بهترین گزینه برای استفاده در مناطق سردسیر و مرطوب
  • چسبندگی بسیار مناسب به ملات
  • ساب پذیری فوق العاده و سطح یکدست
  • قیمت مناسب

لایه یو وی موجود بر روی این سنگ باعث محافظت از این محصول در برابر تابش آفتاب شده است. این سنگ از دوام و ماندگاری بسیار بالایی برخوردار است.

 

کاربرد سنگ تراورتن سوپر ابیانه

به طور کلی این سنگ در سایز عرض 40 طولی برش داده شده و به صورت صیقلی فرآوری می شود. سطح براق و درخشان این سنگ نیز زیبایی خاصی به سنگ داده است و سبب شده تا از آن بیشتر در نما های رومی و کلاسیک استفاده شود. این سنگ به هیچ عنوان ظاهر زیبای خود را از دست نمی دهد، بلکه با گذر زمان تم رنگی آن باز شده و یک درجه نیز سفید تر می شود.

  • نمای بیرونی ساختمان
  • نمای داخلی ساختمان و دیوار های داخلی
  • دیوار پارکینگ و راهرو ساختمان ها
  • سنگفرش محوطه های بیرونی
  • ساخت مصنوعات سنگی، صراحی، آبنما و …

معدن سنگ تراورتن ابیانه

معدن این سنگ در استان اصفهان، شهرستان نطنز و در روستای ابیانه واقع گردیده است. این معدن سیه کار های مختلفی دارد که از معروف ترین و باکیفیت ترین آنها باید به معدن اسماعیلی و معدن گودرزی اشاره کرد.

 

قیمت سنگ تراورتن ابیانه سفید سوپر

تراورتن سوپر ابیانه دارای زمینه ای یکدست و براق و با کمترین میزان رگه و هاله می باشد. با این حال کیفیت فرآوری سنگ، کیفیت برش و قد و پای سنگ بر قیمت سنگ تاثیر بسیار زیادی می گذارد. یکی از مشکلات این سنگ تخلخل بسیار بالای آن در برخی از سورت ها می باشد. در کارخانجات بازرگانی سنگ هویدا، سنگ هایی که جنسیت پفکی (تخلخل بالا) دارند، در دسته های جداگانه قرار می گیرند و با قیمت پایین تری به فروش می رسند. 

سنگ هایی که از معادن اسماعیلی استخراج می شوند، علاوه بر تم رنگی سفید و سطح براق، تخلخل مناسبی نیز دارند و کیفیت آنها بسیار عالی است. اما به صورت کلی لازم به ذکر است که تراورتن ابیانه قیمت بسیار مناسب تری نسبت به سنگ های زمینه سفید مشابه خود در بازار دارد. از دیگر سنگ های باکیفیت می توان اشاره کرد به:

تراورتن دره بخاری ممتاز _ سنگ تراورتن آبگرم محلات _ تراورتن کرم تکاب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

I agree to these terms.

به اشتراک بگذارید

برای خرید انواع سنگ ساختمانی و یا دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

مدیر فروش :  آقای موسوی

مطالب مرتبط