سنگ ترامیت مهتاب همدان

سنگ ترامیت سفید مهتاب

فهرست مطالب این نوشته

ترامیت همدان با تم رنگی سفید و سطحی کاملا یکدست، یکی از بهترین سنگ های ترامیت بازار است. این سنگ قیمت بسیار مناسبی دارد و در نمای بیرونی ساختمان ها استفاده می شود.


ترامیت سفید مهتاب

ترامیت ها نوعی سنگ آهکی هستند که از نظر ساختاری، سنگی مابین تراورتن و مرمریت می باشند. علت آهکی بودن ترامیت ها این است که در معرض فشار و دمای زیاد قرار نگرفته اند. سنگ های ترامیت وزن سبک تری نسبت به سنگ های مرمریت دارند و از نظر قیمتی، در دسته سنگ های با قیمت مناسب قرار گرفته اند. برخی از این سنگ ها از نظر بافت و ساختار، شباهت بسیار زیادی به سنگ های تراورتن دارد و در نمای بیرونی ساختمان های مناطق معتدل قابل استفاده است.

ترامیت همدان با تم رنگی سفید و کاملا یکدست، یکی از باکیفیت ترین سنگ های ترامیت بازار است. این سنگ از نظر ساختاری، تقریبا تا 80 درصد بافتی متخلخل و شبیه به سنگ تراورتن دارد. قیمت این سنگ نیز بسیار مناسب است و بهترین گزینه برای استفاده در نمای بیرونی ساختمان می باشد.

 

بهترین مزیت های این سنگ

سنگ های ترامیت به دلیل وجود کانی های رسی در خود از درجه صیقل پذیری ضعیف تری برخوردار هستند. اما ترامیت هایی همچون ترامیت بوکان، ترامیت میاندوآب و حتی ترامیت همدان در دسته سنگ های سفید می باشند که در نمای بیرونی ساختمان ها استفاده می شود.

  • تم رنگی سفید و یکدست
  • جذب آب متوسط: امروزه با استفاده از مواد پوششی رزینی و نانو، این مشکل برطرف گشته است.
  • تقریبا هشتاد درصد بافت این سنگ تراورتنی می باشد.
  • وزن سبک و گیرایی خوب با ملات
  • قابل استفاده در نمای بیرونی مناطق معتدل
  • عدم بازی رنگ در ورق های سنگ
  • قیمت بسیار مناسب

موارد استفاده از سنگ ترامیت مهتاب همدان

نام تجاری این سنگ در بازار، ترامیت مهتاب است. این سنگ کیفیت بسیار خوبی دارد و بهترین جایگزین برای سنگ های گران قیمت تراورتن سفید می باشد. به دلیل تم رنگی روشن و سفید، استفاده از این سنگ در محیط های داخلی ساختمان، سبب زیبایی و بزرگ نشان دادن فضا می گردد. از ترامیت مهتاب همدان می توان به عنوان سنگ بدنه دیوار های داخلی ساختمان، دیوار های پارکینگ، قاب دور آسانسور و … استفاده نمود.

 

معدن سنگ ترامیت همدان

معدن این سنگ در استان همدان و در روستای قلعه جوق قرار گرفته است. کارخانه این سنگ در استان قم، جاده قدیم تهران و رو به روی مجتمع مهر و ماه قرار دارد. برای هماهنگی و خرید این سنگ می توانید با ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به اشتراک بگذارید

برای خرید انواع سنگ ساختمانی و یا دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

مدیر فروش :  آقای موسوی

مطالب مرتبط

سنگ ترامیت میاندوآب
اخبار و مقالات

ترامیت سفید ارزان

لایم استون ها یا همان سنگ های ترامیت نوعی سنگ آهکی هستند که در صنعت ساختمان کاربرد های مختلفی دارند. اگر به دنبال خرید سنگ

ادامه مطلب »